alleen die humeaux reageert niet op me emails
quote:staat dat er niet dan?
Op maandag 26 januari 2004 02:53 schreef vector200 het volgende:
een wat voor een tas zoek je??
quote:een rugzak...
Op maandag 26 januari 2004 02:54 schreef Poepoog het volgende:[..]
staat dat er niet dan?
quote:Of een messenger bag?
Op maandag 26 januari 2004 02:58 schreef vector200 het volgende:[..]
een rugzak...
Dus..
quote:wtf is dat nou weer?
Op maandag 26 januari 2004 03:00 schreef Poepoog het volgende:[..]
Of een messenger bag?
Dus..
Misschien dat je je energie beter kunt besteden dan aan mannentassen?
Bah.. Ik krijg steeds meer een hekel aan onzinige vragen die niets, maar dan ook NIETSSSSS met het leven te maken hebben.. Waar maken jullie je druk om??? Mannentasjes?!?!?
quote:Dat is wel heel erg negatief, moet alles persé dan iets met het leven te maken, of diepzinnig te zijn.
Op maandag 26 januari 2004 03:16 schreef GeheimnisNacht het volgende:
Mannetasjes.. Geweldig.Misschien dat je je energie beter kunt besteden dan aan mannentassen?
Bah.. Ik krijg steeds meer een hekel aan onzinige vragen die niets, maar dan ook NIETSSSSS met het leven te maken hebben.. Waar maken jullie je druk om??? Mannentasjes?!?!?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Yup, je hebt gelijk - in principe.
Op maandag 26 januari 2004 03:19 schreef snakelady het volgende:[..]
Dat is wel heel erg negatief, moet alles persé dan iets met het leven te maken, of diepzinnig te zijn.
Als TS nou wat info wilt over mannentassen dat is dat toch geen probleem?
Wat boeit het inderdaad. DIT is het leven, en een deel daarvan zijn mensen die zich IETS afvragen. Inderdaad. HOE kan ik iemand blij maken met een tasje bijvoorbeeld? Ik wil de perfecte tas. Best een mooi streven.
Mijn reactie, net zoals in waarschijnlijk vele andere topics, was niet op zn plek. Ik wordt alleen droevig dat iedereen leeft..... Een tasje... Ik zou wensen dat ik me druk zou kunnen maken om het vinden van een perfect tasje..
Ik kan me druk maken om de familie die ik zal achterlaten.
Ik weet het .. ik ben zelf nog erger dan TS zelf.. Ik heb geen recht dit hier te posten. Ik zit wat zielig te doen op dit forum. Maarrrr ik KANNNN er gewoon niet mee leven dat mn halve familie in hun graf ligt, en ik binnenkort OOK volg.. ZULKE levensvragen... Ik wordt ULTIEM droevig als ik zulke 'simpele' dingen als DIT lees - een tasje vinden... LEVEN......
Excuses.. Meteen voor al mijn berichten die nog vaak zullen volgen ook. FOK zal EEN kankerpatient leren kennen. Ik ben geen eikel, ook al komt het zo over. Ook ben ik geen slecht persoon.
In MIJNNNNN ogen is dit topic zeer onnoemenswaardig.
Juist, veroordeel me maar.
Der zal een dag komen dat bloedspugen zal oordelen over jullie. Eens kijken hoe belangrijk een tasje dan nog is. (onee... Ik wil een arts met perfect handtasje - dat ziet zo mooi uit als ze morphine komen zetten)
THINK!!!!!!!
[Dit bericht is gewijzigd door GeheimnisNacht op 26-01-2004 03:31]
quote:Ik veroordeel je absoluut niet, maar als je over jouw onderwerp wil praten dan kan dat gewoon, maar dan is het verstandiger een eigen topic te openen.
Op maandag 26 januari 2004 03:28 schreef GeheimnisNacht het volgende:[..]
Yup, je hebt gelijk - in principe.
Ik tik onzin.
Wat boeit het inderdaad. DIT is het leven, en een deel daarvan zijn mensen die zich IETS afvragen. Inderdaad. HOE kan ik iemand blij maken met een tasje bijvoorbeeld? Ik wil de perfecte tas. Best een mooi streven.
Mijn reactie, net zoals in waarschijnlijk vele andere topics, was niet op zn plek. Ik wordt alleen droevig dat iedereen leeft..... Een tasje... Ik zou wensen dat ik me druk zou kunnen maken om het vinden van een perfect tasje..
Ik kan me druk maken om de familie die ik zal achterlaten.
Ik weet het .. ik ben zelf nog erger dan TS zelf.. Ik heb geen recht dit hier te posten. Ik zit wat zielig te doen op dit forum. Maarrrr ik KANNNN er gewoon niet mee leven dat mn halve familie in hun graf ligt, en ik binnenkort OOK volg.. ZULKE levensvragen... Ik wordt ULTIEM droevig als ik zulke 'simpele' dingen als DIT lees - een tasje vinden... LEVEN......Excuses.. Meteen voor al mijn berichten die nog vaak zullen volgen ook. FOK zal EEN kankerpatient leren kennen. Ik ben geen eikel, ook al komt het zo over. Ook ben ik geen slecht persoon.
In MIJNNNNN ogen is dit topic zeer onnoemenswaardig.
Juist, veroordeel me maar.
en wellicht terecht...
men leeft tenslotte... bang voor de dood...
(kortzichtigheid - commercieel belang blahblah)
[Dit bericht is gewijzigd door GeheimnisNacht op 26-01-2004 03:32]
quote:Dat is lastig.
Op maandag 26 januari 2004 03:31 schreef GeheimnisNacht het volgende:
kweet het.. maar die worden steeds gesloten
men heeft kennelijk geen behoefte hieraan op FOK
quote:Een zwart tasje:
Op maandag 26 januari 2004 03:41 schreef ITCHY1 het volgende:
SPUUGLELIJK!!!
koop gewoon een simpele zwarte tas of groen whatever.
Ben het verder wel deels met geheimnisnacht eens
Een groen tasje:
Het zou blijk kunnen geven van je liefde voor het leven. Leven is natuur - natuur zijn bomen (en ja.. dieren ... en ja, helaas ook mensen). Het zou in ieder geval blijk geven (wellicht weer niet voor de oppervlakkigen) van levenslust.
Maarja.
Weet ik veel. Pak gewoon een tasje en stop je spulletjes der in
quote:
Op maandag 26 januari 2004 03:16 schreef GeheimnisNacht het volgende:
Mannetasjes.. Geweldig.Misschien dat je je energie beter kunt besteden dan aan mannentassen?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zou alleen een rugtas of zo voor een vriend?
Ik vind macpac altijd hele mooie en fijne, maar vooral practische rugzakken hebben. Vorig jaar een nieuwe gekocht, de rimu, zit echt perfect.
quote:Heel mooi maar heb je uberhaupt de openingspost gelezen? Ik denk niet dat is wat de TS zoekt.
Op maandag 26 januari 2004 17:34 schreef SjaakieV het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Mooie tas dit! Wel een beetje dik voor een appel en boterhammen (indien ambtenaar)
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Het is ook net de tas van Sjaakie
[afbeelding]