Afgelopen dagen zijn redelijk hectisch geweest voor veel users en het lijkt erop dat een echt waardige afsluiting een beetje weggedrukt wordt. daarom wilde ik vragen of de geintereseerde Eilanders een mailtje naar me willen sturen met daarin beschreven hoe zij het Eiland zien, hoe ze zich de leefwijze en de gebouwtjes voorstellen en hoe ze het Eiland als community zien.
Uit deze informatie wil ik een tekening/poster maken, die die gevoelens bij elkaar en die beelden samenvat. Klinkt misschien stom dat ik dat als buitenstaander wel wil doen, maar misschien is het een leuke houvast voor de mensen die er tijd in hebben gestoken om van het Eiland iets te maken, en ik vind het gewoonweg leuk om op die manier tekeningen te maken...
Ideetje?
eindelijk een mod die medelijden heeft en iets goeds probeerd te doen! (sorry als ik je beledig of andere mods )
quote:zekers !
Op vrijdag 16 januari 2004 17:32 schreef Faat het volgende:
Ik vind het een topvoorstel
Ik weet niet wat we naderhand ermee kunnen doen, maar het leukste zou zijn als eventueel alle geinteresseerden een poster zouden kunnen krijgen, of evt. een klein boekje met tekeningen..
Ideeen en tips zijn iig altijd welkom..
quote:Hij schrijft toch dat hij het leuk vindt om te doen, staat toch nergens ik doe dit uit medelijden
Op vrijdag 16 januari 2004 17:34 schreef Guusie het volgende:
Vind ik ook!eindelijk een mod die medelijden heeft en iets goeds probeerd te doen! (sorry als ik je beledig of andere mods
)
*zucht*
quote:*Faat een rbc-tje geeft om te relaxen...*
Op vrijdag 16 januari 2004 17:37 schreef Faat het volgende:[..]
Hij schrijft toch dat hij het leuk vindt om te doen, staat toch nergens ik doe dit uit medelijden
*zucht*
komop Faat, dan gaan we sjak begluren...
die ligt nu net met haarzelf te spelen
quote:Lekker
Op vrijdag 16 januari 2004 17:39 schreef superbam het volgende:
*Faat een rbc-tje geeft om te relaxen...*
quote:Euhm......jij hebt die grote pop van sjak zeker nooit gezien?!
komop Faat, dan gaan we sjak begluren...
die ligt nu net met haarzelf te spelen
quote:nee idd, nooit gezien
Op vrijdag 16 januari 2004 17:44 schreef Faat het volgende:[..]
Lekker
[..]Euhm......jij hebt die grote kop van sjak zeker nooit gezien?!
quote:dit komt voornamelijk door een post van jou...
Op vrijdag 16 januari 2004 17:43 schreef pluisje het volgende:
Jerruh, je was al een schat, maar nu ben je echt mijn heldIk ga je dit weekend even mailen
quote:
Verder denk ik dat jullie hadden kunnen inschatten dat er heftig gereageerd ging worden. Net zoals voor veel mensen Fok een deel van hun leven is, is voor een groepje mensen het Eiland een deel van hun leven. Als dat wegvalt roept dat heftige reacties op. Ik zal eerlijk zeggen dat ik in mijn begintijd niet Fok in mijn favorieten had staan, maar een directe link naar het eiland: dat was voor mij Fok. Later ben ik op de rest van de site rond gaan kijken, maar er zijn mensen bij wie dat niet het geval was. Hun vaste internetstekje is nu weg, en daar reageren zij op. Misschien overtrokken, misschien extreem, misschien emotioneel, maar enkel en alleen omdat ze het zo ontzettend zullen missen.En nee, ook ik ben de afgelopen maanden nauwelijks op het eiland geweest. Ik heb het op het eiland zelf ook gezegd: het eiland is er al 4 jaar, de meeste mensen hebben na 1 a 2 jaar wel zo'n beetje alles beleefd wat ze konden verzinnen, en gaan verder. Daar is niks mis mee, zolang er maar nieuwe aanwas blijft komen. Omdat dat niet het geval was, gaat het eiland dicht, en daar kan ik mee leven. Maar ik, en velen met mij, willen wel in stijl afscheid nemen, en komen op de laatste dagen dat dat kan, nog 1 keer om de hoek kijken. Die mensen moet je geen verwijten gaan maken, het moet je juist doen inzien wat een uniek stukje Fok het eiland is/was.
quote:Je lekt
Op vrijdag 16 januari 2004 17:45 schreef Jerruh het volgende:[..]
dit komt voornamelijk door een post van jou...
.
[..]
quote:daarom, een gedenkwaardig stukje was dat in mijn ogen!
Op vrijdag 16 januari 2004 17:48 schreef pluisje het volgende:[..]
Je lekt
Maar dat is in dit geval wel ok, want die post had net zo goed hier kunnen staan
quote:Wat een mooie post
Op vrijdag 16 januari 2004 17:45 schreef Jerruh het volgende:
dit komt voornamelijk door een post van jou....
Ik dacht dat ik alles had bijgelezen, waar stond deze?
quote:Achter de schermen
Op vrijdag 16 januari 2004 17:49 schreef Faat het volgende:[..]
Wat een mooie post
Ik dacht dat ik alles had bijgelezen, waar stond deze?
quote:Aha, ik dacht al hoe kon ik die post over het hoofd gezien hebben?
Op vrijdag 16 januari 2004 17:53 schreef pluisje het volgende:
Achter de schermen
Jammer dat zulke posts achter de schermen geplaatst worden eigenlijk,
maar goed, dat is hierbij goed gemaakt
quote:Ook direct een stukje uitleg, waarom het dicht gaat staat erin, Pluisje verwoord het prachtig
Op vrijdag 16 januari 2004 18:00 schreef Faat het volgende:[..]
Aha, ik dacht al hoe kon ik die post over het hoofd gezien hebben?
Jammer dat zulke posts achter de schermen geplaatst worden eigenlijk,
maar goed, dat is hierbij goed gemaakt
quote:Ik herkende mezelf in de overtrokken extreme emotionele user die haar eilandje gaat missen
Op vrijdag 16 januari 2004 18:06 schreef Lord Dreamer het volgende:
Ook direct een stukje uitleg, waarom het dicht gaat staat erin, Pluisje verwoord het prachtig
Niet dat ik de betrokkenen nu wel veel goeds wens ofzo, maar vooruit wakker worden mag weer
quote:hehe en vooral:
Op vrijdag 16 januari 2004 18:15 schreef superbam het volgende:
ik stuur wel een foto...
stel dat ie van mij ineens een ontzettend lelijk jong maakt
WAT IS IEDERS ROL OP HET EILAND?
ik zag pluisje met haar ranjakraampje, faat met haar villa! die rol is belangrijk .
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |