1: <nick> (5 punten)
2: <nick> (4 punten)
3: <nick> (3 punten)
4: <nick> (2 punten)
5: <nick> (1 punt)
De <nick> moet je uiteraard invullen .
Nog even wat regeltjes;
- Je mag maar 1x stemmen.
- Je moet op 5 verschillende nicks stemmen.
- Je mag niet op jezelf stemmen.
Het stemmen kan tot vrijdag 30 januari 23:59!
Moge de beste winnen!
[Dit bericht is gewijzigd door portier op 28-01-2004 16:34]
And now the vote for the Groningae jury.
1: rainstarr (5 punten)
2: Marc H (4 punten)
3: rique (3 punten)
4: luap (2 punten)
5: fristi (1 punt)
2. Sixty4 (4 punten) - eenvoud siert, de Mondriaan onder de ijsblokjes-fotograaf, fijn dat blauw wat de kou nog eens extra symboliseert, subtiele ijskristalletjes, mooi!
3. Marc H (3 punten) - deze foto is helemaal niet zo heel bijzonder, maar bleef me trekken, misschien vanwege dat rare paaltje wat je zo duidelijk centraal hebt gezet...toch vind ik hem mooi, de warme gloed van de zon, dat zachte oranje en dat kille groen, waardoor de foto zowel warm als (maar vooral toch ook) kou representeert...
4. Neok (2 punten) - hier krijg ik het ook erg koud van..de rillingen...delicaat onderwerp, mooi gefotografeerd, heel monumentaal en eerbiedig...
5. Rique (1 punt) - mooie groenkleuren, helaas misschien wat te krap gecropped, maar blijft boeien als abstract.
Succes iedereen!!!!
4 pt: rique (zo heb ik, per ongeluk, ook eens een fles aangetroffen. goed idee, zeer goed uitgewerkt!)
3 pt: neok (kwaliteit van foto laat te wensen over, maar toch rillingen! wellicht had dit met met meer geavanceerd materiaal en meer scherpte niet het geval geweest...)
2 pt: kindreed_spirits (weliswaar scheef, maar....brrrrrrrrrrrr!)
1 pt: k_man (ijsland? jökulsarlon? hier heb ik ook nog aardig wat foto's van liggen. helaas geen goeie scanner...had zeker graag zoiets in willen sturen!)
groet,
Frida
Succes allemaal!
5 points for: Frog
4 points go to: Rique
3 points: Dane
2 points: Elefes
and 1 point for: DjMisterY.
En nog succes iedereen. Moge de beste ( Frog ) winnen..
[Dit bericht is gewijzigd door snoweh op 28-01-2004 18:32]
4punten - Phileine, Heb ik ook vanaf het begin aan al prachtig gevonden, die flamingo die zijn poot optrekt "voor de kou", heel geestig vind ik zelf
3 punten - Texelonia, brrrrrrr, mooie uiting van kou
2 punten - salvor, Originele benadering met grote eenvoud. Doch heel mooi vastgelegd, foto is zeker met zorg gemaakt.
1 punt - The_Frog, mooie serene compositie. Zou qua foto meer punten krijgen van mij maar straalt meer warmte uit dan kou. Toch een punt vanwege het idee en de uitwerking.
2: <druide10> (4 punten) Dubbelkoud: Een kille sfeer, met een koude sneeuwlaag op de graven, alleen de kwaliteit van de foto vind ik wat minder.
3: <k_man> (3 punten) Mooie foto, heel appart allemaal: de kleuren, de vorm, de sfeer.
4: <Phileine> (2 punten) Leuke foto, mooi contrast.
5: <Repelsteel> (1 punt) Tja, daar sta je dan in de kou. Origineel!
[Dit bericht is gewijzigd door snakelady op 28-01-2004 16:08]
quote:Je mag niet 2 keer punten aan één persoon geven he
Op woensdag 28 januari 2004 15:31 schreef snakelady het volgende:
1.Phileine 5
2.Tronica 4
3.Geminis. 3
4.Tronica 2
5.Druide 10 1
quote:Ik heb het al verandert, ik was Elefes vergeten.
Op woensdag 28 januari 2004 16:05 schreef texelonia het volgende:[..]
Je mag niet 2 keer punten aan één persoon geven he
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |