abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16260941
op http://www.nasa.gov staat iets over Bush die iets zou gaan vertellen over de toekomst van de ruimtevaart van Amerika op NASA TV. Heeft iemand dit gezien? Want ik heb het net gemist natuurlijk
pi_16260961
Om 9 uur op de duitse TV komt het commentaar van ESA. Ik meen ZDF.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
pi_16260981
bush wil naar mars

mensen op mars binnen twintig jaar.

als hij nou eens als eerste ging...

bzero
  woensdag 14 januari 2004 @ 19:15:57 #4
54034 CoReTeX
Per Undas Adversas
pi_16261042
Een boel is al uitgelekt, zie hiervoor www.space.com

Ik heb hier, eigenlijk meer over het hele gebeuren "zonder bush en politiek" al een topic geopend; Bush wil een basis op de maan

En deze loopt ook al: Wonen op de maan is geen science-fiction

[url=http://213.200.64.229/freestream/download/sunshine-live/#]German dance stream![/url] [url=http://www.discoradio.it/]Italian danc stream![/url] [br] Skype me callto://vortexz
pi_16267096
In 2015 en niet later dan 2020 op de maan is het plan. Hopelijk maakt Bush die maanlanding niet mee en is hij 11 tot 16 jaar daarvoor in een Pretzel gestikt.
De Postcodeloterij helpt!........mensen de vernieling in.
pi_16269461
quote:
Op woensdag 14 januari 2004 22:31 schreef Mikrosoft het volgende:
In 2015 en niet later dan 2020 op de maan is het plan. Hopelijk maakt Bush die maanlanding niet mee en is hij 11 tot 16 jaar daarvoor in een Pretzel gestikt.
Kansloze opmerking.
pi_16270641
Dit is niet even iets om te gaan ownen als land zijnde. Het is al absurd dat we als "intelligent" wezen territoriaal gedrag vertonen en onze wereld verdeeld hebben over landen en godsdiensten. (Ik hoop dat een verre achter- kleinkind v/d mens ooit zal zeggen: "Wow, pa, vermoordden ze elkaar echt om dat soort dingen?"

Dit zou eigenlijk een missie voor de gehele geordende wereld i.p.v. alleen Amerika moeten zijn lijkt me..

(Maan koloniseren als excuus Mars te bezoeken) WHA! HOAX

pi_16274967
mijn idee hierover:

check
http://home.wanadoo.nl/va.sendra

donderdag 15 januari 2004 @ 04:58:20 #9
65240 Krottekop
Onooglijk geval.
pi_16275188
quote:
Op woensdag 14 januari 2004 23:29 schreef CybErik het volgende:

Kansloze opmerking.

Waarom zou er geen tweede kans zijn op ongecoordineerde peristaltische stuiptrekkingen in zijn slokdarm. Hij heeft er nl. aanleg voor.

Jij stelt dat de kans daarop miniem en uitgesloten is, waar haal je die wijsheid vandaan. Waarom ontneem je zo bruut de hoop van velen op een herhaling met een dergelijke opmerking. Zeer trieste opmerking van je.

Fulltime rotkop.
  donderdag 15 januari 2004 @ 05:26:24 #10
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_16275240
Laten we eerst de problemen op deze planeet oplossen. Voordat we naar een andere planeet afreizen om daar de boel weer te verknallen.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidő sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  donderdag 15 januari 2004 @ 05:27:39 #11
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_16275247
quote:
Op woensdag 14 januari 2004 19:13 schreef bzero het volgende:
bush wil naar mars

mensen op mars binnen twintig jaar.

als hij nou eens als eerste ging...

En als hij daar is de interne kernreactor op overload zetten.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidő sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  donderdag 15 januari 2004 @ 06:14:59 #12
8502 BAZZA
Was de dader een Marokkaan?
pi_16275354
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 05:27 schreef Megumi het volgende:

En als hij daar is de interne kernreactor op overload zetten.

Precies, weg met dat halfzachte watje en laat Dick Cheney de wereld maar leiden
"Arabs: apart from oil - which was discovered, is produced and is paid for by the West - what do they contribute?" "Can you think of anything? Anything really useful?... No, nor can I..."
  donderdag 15 januari 2004 @ 06:22:17 #13
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_16275369
Dick Cheney zou ik in het amoniac van de reactor willen laten zwemmen. Doe mij maar Powel.
pi_16275401
quote:
Op woensdag 14 januari 2004 19:11 schreef basalphenaar het volgende:
op http://www.nasa.gov staat iets over Bush die iets zou gaan vertellen over de toekomst van de ruimtevaart van Amerika op NASA TV. Heeft iemand dit gezien? Want ik heb het net gemist natuurlijk
Ach ja, verkiezingen he ?
Untill I awake - / - Elu Elensar
pi_16275434
Hartstikke interessant natuurlijk en leuk al die wetenschap, maar waar gaat hij dit nu weer van betalen ? Of maken ze het begrotingstekort gewoon nog [iets] groter ?
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
  donderdag 15 januari 2004 @ 08:43:52 #16
81010 Koff
Koff... niet te zuipen!
pi_16275914
Als we inderdaad nog niet eens voor ons eigen blauw planeetje kunnen zorgen, waarom moeten we dan al beginnen om de maan (later Mars) te gaan vervuilen? Men zou denken: een nieuwe start, maar dit is nonsens... Als er al geen conclusies kunnen getrokken worden uit de huidige toestand van onze aardkloot, dan zal het zeker niet helpen om elders te proberen.

Wij mensen zijn onderworpen aan één van de fundamentele basisprincipes van ons universum: het streven naar chaos. In feite kunnen we er dus niets aan doen... Of toch?

A man´s got to do what a ... woman says...
pi_16276041
Is het nou echt zo moeilijk om het gewoon over het onderwerp te hebben?

Stelletje kleuters.

Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')