quote:Ha, dat is een goed idee! Even bij het voorstellen hun namen opschrijven en het op hun lijf plakken.
Op donderdag 29 januari 2004 00:19 schreef Boschjesman het volgende:[..]
[afbeelding]
post-it's
quote:Daar heb je gelijk in.. Ik moet het toch maar gewoon gaan zeggen, ook al ken ik die mensen nog maar net...
Op donderdag 29 januari 2004 00:11 schreef hardsilence het volgende:
Jezelf voor gek verklaren doordat je aangeeft moeite te hebben met het onthouden van namen, dat gaat wel een beetje ver hè.
Iedereen heeft plus en minpunten, om daar gelijk zo minachtend over te doen is nou ook niet nodig.
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 00:19 schreef Boschjesman het volgende:[..]
[afbeelding]
post-it's
Ik zie het al voor me... sta je in het cafe ofzo, hoor je iemand naam, schrijf je het op, en *baf* briefje meteen op het voorhoofd plakken!
quote:Dat werkt bij mij ook nog weleens, is ook voor mannen toepasbaar.
Op donderdag 29 januari 2004 11:36 schreef twanneman het volgende:Het is echter nogal logisch dat dat bij vrouwen dus NIET werkt... (dan ben ik minder zelfverzekerd, en 'gast' is dan niet toepasbaar) dus als ik dan een momentje voor mezelf heb (bijvoorbeeld als zij iets aan het zeggen is) dan haal ik haar naam even 100x door mijn hoofd, en probeer een relatie te leggen met iemand die die naam ook heeft, of een andere grammatische toevalligheid.
quote:Maar.. zodra je weet dat een persoon moeite heeft met het onthouden van namen, kan je daar heus wel begrip voor opbrengen.
Op donderdag 29 januari 2004 12:34 schreef PFP het volgende:
Ik moet je zeggen dat het me heel erg kan irriteren als mensen geen namen onthouden.
Het moet uiteraard geen laxheid zijn.
quote:Het komt vaak over als arrogant
Op donderdag 29 januari 2004 12:39 schreef hardsilence het volgende:[..]
Maar.. zodra je weet dat een persoon moeite heeft met het onthouden van namen, kan je daar heus wel begrip voor opbrengen.
Het moet uiteraard geen laxheid zijn.
quote:Niet de moeite willen doen?
Op donderdag 29 januari 2004 12:54 schreef PFP het volgende:
Het komt vaak over als arrogant
[Dit bericht is gewijzigd door hardsilence op 29-01-2004 13:07]
quote:Ha, die moeite ga ik dus ECHT niet voor mannen doen he, gast?
Op donderdag 29 januari 2004 12:03 schreef prinsrob het volgende:[..]
Dat werkt bij mij ook nog weleens, is ook voor mannen toepasbaar.
Hmmm, misschien vinden daarom alle mannen dat ik een arrogante eikel ben ;-)
quote:Schoonheid werkt idd vaak als een droom... chef vind ik twijffelachtiger... welke regio van nederland gebruik je het in? Ik blijf gewoon lekker bij "Gast" of "Dude"... past wat meer bij mij
Op donderdag 29 januari 2004 13:03 schreef vlietje het volgende:
De vrouwen noem je schoonheid, de mannen noem je chef....
Werkt perfect en ze vinden je nog leuk ook...
Ik meende dus dat het zo zat, maar ik ben geen medicus, als iemand dit leest en er fouten/hiaten in vindt, reacties welkom
Ach, meestal zeg ik gewoon 'dinges'.
of: die ene van de servicebalie, je weet wel!
quote:in regio Nederlandstalig....
Op donderdag 29 januari 2004 13:09 schreef twanneman het volgende:[..]
Schoonheid werkt idd vaak als een droom... chef vind ik twijffelachtiger... welke regio van nederland gebruik je het in? Ik blijf gewoon lekker bij "Gast" of "Dude"... past wat meer bij mij
quote:hehehe, is het ook... het is niet alsof ik de baas zo aanspreek... die is gewoon "hey boss"
Op donderdag 29 januari 2004 13:29 schreef vlietje het volgende:[..]
in regio Nederlandstalig....
werk overal ook chef... Dude vind ik persoonlijk erg..euh... hoe zeg ik dat vriendelijk... schoolplein taal.
quote:Werkt ook super in de kroeg als je een biertje wil bestellen...
Op donderdag 29 januari 2004 13:43 schreef twanneman het volgende:[..]
hehehe, is het ook... het is niet alsof ik de baas zo aanspreek... die is gewoon "hey boss"
quote:Hoi
Op woensdag 28 januari 2004 23:19 schreef Dropslurf het volgende:
'heey kees'
quote:Het zou goed kunnen kloppen dat het zo zit, want ik ben daadwerkelijk ook een beta. Dus ik kan er echt niets aan doen dat ik er zo slecht in ben
Op donderdag 29 januari 2004 13:19 schreef Dorset het volgende:
In mijn geval komt het den ik omdat je zo veel nieuwe dingen te verwerken krijgt op dat moment; dus als je op een nieuwe school of werkplek komt wordt je als het ware overdonderd door het grote aantal nieuwe personen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |