Programma is hier te lezen:
http://www.filmfestivalrotterdam.com/nl/schedule/01-21.html
Kaarten reserveren:
http://www.filmfestivalrotterdam.com/nl/service/article/339109.html
Iemand nog tips?
Ik wil er dit jaar wel een keer heen....
Tips:
-Bright Future* & Doppelganger* (beide van horrormeester Kurosawa Kiyoshi)
-Zebraman & Gozu (beide van de zieke geest van Takashi Miike)
-Ong bak* (Thaise actie)
-Last Life in the Universe* (Thais, met Takashi Miike als yakuza)
-The Resurrection of the Little Match Girl* (Zuid-Koreaans fantasy)
-Battle Royale II*
-Spring, Summer, Fall, Winter.. and Spring (Zuid-Korea, de nieuwe van Di-Duk)
-Memories of Murder (Zuid-Koreaanse thriller blockbuster)
-Zatoichi* (de nieuwe van Kitano)
Veel neuken:
-Anatomie de l'enfer*
-The Brown Bunny
-Sexual Dependency
-Twentynine Palms
-Vibrator
*regisseur aanwezig..
21 Grams
Lost in Translation
Elephant
School of Rock
Vozvrashcheniye (The Return)
Invasion barbares, Les
Zatôichi
Ik heb me niet zo heel erg verdiept in het aanbod, gezien ik er tog niet heen kan .
Battle Royale 2
Bright Future
Fremder Freund
Ong-bak (Thaise actiefilm)
Resurrection of the Little Matchgirl (Zuid-Korea, fantasy)
Room to Let (Maleysie)
Save the Green Planet (Zuid-Korea, horror-fantasy)
Zebraman (Japan, van maker Ichi the Killer)
---
Coolste regisseurs in Rotterdam:
Catherine Breillat (Fat Girl, Sex is Comedy,... nieuwe film Anatomie de l'enfer)
Kitano Takeshi (Sonatine, Hana-Bi, Kikujiro, Brother, Dolls,... nieuwe film Zatoichi)
Kurosawa Kiyoshi (Pulse, Ko-Rei,... nieuwe films Bright Future EN Doppelganger)
Pen-ek Ratanaruang (Monrak Transistor, 6ixtynin9,... nieuwe film Last Life in the Universe)
Michael Winterbottom (24 Hour Party People, Wonderland, Jude, In This World,... nieuwe film Code 46)
Vorig jaar ging het online reserveren extreem langzaam, maar het werkte tenminste wel. Dit is echt dikke kut, belachelijk dat ze hier geen rekening mee houden..
Dat internetsysteem heeft nog nooit de eerste dag goed gewerkt en ik vond de telefonische reserveringskosten (75 eurocent per kaartje) een beetje hoog.
De festivalorganisatie werkt met man en macht om de problemen met het online ticketverkoop en -reserveringssysteem zo snel mogelijk te verhelpen. Zaterdag 17 januari werkt het online-systeem in ieder geval niet.
Door enorme drukte worden op zaterdag 17 januari voor ticketverkoop aan de Centrale Kassa in De Doelen GEEN volgnummers meer uitgegeven.
Festivalbezoekers die op zaterdag 17 zaterdag een volgnummer hebben getrokken dienen uiterlijk om 20.45 uur in De Doelen aanwezig zijn.
Indien u nog geen volgnummer heeft, heeft het geen zin op zaterdag 17 januari naar de Centrale Kassa in De Doelen te komen.
Zondag 18 januari worden vanaf 9.00 uur weer volgnummers uitgegeven.
Telefonisch reserveren 010-8909000 is mogelijk, ook al kan de wachttijd oplopen.
Het IFFR biedt excuses aan voor het ontstane ongemak.
Het lieft zo ziek mogelijk. Horror, thriller, sex.. niets is me te gek.. Vond Battle Royal tegenvallen.. deel 2 trekt me niet echt.
Ben ook naar The Night of Terror geweest in R'dam, 4 horrorfilms achter elkaar.. top!
Welke films kunnen jullie me aanraden? En kan ik er nog heen, doordeweeks? En hoe duur is het? En hoe kom ik aan de kaarten?
quote:Dan moet je gaan naar Zatoichi, The Resurrection of the Little Matchgirl, GOZU, Anatomie de l'enfer, The Brown Bunny, Doppelganger, Memories of Murder en, Zebraman.
Op zaterdag 17 januari 2004 16:59 schreef Oksel het volgende:
Ik wil naar een paar coole films..Het lieft zo ziek mogelijk. Horror, thriller, sex.. niets is me te gek..
Vond Battle Royal tegenvallen.. deel 2 trekt me niet echt.
Welke films kunnen jullie me aanraden? En kan ik er nog heen, doordeweeks? En hoe duur is het? En hoe kom ik aan de kaarten?
Zie website http://www.iffrotterdam.nl voor meer info. (alles draait ook doordeweeks) Het kost je 6 euro per kaartje (als student / CJP). 8 euro voor non-student.
Beste om aan kaarten te komen: -1 snel BELLEN en reserveren. -2 erop gokken dat het ON-LINE systeem zondag of maandag werkt en dan online reserveren. (of direct kopen met creditcard)
quote:Bedankt voor de tips! Fat Girl was btw ook bizar. Irreversible, Bais Moi, House of 1000 corpes..
Op zondag 18 januari 2004 01:15 schreef Patvs het volgende:[..]
Dan moet je gaan naar Zatoichi, The Resurrection of the Little Matchgirl, GOZU, Anatomie de l'enfer, The Brown Bunny, Doppelganger, Memories of Murder en, Zebraman.
Zie website http://www.iffrotterdam.nl voor meer info. (alles draait ook doordeweeks) Het kost je 6 euro per kaartje (als student / CJP). 8 euro voor non-student.
Beste om aan kaarten te komen: -1 snel BELLEN en reserveren. -2 erop gokken dat het ON-LINE systeem zondag of maandag werkt en dan online reserveren. (of direct kopen met creditcard)
Films!
Rocco, DE Rocco speelt in Anatomie de l'enfer..
Rocco konteneuker Rocco. Rocco goes Anal 1 t/m 77.
Must see movie.
quote:Zit er ook splatter horror bij?
Op zondag 18 januari 2004 01:15 schreef Patvs het volgende:[..]
Dan moet je gaan naar Zatoichi, The Resurrection of the Little Matchgirl, GOZU, Anatomie de l'enfer, The Brown Bunny, Doppelganger, Memories of Murder en, Zebraman.
Ach, ik zoek wel ff. Komt goed.
Grote winnaar in deze chaos: de 14 mensen die 9:00 vooraan in de rij stonden en allemaal meteen een kassa hadden. (om 9:30 was de nummer 15 pas aan de beurt want iedereen wilde wel 40-50 kaarten) Dat hele volgnummer systeem is dus leuk bedacht, maar met 300 die-hards in de rij geen oplossing. Nummertje trekken-->Volgende dag aan de beurt! Zelfs degene met volgnummer #50 (die zeker al om 8:00 buiten in de rij is gaan staan) moet in totaal veel langer wachten dan die top 14.
Ook leuk dat er vandaag (zondag) weer volgnummers om 9:00 worden uitgegeven. Wordt het weer een strijd wie om 9:00 vooraan in de rij staat.
Over de top 10 mensen in de rij. (allemaal geschikt voor de Nederlandse versie van Cinemania?)
#1 was de moderator van Moviemeter.nl uit R'dam (die om 5:50 in de rij stond), #2 & #3 waren vrouwen van in de 50 die TIJDENS het drie uur wachten hun programma gingen opstellen de de overige leden van de top 10 als adviseurs (slim!), #4 & #5 waren mannen van 30 en 40 jaar oud met van die rugtassen die kunnen uitklappen tot krukjes (!), #6  waren twee meisjes van midden twintig uit Delft. (een studeert informatiekunde, de ander opleiding tot 'juf') beide gewapend met strandstoelen en thermoskannen (!)....
en ik was #8 in de rij. (ik was 6:40 in Rotterdam) Erg gezellig gehad tot 9:00. Al die mensen veel beter leren kennen dan geplanned. En veel bekenden zien langskomen (tussen 8:00 - 8:30). Dit was pas de echte festivalsfeer.
quote:Ik doe mijn best, maar tot nu toe...
Op zondag 18 januari 2004 01:15 schreef Patvs het volgende:Beste om aan kaarten te komen: -1 snel BELLEN en reserveren. -2 erop gokken dat het ON-LINE systeem zondag of maandag werkt en dan online reserveren. (of direct kopen met creditcard)
Na het lezen van deze bladzijde maar weer twee films aan mijn lijstje toevoegen: Zebraman en Gozu.
Krijg je aan de telefoon een overwerkte medewerker (vorig jaar trof ik aan de balie een half jankende mevrouw aan) of krijg je een kille computer? Tot nu toe heb ik nog enkel "tuuut tuuut tuuut tuuut" gehad.
[Dit bericht is gewijzigd door Witchfynder op 18-01-2004 11:10]
quote:Rocco komt ook naar Rotterdam om samen met de regisseuse de film te presenteren. Dus.... als je Rocco nog een diepzinnige vraag wilt stellen over Rocco Goes Anal 10.....
Op zondag 18 januari 2004 01:55 schreef Oksel het volgende:Rocco, DE Rocco speelt in Anatomie de l'enfer..
Rocco konteneuker Rocco. Rocco goes Anal 1 t/m 77.
quote:
Op zondag 18 januari 2004 13:29 schreef Patvs het volgende:[..]
Rocco komt ook naar Rotterdam om samen met de regisseuse de film te presenteren. Dus.... als je Rocco nog een diepzinnige vraag wilt stellen over Rocco Goes Anal 10.....
Maargoed, is het voor elke film onmogelijk om kaarten te krijgen?
PS. ik heb godzijdank nix met 't festival te maken dus gaarne geen klachten op mijn brood dank u
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |