abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16680172
Ik ben op zoek naar het spel Half Life. Ik heb overal al gekeken, op internet kan ik hem wel bestellen maar daar issie te duur, bij ons in de stad hebben ze hem nergens. Weet jij ergens waar ik hem voor een leuk prijsje (5-10) kan bestellen of heb jij er thuis 1 liggen die je kwijt wilt (natuurlijk met werkende key)? Meld het dan ff.

Bij voorbaat dank.

pi_16680208
ze staan niet in de schappen meer geloof ik, maar je kan goed zoeken in van die aandbiedingsbakken, daar vind je ze nog welles, met werkende key uiteraard,
pi_16680245
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 11:01 schreef GC het volgende:
ze staan niet in de schappen meer geloof ik, maar je kan goed zoeken in van die aandbiedingsbakken, daar vind je ze nog welles, met werkende key uiteraard,
Jammer genoeg heb je bij ons niet veel game winkels (Lelystad) en hebben ze alleen bij Bart Smit nog zo'n bak staan... Daar heb ik ook al gekeken maar lag ook niks in

Bedankt voor de tip iig.

pi_16680268
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 11:02 schreef obs het volgende:
www.bol.com ?

Half Life
PC | CD-ROM | Vivendi / Sierra | 2001 | ¤ 12,95 | meer...

En dan komen er nog verzendkosten bovenop....

donderdag 29 januari 2004 @ 11:09:08 #6
69470 Dulghar
Dort am klavier
pi_16680401
Bij ons staat kun je m bij de dixons. en voor 10euro meer ofzo, de serie met opposing force, blue shift etc...
pi_16680417
Probeer de Makro eens (als je een pas kan regelen van iemand), die hebben oude spellen vaak ultra cheap in de schappen liggen!
God must love crazy people... because he makes so many of them!
pi_16680462
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 11:09 schreef Dulghar het volgende:
Bij ons staat kun je m bij de dixons. en voor 10euro meer ofzo, de serie met opposing force, blue shift etc...
Ben ik langs geweest maar hier hebben ze die niet meer... Op de site vond ik hem ook niet.
pi_16680467
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 11:09 schreef meandthepizza het volgende:
Probeer de Makro eens (als je een pas kan regelen van iemand), die hebben oude spellen vaak ultra cheap in de schappen liggen!
Me ma heeft er 1, is alleen zo ver rijden
pi_16680517
Half-Life is toch al 5 jaar oud zo ongeveer, maar omdat 't nog zoveel gespeeld wordt denk ik dat je 't niet ergens zo goedkoop zal vinden. Goedkoopste wat ik hier kon vinden was 15 euro.

Trouwens, je hebt eigenlijk alleen nog maar een geldige cdkey nodig omdat je Half-Llife + mods samen kunt downloaden dmv Steam.

pi_16680583
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 11:14 schreef Z-Master het volgende:
Half-Life is toch al 5 jaar oud zo ongeveer, maar omdat 't nog zoveel gespeeld wordt denk ik dat je 't niet ergens zo goedkoop zal vinden. Goedkoopste wat ik hier kon vinden was 15 euro.

Trouwens, je hebt eigenlijk alleen nog maar een geldige cdkey nodig omdat je Half-Llife + mods samen kunt downloaden dmv Steam.

Ehm, oke. Maareh dan heb ik idd wel een cdkey nodig... En ik heb hem bij Dynabite gezien voor 10, misschien haal ik hem daar gewoon dan....
pi_16681165
Ik heb nog wel een werkende cd-key die ik niet meer gebruik, wil
mijn eigen halflife alleen wel houden uit nostalgisch oogpunt.
pi_16681185
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 11:36 schreef BitetheBullet het volgende:
Ik heb nog wel een werkende cd-key die ik niet meer gebruik, wil
mijn eigen halflife alleen wel houden uit nostalgisch oogpunt.
Wat wil je ervoor hebben dan?
pi_16681348
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 11:37 schreef _kokkie_ het volgende:

[..]

Wat wil je ervoor hebben dan?

Denk trouwens dat ik toch liever gewoon het spel met cd-key koop. En dat ik CS dan gewoon download. Beide downloaden weert duurt weer zo lang...
pi_16681382
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 11:03 schreef _kokkie_ het volgende:

[..]

Jammer genoeg heb je bij ons niet veel game winkels (Lelystad) en hebben ze alleen bij Bart Smit nog zo'n bak staan... Daar heb ik ook al gekeken maar lag ook niks in

Bedankt voor de tip iig.

Bij de DynaByte in Lely dacht ik dat ik vorige week een 3 pack zag liggen
je zou daar kunnen vragen of ze ze ook nog los verkopen
pi_16681482
Ow die cd-key mag je gratis hebben hoor...

Ben er alleen zo even vandoor en moet halflife nog even op zoeken dus ik antwoord op zijn vroegst vanavond.

pi_16681671
Ik zie op de site van Free-record shop staan voor 4,99 (Half Life Generations). Kan je misschien eens proberen.
pi_16682053
Klik Hier heb je een paar links.

Dixons heeft 'm 100%

ne okuyon, bokmu var?
pi_16685614
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 11:56 schreef Toewan het volgende:
Ik zie op de site van Free-record shop staan voor 4,99 (Half Life Generations). Kan je misschien eens proberen.
Dan heb je zelfs 2 online serials (ik neem aan dat je het gebruikt om online te spelen) dus dat is echt een aanrader!
Seabert rulez
  donderdag 29 januari 2004 @ 15:05:49 #20
70228 InSanex
Elvis leeft !
pi_16686929
gewoon kopen,..doe je de makers van het spel ook nog goed recht !
Heaven; must be missing angels :)
pi_16688058
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 15:05 schreef InSanex het volgende:
gewoon kopen,..doe je de makers van het spel ook nog goed recht !
Bedankt voor de Tips allemaal, ik heb hem net bij Dynabite gehaalt voor 9 euro (pas korting). En bedankt voor de link, kan ik goed gebruiken.

Dit topic gaat een slotje op.....

pi_16688120
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 11:00 schreef _kokkie_ het volgende:
Ik ben op zoek naar het spel Half Life. Ik heb overal al gekeken, op internet kan ik hem wel bestellen maar daar issie te duur, bij ons in de stad hebben ze hem nergens. Weet jij ergens waar ik hem voor een leuk prijsje (5-10) kan bestellen of heb jij er thuis 1 liggen die je kwijt wilt (natuurlijk met werkende key)? Meld het dan ff.

Bij voorbaat dank.

bart smid verkoopt half-life generatie packs die kosten 20 euro geloof ik met daarbij
-half-life
-counterstrike
-blue shift
-opposing force
-3 keys
alles is nieuw dus niet echt duur
KLOOTVIOOL! luister is, je mot echt effe normaal doen met je HOOFD !!
pi_16697692
Op slot
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')