Vorig deeltje: NachtBar # 1492: niet lulle, maar vulle
En natuurlijk missen we zo af en toe ook wel eens wat ex-nachtbardurs
Darkroom regels: Darkroom
Veel plezier!
EVEN VOOR ALLE DUIDELIJKHEID:
quote:
Een berichtje van PDD
Attentie!
Dames en heren, dit begint aardig op een *meldt- en smileytopic te lijken. Je zit hier al in een uitzonderingspositie omdat het een slowchatreeks is, maar als de inhoud helemaal nihil wordt, dan wordt deze reeks gesloten. (Zie ook de F.A.Q. m.b.t. tot reeksen)
quote:
Let op!
De reeksen zijn in principe voor iedereen toegankelijk om mee te posten, niet om te verzieken, als je niets in een reeks te zoeken hebt, blijf er dan gewoon weg, anders ben je gewoon aan het trollen en volgt een ban.
quote:Kun je jezelf hierin niet vinden dan verzoeken we je vriendelijk om in een ander reeks/topic/forum te gaan lopen kloten
Een berichtje van Yvonne:
Extra regels voor reeksen
Geen eindeloze reeks smileys.
Geen "hoi, doei, goeiemorgen, ik ga naar de wc" en dergelijke.
Niet kunstmatig hooghouden, het is geen hooghoudtopic.
Reeksen die zich niet houden aan de bovenstaande extra regels voor reeksen worden onherroepelijk gesloten. Elke vervolg daarop dus ook.
Er geldt een reeksenstop. Nieuwe reeksen zullen dus gesloten worden, dit ter beoordeling van de moderators.Let op!
De reeksen zijn in principe voor iedereen toegankelijk om mee te posten, niet om te verzieken, als je niets in een reeks te zoeken hebt, blijf er dan gewoon weg, anders ben je gewoon aan het trollen en volgt een ban.*Attentie* Nieuwe regel in Onzin *
Wegens het totaal verbaggeren van Onzin en omdat men de tijdsspanne van een paprika heet is de volgende regel ingesteld:
Posts dienen minimaal uit 16 woorden en maximaal uit 53 woorden te bestaan.Langer is ondoenlijk, korter ook.
Bron
Nieuwe NB's worden vanaf nu ook alleen door NB-ers aangemaakt. (of na toestemming van een van deze)
bij misbruik van de NB, wordt er melding gemaakt bij de ONZ mods
quote:echt niet... die heeft B al
Op woensdag 28 januari 2004 23:42 schreef Freeloader het volgende:
Fipo
quote:Dat lijkt me wel wat ,kun je dat overal doen ?
Op woensdag 28 januari 2004 23:31 schreef blublub het volgende:[..]
fysiotherapie waarbij je door middel van fitness spieren traint rond een gebied waar je last van hebt om t zo te verstevigen en beter te beschermen tegen 'klappen' oid
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 23:42 schreef Freeloader het volgende:
Fipo
Waar slaat de TT op Bengeltje?
quote:voor zover ik me kan herinneren ben ik al de hele avond lief en aardig
Op woensdag 28 januari 2004 23:34 schreef blublub het volgende:[..]
hmm, jah is wel intressant maar vond t wel schikken de eerste keer. met die lijkzakken op trollys. maar t went en is idd erg intressant. alleen ziet t er allemaal heel raar uit (qua kleur, en soms vorm)alleen die geur, blegh
maar als je lief bent kan ik wel een keertje vragen of je mag komen kijken. zeggen we gewoon dat je ook geneeskunde wil gaan doen
quote:Sepo dan
Op woensdag 28 januari 2004 23:43 schreef Leia73 het volgende:[..]
echt niet... die heeft B al
quote:Gelukkig was het geen serieus verzoek
Op woensdag 28 januari 2004 23:32 schreef Leia73 het volgende:
mijn scriptie ging over aseptisch werken bij wondverzorging.. en nee.. ik heb 'm niet op discette... had toen geen computer namelijk...
