quote:*vuist onderweg....*
Op zaterdag 07 juli 2001 11:26 schreef Killer_Mom het volgende:
te lang in de zelfde houding zitten is misschien de aanleiding,
verder kun je om de 10 minuten wat rek en strek oefeningen doen,
je kunt dan wel even niet posten, maar dat vinden we niet erg.
kan geen kwaad verder, voelt alleen een beetje raar aan.. .
ow en deze is idd meer iets voor Lifestyle.
quote:Okay, kennelijk toch Onzin...
Op zaterdag 07 juli 2001 11:27 schreef the_undertaker het volgende:[..]
*vuist onderweg....*
quote:nop .nu ff niet. Misschien strax weer wel, dat merken we vanzelf wel..
Op zaterdag 07 juli 2001 11:30 schreef Kozzmic het volgende:
Okay, kennelijk toch Onzin...
quote:K...
Op zaterdag 07 juli 2001 11:31 schreef Vork het volgende:[..]
nop .nu ff niet. Misschien strax weer wel, dat merken we vanzelf wel..
Maaruh... slaaparm dus...
Heb ik ook wel eens last van. Word je wakker, merk je dat je geen controle meer hebt over 1 van je armen. Errug apart gevoel. Probeer dan met m'n andere arm deze arm op te pakken en te schudden totdat-ie weer een beetje 'wakker' wordt. Lijkt me verder niets om je echt zorgen over te maken.
quote:nèh doordat je op je arm lig.. knel je gewoon de boel af.. bloed zenuwen etc.. doe je dit een tijdje dan zal het gaan tintelen of je voelt ffies niets. maar t kan nogsteeds geen kwaad; )
Op zaterdag 07 juli 2001 11:33 schreef the_undertaker het volgende:
ik hoop btw niet dta dit een vorm van RSI is
ow dit heb ik al es gezegd gloof ik
bij rsi zou je gewoon pijn voelen. tis niet te hopen voor je dat je dàt hebt anders gaat je zware tijden tegmoet komen
quote:eej undertaker..ik had het gister heel toevallig met een collega over die biologie studeert..
Op zaterdag 07 juli 2001 11:23 schreef the_undertaker het volgende:
Ik heb de laatste tijd veel last van dat ik lang op mijn arm lig op een of andere vage manier en heb ik helemaal geen gevoel meer in mijn arm, dan moet ik gaan staan om na een tijdje weer gevoel in mijn arm te krijgen, ik heb hier de laatste tijd erg veel last van, zijn er lotgenoten die evt tips hebben om dit te voorkomen want ik vind dit niet tof
we hadden het over dat je automatisch wakker wordt als er lichamelijk iets niet in orde is..
Ik ging bijv. misselijk slapen .. en werd wakker toen ik moest kotsen..
schijnt dus ook dat als je te lang op je arm ligt.. je zenuwen kunnen afsterven en dat je arm dus verlamd raakt (permanent) .. kan niet herstellen omdat zenuwweefsel niet opnieuw wordt aangemaakt.. Als je gewoon slaapt en je arm wordt afgekneld dan word je wel gewoon wakker dus in feite is er niets aan de hand..
Het komt wel voor bij dronken mensen die dan in slaap vallen en op hun arm liggen.. maar doordat hun reactievermogen en zenuwen minder goed reageren ze dus niet wakker worden wanneer hun arm afgekneld wordt.. en ze dus lekker uren lang op die arm door slapen en wakker worden met een verlamde arm..
[Dit bericht is gewijzigd door Qarinx op 09-07-2001 22:30]
quote:wow je schrikt me hiermee wel af.... straks ben je verlamd en vraagt iemand je .. ongeluk gehad?
Op maandag 09 juli 2001 22:30 schreef Qarinx het volgende:[..]
eej undertaker..ik had het gister heel toevallig met een collega over die biologie studeert..
we hadden het over dat je automatisch wakker wordt als er lichamelijk iets niet in orde is..
Ik ging bijv. misselijk slapen .. en werd wakker toen ik moest kotsen..
schijnt dus ook dat als je te lang op je arm ligt.. je zenuwen kunnen afsterven en dat je arm dus verlamd raakt (permanent) .. kan niet herstellen omdat zenuwweefsel niet opnieuw wordt aangemaakt.. Als je gewoon slaapt en je arm wordt afgekneld dan word je wel gewoon wakker dus in feite is er niets aan de hand..
Het komt wel voor bij dronken mensen die dan in slaap vallen en op hun arm liggen.. maar doordat hun reactievermogen en zenuwen minder goed reageren ze dus niet wakker worden wanneer hun arm afgekneld wordt.. en ze dus lekker uren lang op die arm door slapen en wakker worden met een verlamde arm..
neuh... teveel gezopen
scary
quote:
Op maandag 09 juli 2001 22:32 schreef the_undertaker het volgende:[..]
wow je schrikt me hiermee wel af.... straks ben je verlamd en vraagt iemand je .. ongeluk gehad?
neuh... teveel gezopen
scary
Ik heb behoorlijk heftige RSI (gehad), vandaar dat ik zelden post, omdat muizen wel lukt maar typen vrij beroerd gaat.
MAAR BIJ MIJ BEGON HET DUS MET DIE SLAPENDE ARM!!!
Ik wil je niet bang maken, maar ik zou toch eens je computergebruik onder de loep nemen.
/bemoeimode off/
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |