Het lijkt me idd raar als je vanwege bedrijfseconomische reden ontslagen wordt en er wordt gepolst of iemand anders terug kan komen... Geen idee wat je het beste kan doen.
quote:dank je voor het weghalen van spelfout;)
Op vrijdag 23 januari 2004 12:58 schreef ToBe het volgende:
Ff typo uit topictitel gehaald.Het lijkt me idd raar als je vanwege bedrijfseconomische reden ontslagen wordt en er wordt gepolst of iemand anders terug kan komen... Geen idee wat je het beste kan doen.
naja: ik heb sowieso dinsdag -en- woensdag een afspraak bij het CWI de ene over het solliciteren (heb al een gesprek, en iedereen geeft me antwoord op mijn collicitatiebrieven, dat schijnt al heel wat te zijn),
maar het zit me gewoon niet lekker.
Daarnaast het arbeidsbureau. Je baas moet daar nl. toestemming vragen voor ontslag. Als hij het op economische gronden doet, betekend dat dat hij tegen het AB heeft gezegd dat het niet meer te betalen is. Hier kun je hem dan op 'pakken'
quote:
Op vrijdag 23 januari 2004 13:00 schreef simmu het volgende:[..]
dank je voor het weghalen van spelfout;)
naja: ik heb sowieso dinsdag -en- woensdag een afspraak bij het CWI de ene over het solliciteren (heb al een gesprek, en iedereen geeft me antwoord op mijn sollicitatiebrieven, dat schijnt al heel wat te zijn),
maar het zit me gewoon niet lekker.
quote:Goed idee...maak er maar een issue van. Confronteer je werkgever er ook maar mee. Meer dan je ontslag geven kunnen ze niet en dat zijn ze al van plan.
Op vrijdag 23 januari 2004 13:06 schreef BladE-l----- het volgende:
Contact opnemen met het arbeidsbureau en zeggen dat jouwer inziens geen ontslagvergunning kan worden verleend omdat je vervangen gaat worden.
quote:als je wegens bedrijfeconomische redenen ontslagen wordt hoeft dat niet.
Op vrijdag 23 januari 2004 13:13 schreef bramdaman het volgende:
Je moet NOOIT accoord gaan met ontslag, als je dat wel doet verspeel je je recht op WW
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |