quote:
Op maandag 19 januari 2004 16:01 schreef EmmYKuHh het volgende:
soms he..moet ik kotsen van jouw topics
quote:hoor wie het zegt
quote:
Op maandag 19 januari 2004 16:03 schreef moniek het volgende:[..]
hoor wie het zegt
hyperviper is gewoon een onuitstaanbare lul
quote:Jij mag best kotsen van mijn topics, dan kots ik wel om jouw gedrag , je hoofd , je lichaam (tietloos) , je topics ...
quote:nee
Op maandag 19 januari 2004 16:05 schreef HyperViper het volgende:[..]
Jij mag best kotsen van mijn topics, dan kots ik wel om jouw gedrag , je hoofd , je lichaam (tietloos) , je topics ...
Maar ik ben slim ik blijf dan ook uit jouw topics , zodat ik niet geirriteert raak , maar als jij dan met je achterlijke zwakbegaafde tering smoel nog in mijn topics komt en mij alsnog irriteert , tjah dan zit er niks anders op... dus tyf maar gouw op
quote:wat hij zegt
Op maandag 19 januari 2004 16:05 schreef HyperViper het volgende:[..]
Jij mag best kotsen van mijn topics, dan kots ik wel om jouw gedrag , je hoofd , je lichaam (tietloos) , je topics ...
Maar ik ben slim ik blijf dan ook uit jouw topics , zodat ik niet geirriteert raak , maar als jij dan met je achterlijke zwakbegaafde tering smoel nog in mijn topics komt en mij alsnog irriteert , tjah dan zit er niks anders op... dus tyf maar gouw op
Ik wens hem veel succes in het Pieter Baan Centrum, hopen dat 'ie er bovenop komt
Hij is trouwens verliefd op EmmYKuHh, dat is wederzijds, maar ze zit nog in de ontekenningsfase
quote:Hou op jij
Op maandag 19 januari 2004 16:17 schreef RichardQuest het volgende:
Dimitri![]()
Ik wens hem veel succes in het Pieter Baan Centrum, hopen dat 'ie er bovenop komt
Hij is trouwens verliefd op EmmYKuHh, dat is wederzijds, maar ze zit nog in de ontekenningsfase
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |