abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16683057
Hoi, ik ben PTA-leek, de nieuwste kloon user in PTA. Ik ga de komende tijd allemaal vragen stellen waarvan ik hoop dat jullie een antwoord op hebben. Deze vragen zullen echt over van alles gaan (wel over pta-onderwerpen natuurlijk). Ik vraag jullie om puur ontopic te reageren. Als een vraag interessant genoeg is om verder/uitgebreider behandeld te worden, dan kan daar een apart topic over geopend worden. Ik zal dan vragen of de url bij de betreffende vraag kan worden gepost.

Om te voorkomen dat het een bende wordt:
- Graag alleen reageren op de laatste vraag die door mij is gepost
- Niet offtopic gaan
- Als ik vind dat een vraag voldoende is beantwoord, dan zal ik een nieuwe vraag posten
- Niet gaan vragen van wie ik een kloon ben, dat vertel ik toch niet

Als jullie offtopic gaan (of op een andere manier jullie misdragen), zal ik aan de modjes vragen om deze posts te editten/wissen.
Jullie kunnen natuurlijk ook altijd mailen, doe dit maar via de modjes, die weten wie ik ben en hebben m'n e-mailadres.

Mijn eerste vraag is: Wat is een v-snaar?

Veel plezier ermee!

Sorry, wil alleen maar leren van jullie
pi_16683113
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 12:55 schreef PTA-leek het volgende:
Hoi, ik ben PTA-leek, de nieuwste kloon user in PTA. Ik ga de komende tijd allemaal vragen stellen waarvan ik hoop dat jullie een antwoord op hebben. Deze vragen zullen echt over van alles gaan (wel over pta-onderwerpen natuurlijk). Ik vraag jullie om puur ontopic te reageren. Als een vraag interessant genoeg is om verder/uitgebreider behandeld te worden, dan kan daar een apart topic over geopend worden. Ik zal dan vragen of de url bij de betreffende vraag kan worden gepost.

- Niet offtopic gaan
- Als ik vind dat een vraag voldoende is beantwoord, dan zal ik een nieuwe vraag posten

Als jullie offtopic gaan (of op een andere manier jullie misdragen), zal ik aan de modjes vragen om deze posts te editten/wissen.
Jullie kunnen natuurlijk ook altijd mailen, doe dit maar via de modjes, die weten wie ik ben en hebben m'n e-mailadres.

Veel plezier ermee!

een snaar in vorm van een V.

edit:

zoiets dus

wel fout dat er niet pollini opstaat

[Dit bericht is gewijzigd door BroesWillems op 29-01-2004 13:00]

pi_16683138
quote:

- Niet offtopic gaan

Veel plezier ermee!

Hoi kloon

een V-snaar was vroeger om de ventilator voor de radiator aan te drijven, de dynamo en de waterpomp.

Tegenwoordig is dat samen gevoegd met de distributieriem, een multi-belt genoemd.

"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
pi_16683158
v-snaar ?? een distributie riem ..

maare. . .waarom ga je dit soort simpele vragen posten ??? heb jij geen toegang tot google ofzo ????

Religion : Mankind's worst invention !
pi_16683196
quote:

- Niet offtopic gaan

Veel plezier ermee!

Een V-Snaar is een auto-onderdeel wat als 2e nut heeft dat je er klonen eeehrm - users mee kan wurgen
Methylfenidaathydrochloride
Laptop kopen?
KnuttiewuttieBaggersluttie O+
pi_16687958
Hahaha, wat zijn jullie dus weer flauw... TS vraagt om een serieuse reactie... Mss is TS gewoon echt een leek (of gedraagt hij zich zo)Willen jullie in het vervolg dus gewoon ontopic reageren en niet zo flauw zijn??
[18:02:51] <Lynx666> Jij bent erg op je eigen speciale manier, MutZ :')
<gr8w8>bitch
pi_16688043
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 15:46 schreef MutZ het volgende:
Hahaha, wat zijn jullie dus weer flauw... TS vraagt om een serieuse reactie... Mss is TS gewoon echt een leek (of gedraagt hij zich zo)Willen jullie in het vervolg dus gewoon ontopic reageren en niet zo flauw zijn??
TS is inderdaad een PTA-leek, anders wist hij dat je dit je soort reacties kunt verwachten.

spoiler:

Misschien ben je het zelf
[ Bericht 99% gewijzigd door Tjabbo op 1-1-2005 0:01 ]
pi_16688083
V-Snaar : zoals al verteld is, is voor aandrjving van dynamo etc.. in je auto, met nieuwe auto's samen gevoegd met distributieriem, ookwel mulri-snaar/riem genaamd...

Next question plz

donderdag 29 januari 2004 @ 17:57:28 #9
74080 Goodluck
Het was me een waar genoegen!
pi_16691777
Beste TS, voor dit soort vragen zijn er de "Hoe zit dat met" topics waarin je je vragen kunt stellen.
pi_16691966
Bedankt voor alle informatie.
Volgende vraag: Waar komt het begrip 'Stratemaker Ferrari' vandaan?
pi_16692059
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 17:57 schreef Goodluck het volgende:
Beste TS, voor dit soort vragen zijn er de "Hoe zit dat met" topics waarin je je vragen kunt stellen.
Beste Goodluck, dit zijn heel vaak maar hele korte vragen, die het niet waard zijn om helemaal behandeld te worden in [Hoe zit dat met...] Vandaar dat ik het hier vraag.
pi_16693741
Maar dat van de V-snaar weet toch bijna iedere bestuurder wel hoor.. dat wordt zelfs nog aan je uitgelegd tijdens je rijlessen!
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
pi_16694195
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 19:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
Maar dat van de V-snaar weet toch bijna iedere bestuurder wel hoor.. dat wordt zelfs nog aan je uitgelegd tijdens je rijlessen!
Niet iedereen die hier zit heeft een rijbewijs...
Maar nu gewoon weer ontopic... Dus vooral richten op de vragen...
[18:02:51] <Lynx666> Jij bent erg op je eigen speciale manier, MutZ :')
<gr8w8>bitch
pi_16694326
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 18:03 schreef PTA-leek het volgende:
Bedankt voor alle informatie.
Volgende vraag: Waar komt het begrip 'Stratemaker Ferrari' vandaan?
Uit vroomshoop bornerbroek
pi_16694427
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 19:27 schreef slashme het volgende:

[..]

Uit vroomshoop bornerbroek

pi_16694545
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 19:31 schreef Klaasklapschaats het volgende:

[..]

donderdag 29 januari 2004 @ 20:01:04 #17
34488 Piro
Eikichi Onizuka
pi_16695142
Ik denk dat het begrip van het feit vandaan komt dat mensen een goedkope auto met middenmatige prestaties optisch zeer 'tunen', als je dat al tunen mag noemen om hem agressief en sporty te doen ogen terwijl het eigenlijk een tweedehandsje van 3000 euro is.
Bij tweakers zitten er constant 20 kutnerds hun vinger blauw te hengsten aan de F5 knop, om vervolgens alleen maar binnen 30 seconden "deze vraag is ooit al gesteld, UTFS, slotje" te kunnen antwoorden... - Creativemind
pi_16695204
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 20:01 schreef Piro het volgende:
Ik denk dat het begrip van het feit vandaan komt dat mensen een goedkope auto met middenmatige prestaties optisch zeer 'tunen', als je dat al tunen mag noemen om hem agressief en sporty te doen ogen terwijl het eigenlijk een tweedehandsje van 3000 euro is.
werkelijk
pi_16695779
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 19:35 schreef slashme het volgende:

[..]

Ik had er nix aan toe te voegen
  Official ESF Kreviewer donderdag 29 januari 2004 @ 20:25:08 #20
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_16695837
Is dit het centrale leer hier peuters en kleuters hun eerste vakjargon?

.

donderdag 29 januari 2004 @ 20:41:07 #21
48840 Xtreem
Minimalist in training
pi_16696364
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 20:25 schreef Kreator het volgende:

.

[offtopic]
Sollicitatie ronde voor R&P mod... iets voor jou?
[/offtopic]
The secret to happiness is freedom...
And the secret to freedom is courage.
Thucydides
  donderdag 29 januari 2004 @ 20:43:38 #22
21631 jacco
Speedhunters.com
pi_16696428
Waar ben jij een kloon van?
Japanese Car Lifestyle blog
Waar ik werk? Speedhunters natuurlijk :)
  donderdag 29 januari 2004 @ 21:05:27 #23
34488 Piro
Eikichi Onizuka
pi_16697203
quote:

.

Ik ook van jou.
Bij tweakers zitten er constant 20 kutnerds hun vinger blauw te hengsten aan de F5 knop, om vervolgens alleen maar binnen 30 seconden "deze vraag is ooit al gesteld, UTFS, slotje" te kunnen antwoorden... - Creativemind
pi_16697291
quote:

.

ja.
Hopeloos benzine verslaafd
pi_16697514
Hoi, ben ik weer. Ik heb nog geen duidelijk antwoord op mijn vraag. Kunnen jullie dus gewoon ontopic blijven en die vraag beantwoorden? Als jullie nog vragen hebben, die ik zou kunnen stellen, stuur maar naar TF of MutZ. Zij sturen hem dan wel door en ik plaats hem dan wel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')