Vanzelfsprekend was ik niet de enige die schrok. Ook zij schrok.
Maar het vreemde is dat die schrik vrijwel gelijk ook weer weg was en mijn "geval" niet slap werd. Dus daar stond ik.. spiernaakt met mijn geval in mijn handen kijkende naar mijn moeder en zij naar mij. Ze glimlachte toen en zei letterlijk: "Ziet er goed uit!" en liep toen weer weg. *oef* Die was weg.. Maar ze heeft mij van redelijk dichtbij zien rukken. Ze stond daar toch wel zeker 2 minuten in de deuropening.
Achteraf vond ik het niet eens erg dat ze me heeft zien aftrekken. Ik ben vrij open opgevoed. Wat heet, enigzins was het zelfs wel een beetje spannend. Soort kick.
Zijn er meer jongens die dit wel eens mee hebben gemaakt en ook zoiets hebben van.. van mij mag ze?
*barf*
Zoals bij mijn vader thuis dus, niets bijzonders aan hoorquote:Op maandag 19 januari 2004 21:52 schreef giovan het volgende:
weleens vaker gehoord van die families waar iedereen naakt in huis rond loopt en de een zit te schijten op de badkamer en de ander gezellig onder de douche staat. Blijft wennen, ook zo'n rukincident lijkt me!
quote:Sommige (maffe) moeders kunnen sommige dingen heel luchtig/grappig opvatten
Op maandag 19 januari 2004 21:45 schreef BDisOKE het volgende:
Je moeder heeft 2 minuten mee staan kijken?![]()
quote:Dit lijkt mij wat minder 'wanhopig' uitzien.
Lijkt me erger als je met je vriendin bezig bent en je moeder komt binnen.
quote:naakt rondlopen is een maar douchen en de ander zit z'n behoefte te doen, dat is je schoonmaken in een zweem van bacterien, daar kan ik me niks bij voorstellen. Een keer gehad met m'n broer die gelijk vol trots z'n produkten liet zien (vandaag zijn ze wat donker) maar dat hoeft niet meer van me.
Op maandag 19 januari 2004 21:54 schreef TARAraboemdijee het volgende:[..]
Zoals bij mijn vader thuis dus, niets bijzonders aan hoor
Kijk, het voorval van de TS is gelijk een andere sfeer, sexueel, terwijl wat jij schets niets van dat alles heeft.
Maar wat jij zegt 'niks bijzonders', masturberen jullie ook openlijk?
quote:Yeah right, alsof seks met je vriendin iets is om je voor te schamen
Op maandag 19 januari 2004 21:52 schreef Amano het volgende:
Lijkt me erger als je met je vriendin bezig bent en je moeder komt binnen.
quote:eh?
Op maandag 19 januari 2004 21:56 schreef giovan het volgende:[..]
naakt rondlopen is een maar douchen en de ander zit z'n behoefte te doen, dat is je schoonmaken in een zweem van bacterien, daar kan ik me niks bij voorstellen. Een keer gehad met m'n broer die gelijk vol trots z'n produkten liet zien (vandaag zijn ze wat donker) maar dat hoeft niet meer van me.
Maar wat jij zegt 'niks bijzonders', masturberen jullie ook openlijk?
quote:Alsof masturberen iets is om je voor te schamen?
Op maandag 19 januari 2004 21:56 schreef speknek het volgende:[..]
Yeah right, alsof seks met je vriendin iets is om je voor te schamen
.
quote:en daarom mag er zo kinderachtig gereageerd worden?
Op maandag 19 januari 2004 22:01 schreef Hakkert het volgende:[..]
Het is toch niet normaal
quote:Betrapt worden is 1 maar mensen die overal vlekken maken is 2.
Op maandag 19 januari 2004 22:02 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Dit is geen onzin-forum hoor, gewoon serieus reageren
quote:Ik reageer serieus.. ik vind dat echt sick.. Als het zou gebeuren zou je toch verwachten dat ze hem dan direct weer peert ipv paar minuten staat te kijken..
Op maandag 19 januari 2004 22:02 schreef TARAraboemdijee het volgende:[..]
en daarom mag er zo kinderachtig gereageerd worden?
Dit is geen onzin-forum hoor, gewoon serieus reageren
quote:Als je zoiets gebeurt duurt 1 seconde heeeeeel lang..dus ik denk dat de TS een beetje overdrijft. Maar z'n ma wil misschien graag zien dat ze een gezonde zoon heeft.
Op maandag 19 januari 2004 22:07 schreef Hakkert het volgende:[..]
Ik reageer serieus.. ik vind dat echt sick.. Als het zou gebeuren zou je toch verwachten dat ze hem dan direct weer peert ipv paar minuten staat te kijken..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |