Ik heb hier, eigenlijk meer over het hele gebeuren "zonder bush en politiek" al een topic geopend; Bush wil een basis op de maan
En deze loopt ook al: Wonen op de maan is geen science-fiction
quote:Kansloze opmerking.
Op woensdag 14 januari 2004 22:31 schreef Mikrosoft het volgende:
In 2015 en niet later dan 2020 op de maan is het plan. Hopelijk maakt Bush die maanlanding niet mee en is hij 11 tot 16 jaar daarvoor in een Pretzel gestikt.
Dit zou eigenlijk een missie voor de gehele geordende wereld i.p.v. alleen Amerika moeten zijn lijkt me..
(Maan koloniseren als excuus Mars te bezoeken) WHA! HOAX
quote:Waarom zou er geen tweede kans zijn op ongecoordineerde peristaltische stuiptrekkingen in zijn slokdarm. Hij heeft er nl. aanleg voor.
Op woensdag 14 januari 2004 23:29 schreef CybErik het volgende:Kansloze opmerking.
Jij stelt dat de kans daarop miniem en uitgesloten is, waar haal je die wijsheid vandaan. Waarom ontneem je zo bruut de hoop van velen op een herhaling met een dergelijke opmerking. Zeer trieste opmerking van je.
quote:En als hij daar is de interne kernreactor op overload zetten.
Op woensdag 14 januari 2004 19:13 schreef bzero het volgende:
bush wil naar marsmensen op mars binnen twintig jaar.
als hij nou eens als eerste ging...
quote:Precies, weg met dat halfzachte watje en laat Dick Cheney de wereld maar leiden
Op donderdag 15 januari 2004 05:27 schreef Megumi het volgende:En als hij daar is de interne kernreactor op overload zetten.
quote:Ach ja, verkiezingen he ?
Op woensdag 14 januari 2004 19:11 schreef basalphenaar het volgende:
op http://www.nasa.gov staat iets over Bush die iets zou gaan vertellen over de toekomst van de ruimtevaart van Amerika op NASA TV. Heeft iemand dit gezien? Want ik heb het net gemist natuurlijk
Wij mensen zijn onderworpen aan één van de fundamentele basisprincipes van ons universum: het streven naar chaos. In feite kunnen we er dus niets aan doen... Of toch?
Stelletje kleuters.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |