abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16514374
ik weet al een tijdje dat ik mijn onslag ga krijgen per 1 februari(wegens bedrijfseconmische redenen), maar nu is mijn baas opeens in bespreking met mijn voorganger. ik vind het raar hoor, zijn er manieren waarop ik dit stilletjes na kan gaan?
kan ik bv bij de kvk kijken wie er allemaal in dienst zijn (of desnoods hoeveel mensen) ofzo?
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_16514471
Ff typo uit topictitel gehaald.

Het lijkt me idd raar als je vanwege bedrijfseconomische reden ontslagen wordt en er wordt gepolst of iemand anders terug kan komen... Geen idee wat je het beste kan doen.

pi_16514524
quote:
Op vrijdag 23 januari 2004 12:58 schreef ToBe het volgende:
Ff typo uit topictitel gehaald.

Het lijkt me idd raar als je vanwege bedrijfseconomische reden ontslagen wordt en er wordt gepolst of iemand anders terug kan komen... Geen idee wat je het beste kan doen.

dank je voor het weghalen van spelfout;)

naja: ik heb sowieso dinsdag -en- woensdag een afspraak bij het CWI de ene over het solliciteren (heb al een gesprek, en iedereen geeft me antwoord op mijn collicitatiebrieven, dat schijnt al heel wat te zijn),
maar het zit me gewoon niet lekker.

Redactie Frontpage vrijdag 23 januari 2004 @ 13:01:20 #4
38148 crew  Innisdemon
pi_16514550
Je zou het eens met je baas zelf kunnen bespreken. Confronteer hem maar met de feiten.

Daarnaast het arbeidsbureau. Je baas moet daar nl. toestemming vragen voor ontslag. Als hij het op economische gronden doet, betekend dat dat hij tegen het AB heeft gezegd dat het niet meer te betalen is. Hier kun je hem dan op 'pakken'

'Me' is géén bezittelijk voornaamwoord
  vrijdag 23 januari 2004 @ 13:02:18 #5
67938 MuRKie
..warm as butters..
pi_16514577
quote:
Op vrijdag 23 januari 2004 13:00 schreef simmu het volgende:

[..]

dank je voor het weghalen van spelfout;)

naja: ik heb sowieso dinsdag -en- woensdag een afspraak bij het CWI de ene over het solliciteren (heb al een gesprek, en iedereen geeft me antwoord op mijn sollicitatiebrieven, dat schijnt al heel wat te zijn),
maar het zit me gewoon niet lekker.

pi_16514651
Go talk to your manager and ask him the truth.
pi_16514660
ok?
pi_16514676
Contact opnemen met het arbeidsbureau en zeggen dat jouwer inziens geen ontslagvergunning kan worden verleend omdat je vervangen gaat worden.
pi_16514883
Je moet NOOIT accoord gaan met ontslag, als je dat wel doet verspeel je je recht op WW
pi_16514893
quote:
Op vrijdag 23 januari 2004 13:06 schreef BladE-l----- het volgende:
Contact opnemen met het arbeidsbureau en zeggen dat jouwer inziens geen ontslagvergunning kan worden verleend omdat je vervangen gaat worden.
Goed idee...maak er maar een issue van. Confronteer je werkgever er ook maar mee. Meer dan je ontslag geven kunnen ze niet en dat zijn ze al van plan.
Censuur is een extreme uiting van angst.
pi_16524013
quote:
Op vrijdag 23 januari 2004 13:13 schreef bramdaman het volgende:
Je moet NOOIT accoord gaan met ontslag, als je dat wel doet verspeel je je recht op WW
als je wegens bedrijfeconomische redenen ontslagen wordt hoeft dat niet.
-dat- heb ik allemaal al uitgebreid nagevraagd zowel bij het CWI als bij het buro voor rechtshulp!
maar goed, er gaat morgen een mail naar mijn werkgever, waar ik in vraag 'hoe het gesprek met huppelk**je wiens werk ik indertijd overgenomen heb omdat de huppelk** niks kon, en steeds gewoon wegbleef gegaan was'
ik zou niet graag mijn laatste werkweek verzieken, ik heb er altijd fijn gewerkt, heb goed werk afgeleverd (en mijn aanbevelingsbrief al binnen) en het gewoon naar mijn zin gehad, edoch: ik wil hier wel heel erg graag duidelijkheid over.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')