Anyhoe... Een scriptie om de boel af te ronden lijkt mij wel wat Niet dat de opleiding daar aan mee gaat werken, maar dat terzijde...
quote:moet je verwijzing voor hebben, anders duur grapje denk ik zo (je traint nl onder grondige begeleiding en met opgeleid fysio, dus duurder dan gewoon beetje trainen)
Op woensdag 28 januari 2004 23:43 schreef Bengeltje het volgende:[..]
Dat lijkt me wel wat ,kun je dat overal doen ?
quote:Sorry, ik heb niet in de wachtkamer gekeken
Op woensdag 28 januari 2004 23:42 schreef Khalein het volgende:
Kennelijk doe ik het niet
quote:zal vragen of t keertje mag ok
Op woensdag 28 januari 2004 23:43 schreef Leia73 het volgende:[..]
voor zover ik me kan herinneren ben ik al de hele avond lief en aardig
![]()
quote:Gewoon op nachtbar
Op woensdag 28 januari 2004 23:43 schreef Shark.Bait het volgende:[..]
Daar doen we hier niet aan
Waar slaat de TT op Bengeltje?
quote:Eyh... Eyh... Eyyyyyyyyyyhhhhhhhhhhhhhhh...
Op woensdag 28 januari 2004 23:44 schreef Bengeltje het volgende:
Sorry, ik heb niet in de wachtkamer gekeken
na even wachten begon ik maar
quote:hehe als ik 'm op schijf had staan had je 'm zo mogen hebben van me hoor.. al was het alleen om te lezen
Op woensdag 28 januari 2004 23:44 schreef Khalein het volgende:[..]
Gelukkig was het geen serieus verzoek
![]()
Anyhoe... Een scriptie om de boel af te ronden lijkt mij wel wat
Niet dat de opleiding daar aan mee gaat werken, maar dat terzijde...
Ja nu moet je gewoon goede cijfers halen geloof ik he? Het hele systeem is verandert... vroeger kon je nog gewoon met punten je afdelingseisen volmaken
quote:aha, moet toch eerdaags voor onderzoek naar m'n arts ,
Op woensdag 28 januari 2004 23:44 schreef blublub het volgende:[..]
moet je verwijzing voor hebben, anders duur grapje denk ik zo (je traint nl onder grondige begeleiding en met opgeleid fysio, dus duurder dan gewoon beetje trainen)
quote:t hielp bij mij wel goed, maar je kan natuurlijk niet eeuwig daar onder behandeling blijven, dus vandaar dat nu maar gewoon fitness ga doen en dan train ik wel zelf fysio verantwoord
Op woensdag 28 januari 2004 23:46 schreef Bengeltje het volgende:[..]
aha, moet toch eerdaags voor onderzoek naar m'n arts ,
moet ik eens navragen dan
bedankt voor de tip
maar ik dacht dat je fitness nix vond?
had nog best verhaaltje willen voorlezen, maar ja, t was zo stil......
quote:En was het GEZELLIG
Op woensdag 28 januari 2004 23:47 schreef gurlie het volgende:
*sleuteltje inlevert...
[afbeelding]
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 23:49 schreef blublub het volgende:
maar ik ga nu echt slapen, morgen gaat de wekker weer vroeg
fijne avond nog allemaalhad nog best verhaaltje willen voorlezen, maar ja, t was zo stil......
quote:hoezo? wat wil je weten dan?
Op woensdag 28 januari 2004 23:50 schreef gurlie het volgende:[..]
je moet me dat tog eens uitleggen.. wat je daar allemaal doet enzo.. met dat lijkengedoe
quote:Trusten BB.. succes morgen
Op woensdag 28 januari 2004 23:49 schreef blublub het volgende:
maar ik ga nu echt slapen, morgen gaat de wekker weer vroeg
fijne avond nog allemaalhad nog best verhaaltje willen voorlezen, maar ja, t was zo stil......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |