Hoe zit het met jullie?
En ik kan hallo zeggen in het Chinees.
quote:sexy, waar doen ze dat?
Op woensdag 21 januari 2004 00:07 schreef DJ.KRIZZ het volgende:
alleen gibberish
quote:Ik in het Japans
Op woensdag 21 januari 2004 00:08 schreef West_Staines het volgende:En ik kan hallo zeggen in het Chinees.
[Dit bericht is gewijzigd door Shirley op 21-01-2004 00:09]
quote:breezah?
Op woensdag 21 januari 2004 00:09 schreef Conducteur het volgende:
Den geilen slettenbakkentaal.
quote:Doe es
Op woensdag 21 januari 2004 00:08 schreef West_Staines het volgende:
En ik kan hallo zeggen in het Chinees.
quote:http://www.gamespot.com/pc/strategy/simssuperstar/review.html
Op woensdag 21 januari 2004 00:08 schreef Chirma het volgende:[..]
sexy, waar doen ze dat?
quote:Doe maar twee.
Op woensdag 21 januari 2004 00:09 schreef Elvislives het volgende:[..]
breezah?
quote:hai, ik ken ook wat Latijnse en Griekse woorden, maar die taal spreken lukt me niet
Op woensdag 21 januari 2004 00:08 schreef Shirley het volgende:
Uitstekend Nederlands, goed Engels, matig Duits, 2 zinnen Frans, 10 woorden Grieks
[..]Ik in het Japans
quote:Nee mij ook niet. Ik kan ja,nee,hallo,dag, goedenavond/morgen/middag en hoeveel kost dat zeggen in het Grieks
Op woensdag 21 januari 2004 00:10 schreef Chirma het volgende:[..]
hai, ik ken ook wat Latijnse en Griekse woorden, maar die taal spreken lukt me niet
quote:*praat*
Op woensdag 21 januari 2004 00:09 schreef vosss het volgende:[..]
Doe es
Het vreemde aan Chinees is echter dat als je een woord anders uitspreekt je iets heel anders bedoelt. Dus je kunt door de verkeerde uitspraak iemand ontzettend beledigen ipv van iets normaals te zeggen. Daarom alleen al is het gewoon een kuttaal.
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 00:14 schreef West_Staines het volgende:[..]
*praat*
Het vreemde aan Chinees is echter dat als je een woord anders uitspreekt je iets heel anders bedoelt. Dus je kunt door de verkeerde uitspraak iemand ontzettend beledigen ipv van iets normaals te zeggen. Daarom alleen al is het gewoon een kuttaal.
quote:Dus met "jij bent een vieze hoer" zou je een meisje kunnen versieren?
Op woensdag 21 januari 2004 00:14 schreef West_Staines het volgende:[..]
*praat*
quote:Als je het anders uitspreekt word het misschien "wat ben jij een ontzettend knap meisje". Weinig kans, want er zijn 4 uitspraken. Maar zeker het proberen waard. ik bedoel: 1,5 miljard inwoners, genoeg vrouwen om het bij uit te proberen toch?
Op woensdag 21 januari 2004 00:15 schreef Conducteur het volgende:[..]
Dus met "jij bent een vieze hoer" zou je een meisje kunnen versieren?
quote:Jij wel.
Op woensdag 21 januari 2004 00:17 schreef West_Staines het volgende:[..]
Als je het anders uitspreekt word het misschien "wat ben jij een ontzettend knap meisje". Weinig kans, want er zijn 4 uitspraken. Maar zeker het proberen waard. ik bedoel: 1,5 miljard inwoners, genoeg vrouwen om het bij uit te proberen toch?
Ik spreek ook vloeiend Tsjechische nu na mijn dagelijkse autoritten naar vlak over de grens daar, leuke cafe's.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |