Heb je ideetjes bladediebla whatever...gewoon ff posten a.u.b!
[Username]: Pinokia_NL
[Gametype]: Instagib CTF
[Favomaps]: Coret / External Caves
zo.
quote:
Op maandag 02 juli 2001 18:40 schreef Guus het volgende:
Wat is Unreal Tournament
Guus rulezzz
quote:hehe
Op maandag 02 juli 2001 18:25 schreef HighLander het volgende:
Zolang het niets met CS te maken heeft vind ik het best
Allereerst heb ik het vriendelijke verzoek om jullie clantag iets anders dan de onze te maken. De onze is [FoK!]. Nu willen jullie natuurlijk FoK! of Fok! behouden, maar zouden jullie zo aardig willen zijn om die met andere leestekens in te kleden? Bv *FoK* of -FoK!- ofzo? Kan veel verwarring voorkomen...
En aangezien de CS clan zelf net een beetje stabiliseert, kan ik wel wat advies geven over hoe je het clangebeuren aanpakt. Uiteraard is dit niet De Waarheid, maar de manier die bij ons goed werkte.
Het is heel belangrijk dat je veel samen speelt; anders heb je niets aan een clan. Iedereen willekeurig laten spelen en hopen op een toevalstreffer schiet dan ook niet op.
Wij maken daarom gebruik van een irc kanaal (gewoon op de fokzine server), waar de clanleden die zin hebben om te spelen bij elkaar komen. Wanneer we een server hebben mikken we het ip-adres in het topic en gaan we er met z'n allen heen.
Daarnaast kan je ook een player search doen. Bij CS kan dit via een website en waarschijnlijk ook gamespy; hoe dit zit bij UT weet ik niet, maar het kan vast wel. Dan search je gewoon op je eigen clantag, en vind je zo clanleden die aan het spelen zijn, waarna je mee kan doen (als de server niet vol is).
Als je eenmaal een beetje samen speelt kan je tijden af gaan spreken om met een behoorlijke groep bij elkaar te komen, om zo het echte clanwerk te doen.
Een ander punt, 'voice communication' draagt veel bij aan het clangevoel. Gewoon dat je dmv microfoon met elkaar praat tijdens het spelen. Daar moet je wel behoorlijke bandbreedte voor hebben, 56k en ISDN valt dus af. Wij gebruikten veel BattleCom, maar hebben daar de laatste tijd wat configuratieproblemen mee. TeamSound is een kwalitatief iets minder, maar naar behoren werkend alternatief.
Helaas, ik zit al in een UT clan we stonden lang op nr 1 van NL. Maar nu 2e op 4 puntjes na
allemaal wat inactive, vooral ik nu. Kut we staan 7e international
quote:
Op dinsdag 03 juli 2001 03:22 schreef MacBeth het volgende:
( * MacBeth is actief lid van de [FoK!] Counter-Strike clan )Allereerst heb ik het vriendelijke verzoek om jullie clantag iets anders dan de onze te maken. De onze is [FoK!]. Nu willen jullie natuurlijk FoK! of Fok! behouden, maar zouden jullie zo aardig willen zijn om die met andere leestekens in te kleden? Bv *FoK* of -FoK!- ofzo? Kan veel verwarring voorkomen...
En aangezien de CS clan zelf net een beetje stabiliseert, kan ik wel wat advies geven over hoe je het clangebeuren aanpakt. Uiteraard is dit niet De Waarheid, maar de manier die bij ons goed werkte.
Het is heel belangrijk dat je veel samen speelt; anders heb je niets aan een clan. Iedereen willekeurig laten spelen en hopen op een toevalstreffer schiet dan ook niet op.
Wij maken daarom gebruik van een irc kanaal (gewoon op de fokzine server), waar de clanleden die zin hebben om te spelen bij elkaar komen. Wanneer we een server hebben mikken we het ip-adres in het topic en gaan we er met z'n allen heen.
Daarnaast kan je ook een player search doen. Bij CS kan dit via een website en waarschijnlijk ook gamespy; hoe dit zit bij UT weet ik niet, maar het kan vast wel. Dan search je gewoon op je eigen clantag, en vind je zo clanleden die aan het spelen zijn, waarna je mee kan doen (als de server niet vol is).
Als je eenmaal een beetje samen speelt kan je tijden af gaan spreken om met een behoorlijke groep bij elkaar te komen, om zo het echte clanwerk te doen.
Een ander punt, 'voice communication' draagt veel bij aan het clangevoel. Gewoon dat je dmv microfoon met elkaar praat tijdens het spelen. Daar moet je wel behoorlijke bandbreedte voor hebben, 56k en ISDN valt dus af. Wij gebruikten veel BattleCom, maar hebben daar de laatste tijd wat configuratieproblemen mee. TeamSound is een kwalitatief iets minder, maar naar behoren werkend alternatief.
[FoK!-U]Pinokia_NL
quote:Wij hebben het getest, maar gaf vele seconden vertraging, vonden wie iets teveel. BC doet ut VEEEEEL beter, teamsound ook.
Op dinsdag 03 juli 2001 13:46 schreef TheFarmer het volgende:
Roger Wilco is ook altijd goed!
Alhoewel ik eigenlijk wel te porren ben voor een UT Fok! Clan
ik ben normaal ook clanlooooooz maar een uitzondering is FoK!
quote:Dat is toch een bordspel
Op maandag 02 juli 2001 18:40 schreef Guus het volgende:
Wat is Unreal Tournament
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |