en is het een leuk spel om aanteschaffen, graag meningen horen, want dan haal ik deze game zo effe
[Dit bericht is gewijzigd door gellow op 17-01-2004 11:28]
Je kant beter je schoolboeken nog eens inkijken !
[Dit bericht is gewijzigd door grimson op 17-01-2004 11:29]
Ik ken het spel, heb het nu vaak gespeeld 1 vs 1, maar kon om bepaalde redenen niet op internet, helaas.
quote:pfffft moeilijk he , als je verbetert doe et dan goed
Op zaterdag 17 januari 2004 11:28 schreef Twisted_TpaU het volgende:
..wie ken DIT spel...
quote:Generals zelf... meestal als het een uitbreiding is
Op zaterdag 17 januari 2004 11:32 schreef MisterJ.Lo het volgende:
als dit een uitbreidings versie is, welke heb ik dan eerst nodig,
[Dit bericht is gewijzigd door Intronic op 17-01-2004 11:34]
quote:westlander he!
Op zaterdag 17 januari 2004 11:33 schreef bonke het volgende:[..]
pfffft moeilijk he , als je verbetert doe et dan goed
sowwy
quote:niet mee eens, ik vind het P2P princiepe juist veel beter dan het client-server model, bij ouwere games stopte heel het spel als de server wegging nu niet. Het enige probleem is dat wanneer er 1 slome computer tussengangt de gamespeed naar beneden gaat. Je moet dit spel ook zeker niet spelen op pc's onder de 1,7Ghz anders verziek je het voor de rest.
Op zaterdag 17 januari 2004 11:32 schreef gellow het volgende:
even toevoeging : de netcode van het spel zuigt echt... Oftewel lag op een 100mb lan.
quote:tja kan, ken, kun, kon je niks aan doen he :-)
Op zaterdag 17 januari 2004 11:33 schreef Twisted_TpaU het volgende:[..]
westlander he!
sowwy
quote:Wat een bullcrap , die netcode is gewoon vergraft. Ik heb mss wel maar een 1000 mhz machine maar kan alles op maximale detail gewoon vloeiend spelen in sp. Dus waarom zou dit met mp problemen op moeten leveren. En met 2on2 online spelen is al helemaal uit ten boze.
Op zaterdag 17 januari 2004 11:38 schreef Chirma het volgende:
Je moet dit spel ook zeker niet spelen op pc's onder de 1,7Ghz anders verziek je het voor de rest.
quote:Dan heb jij een hele speciale 1000mhz want ik heb genoeg pc's gezien die dat niet trokken. Wanneer mensen hun systeem niet upgraden moeten ze dat zelf weten, maar wanneer ze het daarmee voor anderen verzieken vind ik dat heel jammer.
Op zaterdag 17 januari 2004 11:57 schreef gellow het volgende:[..]
Wat een bullcrap , die netcode is gewoon vergraft. Ik heb mss wel maar een 1000 mhz machine maar kan alles op maximale detail gewoon vloeiend spelen in sp. Dus waarom zou dit met mp problemen op moeten leveren. En met 2on2 online spelen is al helemaal uit ten boze.
Wanneer je op een 100Mbit connectie of een 1Mbit verbinding speelt is daar geen verschil tussen. Ook het verschil tussen een ping van 2ms of 150ms is geen merkbaar verschil. Het enige verschil is merkbaar wanneer de rekenkracht van de langzaamste computer te wensen overlaat. Dan wordt automatisch de gamespeed erg sloom gezet zodat die pc het ook kan trekken.. iedereen moet daar dan op wachten.
@Internationalist: In singleplayer kun je gebruikmaken van de vliegtuigen op die schepen (als USA zijnde) Je kunt ze dus niet zelf laten varen of in multiplayer bouwen.
quote:Ja, in de eerste single player missie wel. Maar niet in skirmish, en multiplayer.
Op zaterdag 17 januari 2004 12:54 schreef Internationalist het volgende:
Een vliegdekschip op de cover, zitten er in dit spel wel schepen dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |