quote:http://www.nu.nl/news.jsp?n=261673&c=13
ROOSENDAAL - Dat knollen voor citroenen kunnen worden verkocht, was bekend, maar dat boerenkool ook verkoopt als wiet? Een Belg is zaterdag tijdens een drugscontrole op de internationale trein tussen Amsterdam en Brussel betrapt met 250 gram boerenkool met hier en daar een beetje wiet. De man had voor zijn voorraadje 'drugs' 200 euro neergeteld.
Dan steek ik er nu maar even eentje op, en ik hou het maar gewoon bij wiet en tabak
Dat is NOG erger
quote:
Op zaterdag 17 januari 2004 23:37 schreef iddis_eye het volgende:
Ik heb het een keer geprobeerd, maar ik kreeg die rookworst niet in het vloeitje gepropt.
quote:tis tenslotte niet voor niets een rookworst
Op zaterdag 17 januari 2004 23:39 schreef Maarten_GuiRo het volgende:[..]
![]()
keep trying
quote:En dan die jus eroverheen. Dat helpt ook niet.
Op zaterdag 17 januari 2004 23:37 schreef iddis_eye het volgende:
Ik heb het een keer geprobeerd, maar ik kreeg die rookworst niet in het vloeitje gepropt.
quote:Dat moet een hoop soepgroente geweest zijn!
Op zaterdag 17 januari 2004 23:37 schreef ParanoidEv het volgende:
In december nog werd bij een controle een man aangehouden die voor achthonderd euro soepgroente had gekocht.
quote:De marge tussen minimumstraffen en maximumstraffen is behoorlijk groot, en de rechter zal zeker rekening houden met de *intentie* van de man om 250 gram te kopen als hij veroordeeld wordt voor die paar gram. Dus die man zal zich dan dubbel genaaid voelen.
Op zondag 18 januari 2004 11:35 schreef Shagya het volgende:
De grootste pech die hij had was de hoeveelheid weed die ertussen zat.
Net genoeg voor arrestatie.
Zijn strafpleiter: mijn client wilde 250 gram heerlijke Hollandse boerenkool kopen, en voelt zich flink genaaid dat er wiet tussen zat.
Even serieus: hebben jullie nog nooit wiet-boerenkoolstamppot gegeten dan? Je moet wat als je gestopt bent met roken en die cake, green dragon en thee gaat ook vervelen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |