n.a.v. de berichten vrienden van mulat, en cel na aanhouden dief met traangas vlat mij het volgende op:
allereerst dat er wat inconsequent met het principe 'jezelf verdedigen' omgesprongen wordt (zie ook het topic: 71-jarige invalide in cel na doden crimineel, ten tweede vind ik dat er een wel erg geweldadige sfeer begint te onstaan in nederland, en als laatste: waar halen al die lui die wapens vandaan????
kortom: het lijkt mij beter om maar gewoon veel strenger te worden met de wapenwet. als je dan ergens een probleem hebt, kan het met de blote vuisten. levert ook nog problemen op, maar dan sterft er tenminste niemand, van welke kant dan ook......
betere ideeen?
quote:ik zag het, allemaal zo ongeveer tegelijkertijd.
Op donderdag 15 januari 2004 12:28 schreef Lexie het volgende:
Driedubbel..
quote:linkje volgen mijn beste poster.....
Op donderdag 15 januari 2004 12:29 schreef FreyDing het volgende:
Traangas is wel wat anders dan iemand doodschieten..
quote:ben blij dat die man achter tralies zit...
Op donderdag 15 januari 2004 12:31 schreef simmu het volgende:[..]
linkje volgen mijn beste poster.....
het topicje waar ik naar verwijs gaat over de bejaarde die een overvaller doodschiet. ps: voor je oordeelt, let goed op het -einde- van het topic)
quote:ohwjah... een 71-jarige met z'n blote vuisten tegen 5 drugsverslaafde dronken marokkaanse bodybuilders... *overdrijft* dream on
Op donderdag 15 januari 2004 12:27 schreef simmu het volgende:
[...]
als je dan ergens een probleem hebt, kan het met de blote vuisten. levert ook nog problemen op, maar dan sterft er tenminste niemand, van welke kant dan ook......
[...]
in afrika noemen ze het 'stammenoorlog', hier noemen we het 'vooruitgang en beschaving'....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |