Heel veel fokkers hebben wel ergens iets op zolder liggen waarvan ze geen idee hebben wat het is, hoe oud het is en wat het waard is.
In dit topic kun je een foto posten van dat voorwerp en misschien weet een andere fokker wel of het kunst of kitsch is!
Vergis je niet, overal zijn verzamelaars voor en zelfs het meest lullige speelgoed autotje kan een waar collectors item zijn!
Dus schroom je niet, en kruip je zolder op!
jaren geleden in een museumpje in Willemstad aangetroffen, waar het de beheerder de hele dag hilversum 3 voerde. T`was te koop dus iets van 40 gulden oid later was ie van mij
hij doet het nog steeds, na al die jaren
en nee ik doe um niet weg
Overigens heb ik wel verstand van oude fotocamera's, dus wie de historische achtergrond van een camera wil weten: brand maar los!
Mijn oudoom heeft jaaaaren geleden (we praten over rond jaren '50) een schilderij geïmporteerd uit Indonesië. Hij heeft 'm aan mijn grootvader gegeven, die gaf het aan mijn moeder, en via mijn vader kwam ie bij mij terecht. Al jaren staat dit (toch wel redelijk grote) schilderij op mijn kamer. Helaas heb ik niet de ruimte om 'm op te hangen.
Het betreft trouwens een landschap.
Ik heb geen digi-cam, maar zal proberen of ik er met de cam een fotootje van kan schieten
Zelf wil ik er nog eens heen met een schilderij van Hans Lenteman. Mooie prent van de Montelbaanstoren in Amsterdam, maar ik kan er geen informatie over vinden, noch over de schilder als het schilderij. Misschien dat iemand van deze schilder gehoord heeft?
quote:En wat werd daarmee gedaan dan?? Het komt uit de apotheek, dus zal wel gebruikt zijn voor medicijnen enzo. Helaas is mijn opa (de eigenaar van de apotheek) al jaren overleden, dus ik kan het hem niet navragen.
Op vrijdag 23 januari 2004 16:04 schreef _The_General_ het volgende:
Volgens mij werd dit bewaard in je laatste pot:Spangula oftewel sporkenhout
De potjes op de middelste foto zijn volgens mij kitch.
Kan iemand nog wat zeggen over het schilderij??
quote:TerugVindPost
Op vrijdag 23 januari 2004 19:19 schreef Christine het volgende:[..]
Huh?
quote:gouache?
Op vrijdag 23 januari 2004 20:43 schreef golfer het volgende:
Ik heb deze quache (hoe schrijf je dat eigenlijk?) van de schilder Benner nog:
mmmm...ook niet al te scherp.
Die sneeuw toestand daarop stamt nog van de kerst.
Er zit een versierde rand met krullen en zo op.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |