abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 18 januari 2004 @ 13:07:05 #1
44536 oYo
Coituri te salutant!
pi_16363873
Gewoon allemaal verbieden!

Draagt bij tot een betere samenleving.
Het wordt tijd dat men eens gezonde dingen gaat doen in plaats van de omgeving ziek te maken, te terroriseren met rooklucht, bierwalmen, enz.

IK BEN VOOR!

zondag 18 januari 2004 @ 13:10:31 #2
20641 portier
Parkeer binnen de vakken!
pi_16363985
Jij betaalt het belastinggat?
GEILE VROUWPERSONEN!
Als je je doelen hebt bereikt heb je de lat te laag gelegd.
If a butterfly flaps its wings on one side of the world, the ripple effect could cause a tempest on the other --Chaos theory
  zondag 18 januari 2004 @ 13:11:04 #3
80066 P-P
purple-peeshees
pi_16364005
en mijn leven dan?
[i]Ash nazg durbatulūk, ash nazg gimbatul, [br]ash nazg thrakatulūk agh burzum-ishi krimpatul. [/i]
pi_16364025
Bierwalmen terroriseer je niemand mee hoor
pi_16364028
quote:
Op zondag 18 januari 2004 13:11 schreef P-P het volgende:
en mijn leven dan?
  zondag 18 januari 2004 @ 13:15:00 #6
37633 Wizard_of_life
His Infernal Majesty
pi_16364111
Ja laten we meteen alle slechte elementen verwijderen. Te beginnen met een verbod op frituurvet en alles wat verder geroosterd of goed doorgebakken is (alles wat zwart is bevat schadelijke stoffen!). Geen koffie meer, zeker geen bbq en oh ja chips schijnen ook niet al te lekker inelkaar te zitten. Op de stank van roken na vind ik mensen die niet weten dat de deo al eeuwen geleden is uitgevonden ook niet fijn als ze naast me zitten in de trein. Echt zo smerig, laten we een stinkpaal voor ze oprichten en toegang tot de trein ontzeggen. Oh ja, die smerig weeige lucht van appelsienes die nog uren nastinken in de prullenbak in de trein kunnen ook ECHT niet meer. Je mederijzigers opzadelen met zoiets, dat doe je gewoon niet!

Als we nu toch bezig zijn, laten we de verbrandingsmotor ook maar afschaffen. Deze produceert ook schadelijke stoffen en is bovendien de oorzaak van een veel groter probleem dan het roken, namelijk het broeikaseffect. Bovendien, geen verkeer betekent ook geen verkeersdoden... goeie zaak!

don't you know my tears will cause an inferno
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')