quote:ja sorry, kan er niks aan doen, ik wilde hem al tegenhouden, maar hij was niet meer te stoppen
Op maandag 26 januari 2004 18:25 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hmm, jammer jammer!
quote:2 euro ongeveer.
Op dinsdag 27 januari 2004 19:11 schreef FLipKick het volgende:
Hoeveel kost het verzenden?
ik heb waverace,super monkey ball of Starfox er voor ??
en ik heb ook wel intresse in je Metroid dus als er wat tussen zit laat het me weten !
quote:ok, als ik er een NGC bij krijg....
Op dinsdag 3 februari 2004 16:23 schreef HIM17 het volgende:
Ruilen tegen NGC game ??ik heb waverace,super monkey ball of Starfox er voor
??
en ik heb ook wel intresse in je Metroid dus als er wat tussen zit laat het me weten
!
quote:ik heb echt intresse in je games aangezien ik binnenkort een SNES krijg wil ik daar wel een paar fette games voor
Op dinsdag 3 februari 2004 16:29 schreef timbob het volgende:[..]
ok, als ik er een NGC bij krijg....
maar waar had je interesse in dan? ik heb nog een metroid nu en die andere mensen reageren niet echt meer
quote:ja, maar, welke games dan?
Op dinsdag 3 februari 2004 16:49 schreef HIM17 het volgende:[..]
ik heb echt intresse in je games aangezien ik binnenkort een SNES krijg wil ik daar wel een paar fette games voor
en jij had wel games die mij intreseerde dus
!
quote:metroid ¤20 ??
Op dinsdag 3 februari 2004 16:56 schreef timbob het volgende:[..]
ja, maar, welke games dan?
ik heb mario is missing al op marktplaats gezet omdat de gozer van hier al geen geld meer haddaar zou je daar dan op kunnen bieden.
en ik heb nog super mario liggen, en een metroid met een doosje en mario allstars.. maar er is wel al op het een en ander geboden..
quote:msn en je hebt een deal !?
Op dinsdag 3 februari 2004 17:22 schreef timbob het volgende:[..]
25 inc. en ik stuur em op ok?
quote:kan gebeuren
Op dinsdag 3 februari 2004 19:03 schreef harley het volgende:
Tsjah sorry ik wil hem nog steeds graag hebben maar mijn eigen vervoer is nu bij de dealer en de kosten daarvan komen geschat op zo'n ¤ 1000,- dus wil ff voorzichtig doen voordat het nog duurder wordt. Als ie er eind deze maand nog is houd ik me nog steeds aanbevolen !
quote:tja.. wackoflo lijkt van de wereld verwijdert ofzo.. dus ik weet niet of zijn bod nog doorgaat.
Op dinsdag 3 februari 2004 19:12 schreef Jig het volgende:
Die Mario World lijkt me wel leuk.. 15 euro incl. verzendkosten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |