abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16302722
En dat is nog wel het meest frustrerende aan het verhaal. Dus hier ben ik dan, zo anoniem mogelijk, misschien dat ik zo mijn ei kwijt kom.

------Toch maar even geknipt, want als iemand dit ooit leest heb ik echt een probleem.------

Wat moet ik in hemelsnaam doen? Kom ik hier ooit vanaf als ik hem dagelijks blijf zien zo? Gaat dit ooit nog over? Kan ik ooit nog eens oprecht gelukkig voor hem zijn en tegelijkertijd ook voor mezelf? Ik wil hem echt niet uit mijn leven want het is een fantastische vent. Maar ik wil van dit gevoel af!

*zucht*

M.

p.s. Mijn excuses voor het lange verhaal, maar ben blij dat ik het eens van me af heb kunnen schrijven.

[Dit bericht is gewijzigd door mademoiselle6 op 16-01-2004 03:26]

pi_16302833
Nou wat een fantatische vent als ie ze vrouw loopt te bedriegen en als ie een kind heeft enzo.

Realiseer je dit: Het is een gozer (ben er 1 weet hoe we zijn), hij wilde je gewoon nuecken, hard maar waar. Dus vergeet die gozer, zie je echt geen andere mogelijkhied probeer ander werk te zoeken.

pi_16302857
Ik zou het boek uitgeven..wat een verhaal.
Misschien heeft hij je gebruikt..misschien ook niet.
Op die vraag zul je wel nooit antwoord krijgen.
Ik zou een andere baan zoeken en hem zo snel mogelijk vergeten.
Geen contact meer en verder gaan met je leven.
Misschien niet wat je wilt horen dus succes.
STOP BrEaZaEh en ander zinloos geweld
pi_16302875
ontslag nemen! DUHUH!
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
  vrijdag 16 januari 2004 @ 00:40:00 #5
65470 Kindred_Spirits
K i n d r e d _ S p i r i t s
pi_16302887
quote:
Op vrijdag 16 januari 2004 00:37 schreef PsychoDude_666 het volgende:
Nou wat een fantatische vent als ie ze vrouw loopt te bedriegen en als ie een kind heeft enzo.

Realiseer je dit: Het is een gozer (ben er 1 weet hoe we zijn), hij wilde je gewoon nuecken, hard maar waar. Dus vergeet die gozer, zie je echt geen andere mogelijkhied probeer ander werk te zoeken.

_________________________________________BEK HOUWE_______________________________________________
pi_16302906
quote:
Op vrijdag 16 januari 2004 00:40 schreef Kindred_Spirits het volgende:

[..]

Plus ben nu half bezopen, dus vertel echt wel de waarheid
pi_16302949
quote:
Op vrijdag 16 januari 2004 00:40 schreef PsychoDude_666 het volgende:

[..]

Plus ben nu half bezopen, dus vertel echt wel de waarheid

Als je dan nu precies nog eens zoveel drinkt dan ben je precies helemaal bezopen!
Je verteld nu dus eigelijk maar de halve waarheid!

[Dit bericht is gewijzigd door partyyboyy op 16-01-2004 00:42]

Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
pi_16302959
Hij is 20 jaar ouder, maar ik vind dat jij verstandiger bent.
Hoe oud ben je trouwens?

Probeer er langzaamaan echt een punt achter te zetten en hem puur als collega/baas te zien. Niets meer, niets minder.
't is leuk geweest, maar je hebt zelf oo gemerkt dat he niet langer kan zo.

Ik hoop dat iik het goed snpa want ik denk noit zo laat over dat soort dingen na

Sterkte

pi_16302970
Nokken met die baan en alle contact verbreken. Dat zijn vrouw überhaupt toestaat dat je gewoon daar blijft werken .
pi_16303005
quote:
Op vrijdag 16 januari 2004 00:42 schreef partyyboyy het volgende:

[..]

Als je dan nu precies nog eens zoveel drinkt dan ben je precies helemaal bezopen!
Je verteld nu dus eigelijk maar de halve waarheid!

scherp!

+3

vrijdag 16 januari 2004 @ 00:45:12 #11
42491 RSi84
First One To Blast
pi_16303039
quote:
Op vrijdag 16 januari 2004 00:38 schreef Snoezel het volgende:
Ik zou het boek uitgeven..wat een verhaal.
Misschien heeft hij je gebruikt..misschien ook niet.
Op die vraag zul je wel nooit antwoord krijgen.
Ik zou een andere baan zoeken en hem zo snel mogelijk vergeten.
Geen contact meer en verder gaan met je leven.
Misschien niet wat je wilt horen dus succes.
mannen zijn honden , er waar houden honden van ......?? juist ja
FIRST ONE TO BLAST LAST ONE TO DASH GOING FOR THE HOES AND THE CASH
pi_16303054
Gewoon neuken
Ai wa Paawaa da yo
pi_16303062
Ja dan moet je maar afblijven van wat van een ander is!

[Dit bericht is gewijzigd door DancingPhoebe op 16-01-2004 00:47]

I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_16303077
**
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  vrijdag 16 januari 2004 @ 00:52:26 #15
65490 whoops
Home is where the heart is...
pi_16303203
quote:
Op vrijdag 16 januari 2004 00:46 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ja dan moet je maar afblijven van wat van een ander is!
duidelijke taal maar dat is soms lastiger dan je denkt...

succes M....

In the beginning, the universe was created. This made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
pi_16303233
Laat dat gezin met rust en neem ontslag.
Let's play some tetris, motherfucker.
  vrijdag 16 januari 2004 @ 00:58:44 #17
15600 BB-King
Long live the King!
pi_16303330
Maar heb je nu wel of niet met hem gecopuleerd?
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
pi_16303350
quote:
Op vrijdag 16 januari 2004 00:58 schreef BB-King het volgende:
Maar heb je nu wel of niet met hem gecopuleerd?
Met andere woorden: heeft hij zijn lul in jou natte la gehangen?
pi_16303492
Krijg nieuw vriendje...

en jah, dr zijn gewoon relaties die je gehad hebt en nooit meer zal vergeten, waar je zelfs 10 jaar later nog door aan denkt.. een geluidje, een muziekje, een geur, en ineens voel je je weer net zo rot als de dag dat het uit gegaan is...

PHOENIXZ
PHP5 *FUCK MICROSOFT* Viva Mexico! Nissan 100NX
pi_16303517
Ja, jullie hebben allemaal makkelijk praten. Ik heb de situatie zo duidelijk mogelijk uitgelegd, maar denk niet dat het helemaal goed is doorgekomen. We zijn nog gewoon vrienden hoor. We gaan nog precies met elkaar om zoals we voorheen met elkaar omgingen, en maakt me niet uit wat jullie zeggen, blijft een goeie vent. Iedereen maakt fouten, klaar. Ik kan me op het moment niet veroorloven ontslag te nemen, mede omdat ik deze maand mijn eigen hut krijg.

En voor de duidelijkheid, zijn vrouw weet van niets. Er is altijd gespeculeerd, maar ronduit ontkent natuurlijk. Het heeft alleen geleid tot stress, en dus tot een einde van de relatie.

Maar realizeer me heel goed dat het voor mij serieuzer was dan voor hem. En dat heb ik me van het begin af aan gerealizeerd. Ik heb geen plank voor mijn hoofd he. Het enige wat ik vraag is of het gevoel dat ik er nog steeds bij heb ooit ophoud? Of er misschien andere mensen zijn die in een dergelijke situatie gezeten hebben.

En afblijven van wat niet van jou is? Vertel jezelf dat nog maar eens als je hotedebotel van iemand bent.

pi_16303625
quote:
Op vrijdag 16 januari 2004 01:07 schreef mademoiselle6 het volgende:
Ja, jullie hebben allemaal makkelijk praten. Ik heb de situatie zo duidelijk mogelijk uitgelegd, maar denk niet dat het helemaal goed is doorgekomen. We zijn nog gewoon vrienden hoor. We gaan nog precies met elkaar om zoals we voorheen met elkaar omgingen, en maakt me niet uit wat jullie zeggen, blijft een goeie vent. Iedereen maakt fouten, klaar. Ik kan me op het moment niet veroorloven ontslag te nemen, mede omdat ik deze maand mijn eigen hut krijg.

En voor de duidelijkheid, zijn vrouw weet van niets. Er is altijd gespeculeerd, maar ronduit ontkent natuurlijk. Het heeft alleen geleid tot stress, en dus tot een einde van de relatie.

Maar realizeer me heel goed dat het voor mij serieuzer was dan voor hem. En dat heb ik me van het begin af aan gerealizeerd. Ik heb geen plank voor mijn hoofd he. Het enige wat ik vraag is of het gevoel dat ik er nog steeds bij heb ooit ophoud? Of er misschien andere mensen zijn die in een dergelijke situatie gezeten hebben.

En afblijven van wat niet van jou is? Vertel jezelf dat nog maar eens als je hotedebotel van iemand bent.

Ik vind het hardstikke triest da je iemand pakt die al een vrouw heeft!
Dat is echt !!
En dan ten 2de! Het is nog veel triester dat die "vent"?? nou zo kun je hem niet noemen die lafaard!! Dat hij niks tegen zijn vrouw heeft gezegd!
Ik hoop dat ze er snel achter zullen komen!..
pi_16303632
quote:
Op vrijdag 16 januari 2004 00:37 schreef PsychoDude_666 het volgende:

Gek genoeg was dat niet eens waar onze relatie om draaide, zoals ik je in veel gevallen wel hoort bij mensen in deze situatie. Wij hingen net zo lief tegen elkaar aan onder het genot van een glas wijn, goeie conversatie en goeie muziek. Maar ja...als jij het zegt.
pi_16303645
quote:
Op vrijdag 16 januari 2004 01:07 schreef mademoiselle6 het volgende:

Je stelt een vraag in je openingspost maar je wil blijkbaar bepaalde antwoorden niet horen. Ik zou ze echter ietwat serieuzer in overweging nemen. De hele situatie kun je toch het beste zelf beoordelen uiteraard maar mensen geven niet meer dan hun oprechte mening hier als je het mij vraagt.
Ohja, succes
Let's play some tetris, motherfucker.
pi_16303693
quote:
Op vrijdag 16 januari 2004 00:33 schreef mademoiselle6 het volgende:
Wat moet ik in hemelsnaam doen? Kom ik hier ooit vanaf als ik hem dagelijks blijf zien zo? Gaat dit ooit nog over? Kan ik ooit nog eens oprecht gelukkig voor hem zijn en tegelijkertijd ook voor mezelf? Ik wil hem echt niet uit mijn leven want het is een fantastische vent. Maar ik wil van dit gevoel af!
Tenzij je je gevoelens niet kan onderdrukken door rationeel te denken (ipv dat je nu je hedendaagse leven te laten leiden door je emoties) denk ik dat, zolang je regelmatig contact met hem hebt op het werk, je altijd met hem verbonden voelt zoals toen je nog wel met hem om ging.

Dat je je houding tegenover hem verandert wanneer hij jou niet ziet staan tijdens het werk komt over als een soort bescherming voor jezelf omdat je misschien op dat moment niet gekwetst wil worden ookal voel je op dit moment meer voor hem (denk ik, deze zin moet je voor jezelf maar nagaan). Ik denk ook dat hij voor dezelfde redenen nu zichzelf aan het beschermen door zich voor je af te sluiten. Ongeacht hij nu nog wel of niet gevoelens voor je heeft, hij heeft blijkbaar gekozen voor zijn vrouw en kind en probeert verder te gaan met zijn leven en zijn werk.

Omdat jij je nog vast klampt aan je gevoelens voor hem en tegelijkertijd jezelf wil beschermen en gevoelsmatig nog niet bereid bent om verder te gaan met je leven blijf je in een soort cirkel hangen en lijkt dit nooit over te gaan. Een mogelijkheid die je bij jezelf kan nagaan is je gevoelens onder controle te houden, hard voor jezelf zijn en jezelf afsluiten en verder gaan met je leven. Dat kan ook inhouden dat je een andere man toelaat in je leven waarop je verliefd kan worden en je gevoelens voor je baas minder sterk worden. Als dit echt niet gaat, dan kun je altijd nog op zoek gaan naar een andere baan wat anderen al hadden voorgesteld.

pi_16303722
quote:
Op vrijdag 16 januari 2004 01:14 schreef ArcticBlue het volgende:

[..]

Je stelt een vraag in je openingspost maar je wil blijkbaar bepaalde antwoorden niet horen. Ik zou ze echter ietwat serieuzer in overweging nemen. De hele situatie kun je toch het beste zelf beoordelen uiteraard maar mensen geven niet meer dan hun oprechte mening hier als je het mij vraagt.
Ohja, succes

Ik vroeg niet naar vooroordelen en argumenten die ik zelf ook allang bedacht had. Misschien had ik gewoon mijn verhaal moeten weglaten en moeten vragen hoe je je leven weer oppakt na een verbroken relatie terwijl je nog steeds vrienden bent en hij met een ander opnieuw is begonnen?

Ik snap jullie allemaal, ik zou ook de eerste zijn die zo zou reageren, maar wat jullie allemaal zeggen ben ik mezelf ook zeker van bewust. En ik praat niks goed, echt niet, maar het is zoals het is en soms doe je daar helemaal geen fuck aan.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')