Nou ben ik niet zo'n goeroe dat ik precies weet hoe of wat, maar het leek me interessant om te onderzoeken welk jurylid toen de doorslag heeft gegeven. Ook voor kandidaten die nu nog in het spel zijn, maar waarvan sommige juryleden twijfels hadden.
Ik heb zelf een beetje het idee dat Henk-Jan meestal degene is die deze mensen toch door heeft gelaten. Maar het zou ook kunnen dat hij sowieso meer mensen doorlaat.
quote:
Op maandag 26 januari 2004 21:45 schreef jellyrose het volgende:
Ik weet wel wie er geen oog voor talent heeft: Edwin. Die man snapt het echt niet!
henkjan is toppie
quote:In mijn ogen het meest......
Op maandag 26 januari 2004 22:02 schreef schatje het volgende:
Eric moet ook niet onderschat worden hoor. Die heeft er ook oog voor.
quote:Mee eens. Meer dan HenkJan denk ik. Jerney zit er enkel om mensen af te zeiken. En die andere knakker kan maar niet begrijpen dat ie suc6 heeft(Ik kan dat ook niet...) en voegt niets toe.
Op maandag 26 januari 2004 22:02 schreef schatje het volgende:
Eric moet ook niet onderschat worden hoor. Die heeft er ook oog voor.
Gewoon om de bovengenoemde redenen. Jerney kijkt bovendien geloof ik echt alleen naar uiterlijk.
quote:Edwin was toch degene die pas bij de workshops overtuigd was van Dewi's talent?
Op maandag 26 januari 2004 22:17 schreef Rox-a-nne het volgende:
Eric en Henkjan. Eric had veel vertrouwen in Dewi, en Dewi heeft ook veel talent. Henkjan weet het ook heel goed. Edwin voor mijn gevoel wat minder!
Ach dat zegt ook niet dat hij geen oog voor muzikaal talent had, juist wel. Jamai ís het ook gewoon niet helemaal, dat is eigenlijk ook wel zo.
quote:Jamai heeft alleen maar gewonnen omdat hij redelijk vaak in beeld kwam tijdens de theater rondes.
Op dinsdag 27 januari 2004 08:57 schreef TAmaru het volgende:
Ach dat zegt ook niet dat hij geen oog voor muzikaal talent had, juist wel. Jamai ís het ook gewoon niet helemaal, dat is eigenlijk ook wel zo.
"oh daar heb je die aardige jongen met die bril weer die zo nuchter over zijn eigen kansen doet omdat ie zich geen idool vindt"
Daar houden NLers van. Alstie niet zo vaak in beeld was geweest had de jury na zijn Elvis Presley Workshop gezegd:
"Je bent geen idool en je zingt een beetje schools. Je hebt het helaas net niet" En dan was hij 5e geworden ofzo...
Ze laten iemand als Frank door gaan, maar laten mensen als Chanine en Rubiën vertrekken.
quote:Denk dat ze dan om de een of andere reden toch meer in Frank en Martijn (iemand een kotszakje voor me?) zien dan een Chanine of Rubiën. En er zijn vast ook tienermeisjes (dé doelgroep) die hetzelfde denken. Errug commerciëel, maar das gewoon niet anders.
Op dinsdag 27 januari 2004 10:25 schreef CJ het volgende:
Ik begin toch wel sterk te twijfelen aan het oog voor talent.Ze laten iemand als Frank door gaan, maar laten mensen als Chanine en Rubiën vertrekken.
quote:Maar.... maar.... Frank is gewoon lelijk.
Op dinsdag 27 januari 2004 10:30 schreef LeBeau het volgende:[..]
Denk dat ze dan om de een of andere reden toch meer in Frank en Martijn (iemand een kotszakje voor me?) zien dan een Chanine of Rubiën. En er zijn vast ook tienermeisjes (dé doelgroep) die hetzelfde denken. Errug commerciëel, maar das gewoon niet anders.
Laat ze dan volgend jaar een homo in de jury zetten. Die hebben meestal wel meer smaak voor knappe jongens.
quote:Ja, ik vind Frank ook niet echt knap.
Op dinsdag 27 januari 2004 10:32 schreef CJ het volgende:[..]
Maar.... maar.... Frank is gewoon lelijk.
Laat ze dan volgend jaar een homo in de jury zetten. Die hebben meestal wel meer smaak voor knappe jongens.
Vind dat er wel knappe jongens bij de laatste paar zitten. In ieder geval Robin en Ron, de rest heb ik het niet zo op. Nu Frank door is, had ik gevonden dat ze Boris B ook wel door hadden kunnen laten gaan. Van wat ik gehoord heb zong hij beter (of minder slecht;)) en zag hij er echt heel wat lekkerder uit.
Ik bedoel, zo'n Frank. Hij ziet er best leuk uit hoor. Maar er moet nog echt een zanglesje (of 200) tegenaan gegooid worden voor hij verdiend het workshop-podium kan betreden.
Typisch een geval van 'de gereedschappen (een stem dus) wel hebben maar er niet mee kunnen werken'.
Ik denk dat zo'n jury er soms best van baalt als er weer een 'July', Krezip-hoofdje of op een andere manier commercieel onaantrekkelijk persoon voor hun neus staat die fantastisch kan zingen: Je zou zo'n mens diep in je hart een plaat willen laten maken maar het risico dat het flopt is te groot.
[Dit bericht is gewijzigd door postinggirl op 27-01-2004 11:11]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |