abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16609883
Wat mij is opgevallen, is dat er kandidaten zijn die heel ver zijn gekomen, maar echt op het nippertje door de audities zijn gekomen.
Ik noem een Dewi, Jamai, ...

Nou ben ik niet zo'n goeroe dat ik precies weet hoe of wat, maar het leek me interessant om te onderzoeken welk jurylid toen de doorslag heeft gegeven. Ook voor kandidaten die nu nog in het spel zijn, maar waarvan sommige juryleden twijfels hadden.

Ik heb zelf een beetje het idee dat Henk-Jan meestal degene is die deze mensen toch door heeft gelaten. Maar het zou ook kunnen dat hij sowieso meer mensen doorlaat.

maandag 26 januari 2004 @ 21:43:17 #2
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_16609984
Idd, Henk Jan heeft er verstand van
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_16610042
Ik weet wel wie er geen oog voor talent heeft: Edwin. Die man snapt het echt niet!
Thoughts arrive like butterflies.
Red de zeehond!
  maandag 26 januari 2004 @ 21:54:15 #4
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_16610347
quote:
Op maandag 26 januari 2004 21:45 schreef jellyrose het volgende:
Ik weet wel wie er geen oog voor talent heeft: Edwin. Die man snapt het echt niet!
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
  maandag 26 januari 2004 @ 21:57:04 #5
82152 LeBeau
Mentaal Blond
pi_16610445
Henk-Jan heeft als talent scout denk ik toch wel het beste oog voor (pril) talent. Jerney daarentegen weet wel wat lekker is (Boris B, Robin), en dat scheelt ook wel af en toe.
Op vrijdag 9 juni 2006 20:29 schreef Svensational het volgende:[/b]
Ik bedoelde dat ik 16 juni 2006 jouw virtuele piemel wil zuigen omdat je hier dan al een jaar komt ;(.
LEUGENS ‎(╯°□°)╯︵ ┻━┻
pi_16610457
Henkjan, Erik en Jerney

Ehm nee even serieus
Henkjan
das gewoon echt een goeie vent!!

Mja
pi_16610467
die mevrouw jerney die hoort helemaal niks.
ze zegt alleen iets over de uitstraling, die snapt het volgens mij ook niet helemaal.

henkjan is toppie

Een dag niet geleefd is een dag niet gelachen.
pi_16610611
Eric moet ook niet onderschat worden hoor. Die heeft er ook oog voor.
  maandag 26 januari 2004 @ 22:05:04 #9
77582 Denox
Be afraight....
pi_16610682
quote:
Op maandag 26 januari 2004 22:02 schreef schatje het volgende:
In mijn ogen het meest......
"succes is een keuze !"
pi_16610834
quote:
Op maandag 26 januari 2004 22:02 schreef schatje het volgende:
Mee eens. Meer dan HenkJan denk ik. Jerney zit er enkel om mensen af te zeiken. En die andere knakker kan maar niet begrijpen dat ie suc6 heeft(Ik kan dat ook niet...) en voegt niets toe.
pi_16610857
Eric en Henkjan.

Gewoon om de bovengenoemde redenen. Jerney kijkt bovendien geloof ik echt alleen naar uiterlijk.

maandag 26 januari 2004 @ 22:12:42 #12
14940 Borin
¡ɯo pɹ&#
pi_16610911
Eric & Henk-jan inderdaad, die hebben allebei ook wel hun sporen verdient door de jaren heen. Jerney gaat ook nog wel maar Edwin kan ik maar niet serieus nemen. Nee, Edwin heeft er niet echt kaas van gegeten.
¡ɯo pɹǝǝʞɹǝʌ ʞı ʇız ɾıɯ uǝƃןoʌ
pi_16611077
Eric en Henkjan. Eric had veel vertrouwen in Dewi, en Dewi heeft ook veel talent. Henkjan weet het ook heel goed. Edwin voor mijn gevoel wat minder!
Alice & Ron Fan! Goooo them!
pi_16611915
quote:
Op maandag 26 januari 2004 22:17 schreef Rox-a-nne het volgende:
Eric en Henkjan. Eric had veel vertrouwen in Dewi, en Dewi heeft ook veel talent. Henkjan weet het ook heel goed. Edwin voor mijn gevoel wat minder!
Edwin was toch degene die pas bij de workshops overtuigd was van Dewi's talent?
  maandag 26 januari 2004 @ 23:21:56 #15
5636 Vamos
Vamos Vidi Vici!
pi_16613157
Erik geeft wel vaak van die technische commentaren op het zingen.
Religie maakt meer kapot dan je lief is
pi_16617942
Maar Eric zei tegen Jamai: Ik denk eigenlijk dat je het niet bent voor ons.

Ach dat zegt ook niet dat hij geen oog voor muzikaal talent had, juist wel. Jamai ís het ook gewoon niet helemaal, dat is eigenlijk ook wel zo.

Mja
  dinsdag 27 januari 2004 @ 09:00:47 #17
46511 Linz
held der helden
pi_16617977
erik
"Als Davids over het veld scheert, doen de huismoeders in een omtrek van honderd kilometer in doodsangst de ramen dicht."
pi_16618110
Eric heeft toch ook wel veel humor. "Mooi...dat het afgelopen is" en na Joyce die Alles of niets vreselijk slecht zong (dat Eric zelf geproduceerd had) "blijft een goed nummer"
Mja
  dinsdag 27 januari 2004 @ 09:24:49 #19
5636 Vamos
Vamos Vidi Vici!
pi_16618285
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 08:57 schreef TAmaru het volgende:
Ach dat zegt ook niet dat hij geen oog voor muzikaal talent had, juist wel. Jamai ís het ook gewoon niet helemaal, dat is eigenlijk ook wel zo.
Jamai heeft alleen maar gewonnen omdat hij redelijk vaak in beeld kwam tijdens de theater rondes.

"oh daar heb je die aardige jongen met die bril weer die zo nuchter over zijn eigen kansen doet omdat ie zich geen idool vindt"
Daar houden NLers van. Alstie niet zo vaak in beeld was geweest had de jury na zijn Elvis Presley Workshop gezegd:

"Je bent geen idool en je zingt een beetje schools. Je hebt het helaas net niet" En dan was hij 5e geworden ofzo...

Religie maakt meer kapot dan je lief is
pi_16618300
Nou blijft de vraag welke fok!kers oog hebben voor het talent van juryleden.
pi_16619328
Ik begin toch wel sterk te twijfelen aan het oog voor talent.

Ze laten iemand als Frank door gaan, maar laten mensen als Chanine en Rubiën vertrekken.

Sex is like Nokia: Connecting People
  dinsdag 27 januari 2004 @ 10:30:23 #22
82152 LeBeau
Mentaal Blond
pi_16619419
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 10:25 schreef CJ het volgende:
Ik begin toch wel sterk te twijfelen aan het oog voor talent.

Ze laten iemand als Frank door gaan, maar laten mensen als Chanine en Rubiën vertrekken.

Denk dat ze dan om de een of andere reden toch meer in Frank en Martijn (iemand een kotszakje voor me?) zien dan een Chanine of Rubiën. En er zijn vast ook tienermeisjes (dé doelgroep) die hetzelfde denken. Errug commerciëel, maar das gewoon niet anders.
Ik bedoelde dat ik 16 juni 2006 jouw virtuele piemel wil zuigen omdat je hier dan al een jaar komt ;(.
LEUGENS ‎(╯°□°)╯︵ ┻━┻
pi_16619476
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 10:30 schreef LeBeau het volgende:

[..]

Denk dat ze dan om de een of andere reden toch meer in Frank en Martijn (iemand een kotszakje voor me?) zien dan een Chanine of Rubiën. En er zijn vast ook tienermeisjes (dé doelgroep) die hetzelfde denken. Errug commerciëel, maar das gewoon niet anders.

Maar.... maar.... Frank is gewoon lelijk.

Laat ze dan volgend jaar een homo in de jury zetten. Die hebben meestal wel meer smaak voor knappe jongens.

Sex is like Nokia: Connecting People
  dinsdag 27 januari 2004 @ 10:50:52 #24
82152 LeBeau
Mentaal Blond
pi_16619845
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 10:32 schreef CJ het volgende:

[..]

Maar.... maar.... Frank is gewoon lelijk.

Laat ze dan volgend jaar een homo in de jury zetten. Die hebben meestal wel meer smaak voor knappe jongens.

Ja, ik vind Frank ook niet echt knap. Hij heeft wel iets grappigs, maar denk niet dat je daar mee Idool mee moet kunnen worden. Maarja, kijk maar naar Jamai, al kon die tenminste nog zingen.

Vind dat er wel knappe jongens bij de laatste paar zitten. In ieder geval Robin en Ron, de rest heb ik het niet zo op. Nu Frank door is, had ik gevonden dat ze Boris B ook wel door hadden kunnen laten gaan. Van wat ik gehoord heb zong hij beter (of minder slecht;)) en zag hij er echt heel wat lekkerder uit.

LEUGENS ‎(╯°□°)╯︵ ┻━┻
pi_16620007
Ik denk dat ze allemaal wel oog voor talent hebben, maar dat ze de commerciele belangen te veel laten meewegen waardoor dat oog voor talent wat naar de achtergrond lijkt te verdwijnen.
Waardoor een aantal karakteristieke cq. volgens de geldende normen minder knappe mensen (met talent) er niet door zijn gekomen ten gunste van een aantal knappe mensen met middelmatig talent. Die brengen tenslotte meer op.
Maar ik denk heus wel dat zo'n Eric van Tijn het verschil tussen wel of niet getalenteerd kan horen. Het is zijn vak en hij onderbouwt meestal goed wat er aan iemands zang mankeert.

Ik bedoel, zo'n Frank. Hij ziet er best leuk uit hoor. Maar er moet nog echt een zanglesje (of 200) tegenaan gegooid worden voor hij verdiend het workshop-podium kan betreden. Typisch een geval van 'de gereedschappen (een stem dus) wel hebben maar er niet mee kunnen werken'.

Ik denk dat zo'n jury er soms best van baalt als er weer een 'July', Krezip-hoofdje of op een andere manier commercieel onaantrekkelijk persoon voor hun neus staat die fantastisch kan zingen: Je zou zo'n mens diep in je hart een plaat willen laten maken maar het risico dat het flopt is te groot.

[Dit bericht is gewijzigd door postinggirl op 27-01-2004 11:11]

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')