abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16280347
de vrienden van mulat beweren dat mulat getreiterd werd, en zich alleen verdedigde met een pistool. mulat eindigt in cel
een man verdedigd zijn winkel tegen een dief met mes mbv traangas, de man ook in de cel.

n.a.v. de berichten vrienden van mulat, en cel na aanhouden dief met traangas vlat mij het volgende op:

allereerst dat er wat inconsequent met het principe 'jezelf verdedigen' omgesprongen wordt (zie ook het topic: 71-jarige invalide in cel na doden crimineel, ten tweede vind ik dat er een wel erg geweldadige sfeer begint te onstaan in nederland, en als laatste: waar halen al die lui die wapens vandaan????

kortom: het lijkt mij beter om maar gewoon veel strenger te worden met de wapenwet. als je dan ergens een probleem hebt, kan het met de blote vuisten. levert ook nog problemen op, maar dan sterft er tenminste niemand, van welke kant dan ook......
betere ideeen?

Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_16280380
Driedubbel..
  donderdag 15 januari 2004 @ 12:29:50 #3
77787 FreyDing
It just tastes better
pi_16280436
Traangas is wel wat anders dan iemand doodschieten..
Chum: "Dolphins! They think they're so cute! Oh, look at me, I'm a flippy little dolphin, let me flip for you!"
pi_16280454
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 12:28 schreef Lexie het volgende:
Driedubbel..
ik zag het, allemaal zo ongeveer tegelijkertijd.
ik was echter meer geinterreseert in dit aspect, omdat me opviel dat de mensen die 'allemaal dood vuile dieven, niks mis met pepperspray' in het ene onderwerp dezelfde lui zijn die 'vieze turk alle wapens afschaffen, en geweld is nooit goed te spreken etc...' posten in het andere bericht (letterlijk...)
pi_16280488
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 12:29 schreef FreyDing het volgende:
Traangas is wel wat anders dan iemand doodschieten..
linkje volgen mijn beste poster.....
het topicje waar ik naar verwijs gaat over de bejaarde die een overvaller doodschiet. ps: voor je oordeelt, let goed op het -einde- van het topic)
pi_16280509
Tsja, ook hier weer een typisch voorbeeld van 'integratie volledig mislukt'! Misschien dat dat in Turkije "normaal" is (zelfs daar vast niet!!), maar hier zeker niet
En dan heb ik het nu over die "vriendjes van", en niet eens over de dader. Over de dader: waarom noemen ze hem "scholier" op TV, en niet gewoon "moordenaar"?
censuur :O
  donderdag 15 januari 2004 @ 12:32:19 #7
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_16280516
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 12:31 schreef simmu het volgende:

[..]

linkje volgen mijn beste poster.....
het topicje waar ik naar verwijs gaat over de bejaarde die een overvaller doodschiet. ps: voor je oordeelt, let goed op het -einde- van het topic)

ben blij dat die man achter tralies zit...
  donderdag 15 januari 2004 @ 12:33:48 #8
36050 Fearlezz
Forever and ever
pi_16280562
driedubbel
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 12:27 schreef simmu het volgende:
[...]
als je dan ergens een probleem hebt, kan het met de blote vuisten. levert ook nog problemen op, maar dan sterft er tenminste niemand, van welke kant dan ook......
[...]
ohwjah... een 71-jarige met z'n blote vuisten tegen 5 drugsverslaafde dronken marokkaanse bodybuilders... *overdrijft* dream on
pi_16280564
Een wapen aankomen is niet zo heel moeilijk als je de juiste personen kent
"The smoking of powerful hashish should be saved until after yr. return from the drive, when nerve-ends are crazy & raw."
Hunter S. Thompson
pi_16280588
kweenie hoor, ik denk dat er gewoon te gemakkelijk naar geweld gegrepen wordt: zowel door de crimineel, als door de burger: het een lokt de ander uit, en dan zitten we allemaal fijn in het cirkeltje dat de een de ander afmaakt....

in afrika noemen ze het 'stammenoorlog', hier noemen we het 'vooruitgang en beschaving'....

pi_16280607
gebruik de search eens, of kijk gewoon de topiclist van NWS eens door. Er lopen nu wel genoeg topics over hoor.
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')