abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16491027
Iedereen die in een studentenhuis woont kent het waarschijnlijk wel, de eeuwige briefjes van huisgenoten die van alles verbieden en gebieden. Het briefje op de badkamerdeur met "Haal je haren na het douchen uit het doucheputje!" is wel de meest voorkomende.

Ik vind dit alleen gruwelijjk irritant en gehoorzaam die briefjes ook nooit. Ik bedoel, wat boeit het nou als helemaal in de hoek in een klein doucheputje een paar haartjes liggen? Je hoeft daar niet eens op de staan. Het zijn gewoon een paar haartjes die er liggen, big deal. Daarom ruim ik die twee haren die ik gemiddeld verlies per douchebeurt ook nooit op!

Wie ergert zich nog meer aan huisgenoten met smetvrees?

Lenen bij Frisia Financieringen betekent profiteren van zeer lage rentes!
  donderdag 22 januari 2004 @ 16:36:05 #2
48840 Xtreem
Minimalist in training
pi_16491068
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 16:34 schreef dax het volgende:
Iedereen die in een studentenhuis woont kent het waarschijnlijk wel, de eeuwige briefjes van huisgenoten die van alles verbieden en gebieden. Het briefje op de badkamerdeur met "Haal je haren na het douchen uit het doucheputje!" is wel de meest voorkomende.

Ik vind dit alleen gruwelijjk irritant en gehoorzaam die briefjes ook nooit. Ik bedoel, wat boeit het nou als helemaal in de hoek in een klein doucheputje een paar haartjes liggen? Je hoeft daar niet eens op de staan. Het zijn gewoon een paar haartjes die er liggen, big deal. Daarom ruim ik die twee haren die ik gemiddeld verlies per douchebeurt ook nooit op!

Kom 'ns bij ons in de badkamer kijken... dan weet je waarom die dingen daar hangen
The secret to happiness is freedom...
And the secret to freedom is courage.
Thucydides
pi_16491081
Nou, ik vind het idee dat ik met schaamhaar van iemand anders sta te douchen niet echt fijn. En als niemand het zou opruimen wordt het ook niet minder he
  donderdag 22 januari 2004 @ 16:37:31 #4
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_16491113
Nee, haren in de douche zijn erg prettig, die hoef je nooit op te ruimen. Nou goed
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
  Spellchecker donderdag 22 januari 2004 @ 16:37:48 #5
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_16491121
Heb je toevallig ook nog stilgestaan bij de begrippen "oorzaak" en "gevolg" alvorens het maken van dit topic

2 haartjes in het doucheputje maakt geen hol uit... Na een paar weken heel veel meer haartjes in een doucheputje wel (raakt ie van verstopt)... maarja ik zal wel een zeurpiet zijn als ik dit zeg

Tevens -purist.
pi_16491135
wacht maar tot het zaakje eens verstopt raakt als niemand zich aan dat regeltje houdt... en dan maar hopen dat jij al die plukken haar er niet uit hoeft te halen
Tap tap tap
  donderdag 22 januari 2004 @ 16:38:40 #7
71115 Rnej
I walk the line
pi_16491150
hmmm ik was eens te gast in een studentenhuis.. ik zie briefje. ik pak de haren uit t putje.. maar blijkbaar had niemand het briefje gehoorzaamd... had dus 1 dikke kloder shampoo/haar/vet vast... was vrij ranzig....

bovendien.. kleine moeite?

pi_16491158
Ik vrees dat het in dit geval niet om 2 haren gaat
Als iedereen zich net zo recalcitrant op zou stellen als jij dan zou het gauw een vieze gore bende worden.

Ik vind het een ranzig iets. Als jij een beetje poept spoel je ook niet door zeker ?

And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  donderdag 22 januari 2004 @ 16:39:01 #9
48840 Xtreem
Minimalist in training
pi_16491160
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 16:37 schreef NoBody122 het volgende:
Heb je toevallig ook nog stilgestaan bij de begrippen "oorzaak" en "gevolg" alvorens het maken van dit topic

2 haartjes in het doucheputje maakt geen hol uit... Na een paar weken heel veel meer haartjes in een doucheputje wel (raakt ie van verstopt)... maarja ik zal wel een zeurpiet zijn als ik dit zeg

Dat zeg ik... douchen creeert bij ons een zwembad
The secret to happiness is freedom...
And the secret to freedom is courage.
Thucydides
  donderdag 22 januari 2004 @ 16:40:33 #10
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_16491198
Ben ik blij dat je niet bij mij woont, varken!
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_16491217
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 16:34 schreef dax het volgende:

Jij kunt blij zijn dat je niet met mij in 1 huis woont, smerigerd.
Paar haartjes.....

Haarbal in je bed (nat uit het putje gerukt), tussen je brood, in het pak melk....

"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  donderdag 22 januari 2004 @ 16:42:40 #12
42027 Tu5
DnB-Addicts Crew®
pi_16491264
haren in de douche is altijd nog beter als muizeskijt in de keukenkastjes...(ervaringsdeskundige)
(@ TS: woon je met dames in huis? )
Hoogbevaagd
pi_16491266
Gewoon eens per 2 weken een vork pakken, je ogen dicht doen, die vork in dat putje steken, er weer uit halen, en snel naar de vuilnisbak lopen
Je hoeft dan de haren niet eens aan te raken.
Jupiler is goed
  Spellchecker donderdag 22 januari 2004 @ 16:43:05 #14
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_16491279
TS is gelijk sprakeloos zeker
Tevens -purist.
  donderdag 22 januari 2004 @ 16:43:24 #15
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_16491285
Joh,
wij hadden vroeger aan het eind van de maand een loterij -
de winnaar moest een dubbelgeklapte boterham eten met alles wat er uit het doucheputje te halen viel.

Prima geregeld !

zzz
pi_16491298
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 16:43 schreef L.Denninger het volgende:
Joh,
de winnaar moest een dubbelgeklapte boterham eten met alles wat er uit het doucheputje te halen viel.

Prima geregeld !

Jupiler is goed
  donderdag 22 januari 2004 @ 16:44:26 #17
78918 SeLang
Black swans matter
pi_16491313
Schaamhaar in de douche
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_16491349
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 16:44 schreef SeLang het volgende:
Schaamhaar in de douche
het zijn vooral hoofdharen die in het putje zitten hoor
Jupiler is goed
  donderdag 22 januari 2004 @ 16:45:42 #19
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_16491351
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 16:44 schreef SeLang het volgende:
Schaamhaar in de douche
Mwah, de klodders sperma die ertussen blijven hangen zijn erger, die blijven langer in je keel kleven..
zzz
pi_16491407
Jij bent misschien man en praktisch kaal, maar als een van mijn vrouwelijke huisgenoten zich heeft gedouched en het putje niet heeft leeggemaakt, ligt daar zeg maar genoeg haar voor een mooi toupetje .

En dan vind ik niet dat het mijn taak is om dat op te ruimen.

Je kunt natuurlijk wel zeggen dat iedereen het laat liggen en dat degene die gaat douchen het eruit haalt, maar om eerlijk te zijn ruim ik liever mijn eigen haar op dan dat van een ander.

BTW: de meeste mensen zeuren heus niet over een enkel verdwaald haartje... Als je het globaal gezien maar opruimt (zodat het water fatsoenlijk weg kan stromen ).

pi_16491422
Kijk, das nou weer een goede reden om 't schaamhaar te scheren, heb je ook geen ranzig schaamhaar in 't putje.
pi_16491429
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 16:43 schreef L.Denninger het volgende:
Joh,

Prima geregeld !

( )

Tap tap tap
pi_16491431
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 16:45 schreef Aurelium het volgende:

[..]

het zijn vooral hoofdharen die in het putje zitten hoor

Ligt natuurlijk aan de lengte van het geschoren/geknipte schaamhaar..

Maargoed. Haar in doucheputjes

pi_16491621
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 16:47 schreef Flamey het volgende:
Kijk, das nou weer een goede reden om 't schaamhaar te scheren, heb je ook geen ranzig schaamhaar in 't putje.
En als je het nou scheert terwijl je onder de douche staat? En dan de haren niet opruimt.
Cat's aren't clean, cats are covered with cat spit
pi_16492933
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 16:42 schreef Aurelium het volgende:
Gewoon eens per 2 weken een vork pakken, je ogen dicht doen, die vork in dat putje steken, er weer uit halen, en snel naar de vuilnisbak lopen
Je hoeft dan de haren niet eens aan te raken.
Echt een lekker idee vind ik dit niet. Een vork daar eet je van (ook al was je hem daarna af).
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')