quote:Idd, een 318 en zeker een 316 zijn ondergemotoriseerd. Die wil je niet.
Op donderdag 22 januari 2004 08:55 schreef LaTiNo het volgende:
met zo'n 316 wordt je nog eruit getrokken door een nissan micra!!
Zelfs de 318 stelt geen ene ruk voor. Kijk naar het vermogen dat die prutsmotoren leveren.
Ik heb nooit begrepen waarom BMW zulke goeie 6-cilinders bouwde en zulke slappe 4 cilinders. Alsof ze die er maar even bij maakten voor de net-nieters.
quote:Zou zelf dan voor een getunde 318is gaan..
Op donderdag 22 januari 2004 08:36 schreef rickystyle het volgende:
Als je kan kiezen uit een
318i M40 motor of 316i M43 motor
welke zou je dan kiezen ?
Maar in jou geval zou ik zeker voor de 318i M40 gaan!!!!
quote:Kvindt de 7.45 altijd van m'n pa altijd nog mooier dan de 5-serie om eerlijk te zijn!! alleen is de nieuwe 5.35 ook best mooi!!
Op donderdag 22 januari 2004 09:10 schreef Mike4583498057430965 het volgende:
318 zou ik kiezen, maar persoonlijk rij ik liever geen 3 serieveelste hoog sjonnie/turkebak gehalte.
Ik heb liever iets uit de 5 serie, een nette 525 bijv. Het liefst een oud type m5 (e34) maar dat is zo goed als niet te betalen voor mij.
quote:Ja de laatste twee 7 series vind ik ook geweldig, er staat er ook 1 op mn werk van het oude type, maar als ik (ooit) een benzine slurpende auto koop wordt het toch een M5
Op donderdag 22 januari 2004 09:14 schreef Tha_Ramsush het volgende:[..]
Kvindt de 7.45 altijd van m'n pa altijd nog mooier dan de 5-serie om eerlijk te zijn!! alleen is de nieuwe 5.35 ook best mooi!!
quote:Dat wel, maar als ik zoveel geld had, kwam er waarschijnlijk wel een andere auto voor de deur te staan.
Op donderdag 22 januari 2004 09:19 schreef Allantois het volgende:[..]
Och, als ik het geld voor een 750 zou hebben, dan zou ik er nog wel over na willen denken.
Oh?? Automotor?? In elk geval geen 4cilinder van BMW.
Ik zou voor de 318 gaan. Meer cilinderinhoud rijdt gewoon wat rustiger qua toeren en bij een zwaardere auto is dat gewoon prettiger.
quote:jammer,maar een calibra 2.0 v6 bestaat niet.het is een 2.5 liter.
Op donderdag 22 januari 2004 09:11 schreef Tha_Ramsush het volgende:[..]
Zou zelf dan voor een getunde 318is gaan..
een maat van me heeft die ook, en blijft opel calibra 2liter v6 en een bmw 3.25 net iets voor.. ongeveer 225km..
Een "gewone" 318 vindt ik meer voor van die patsers die bmw willen rijden, maar er geen geld voor hebben!!!!Maar in jou geval zou ik zeker voor de 318i M40 gaan!!!!
quote:Een E46 316i (ti) is best rap hoor, ook al is het de instapversie.... ging best aardig in de sprint tegen een 6pitter e30 320i.
Op donderdag 22 januari 2004 08:55 schreef LaTiNo het volgende:
met zo'n 316 wordt je nog eruit getrokken door een nissan micra!!
Zelfs de 318 stelt geen ene ruk voor. Kijk naar het vermogen dat die prutsmotoren leveren.
Ik heb nooit begrepen waarom BMW zulke goeie 6-cilinders bouwde en zulke slappe 4 cilinders. Alsof ze die er maar even bij maakten voor de net-nieters.
http://sjaro.speed.planet.nl/bmw316ti/bmw316ti_drift_sprint.wmv
[niet klagen over de snelheid plz... zit achter adsl thuis, 320kbit up]
-edit-
als 'motor' motor zou ik gaan voor OF de K 1200 RS of de R 1150 R Rockster
quote:met kleine wijziging
Op dinsdag 10 februari 2004 22:25 schreef Youp het volgende:
E43 316 motor... waarom? de 316 en 318 hebben zijn nu allebei het zelfde 2 liter blok... of ja 1,9nogwat... alleen de 316 is wat lager 'gechipped' ofzo... uit de moderne 316 valt meer te halen dan uit de iets oudere 318aangezien dat nog een echte 1800cc motor was... (maarre... moet t niet zijn: E36 en E46...?)
-edit-
als 'motor' motor zou ik gaan voor OF de R 1100 S BoxerCup Replica of de R 1150 R Rockster
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |