quote:Een hele goeie post, Milagro
Op donderdag 15 januari 2004 13:32 schreef milagro het volgende:
Als je vindt dat dit voorkomen had kunnen worden, geef je dus aan dat dit gedrag voorspelbaar was, en ook dus NIET incidenteel, alleen de fatale afloop is incidenteel.Wie verwacht er dat een verbaal aggressieve knul van 17 met een pistool verhaal komt halen??
Ik denk dat sommigen echt geen idee hebben hoe het er aan toe gaat op dergelijke scholen, waarmee leraren te maken hebben dagelijks.
Er is verdomme een politiepost IN de school aanwezig of portiers, camerabewaking in alle hoeken en gaten, dat alleen al geeft aan met wat soort jeugd je te maken hebt fdaarzo.Die knullen accepteren NIETS van buitenstaanders, hebben nooit geleerd dat er zoiets is als NEE, dat mag NIET.
En dat is op heel veel VMBO scholen het geval, dus, moeilijke jongens die geen tegenspraak dulden.
En dan de politiek maar wijsmaken dat zwarte scholen geen probleem zijn.
Nee, miet als de leerlingen HAVO VWO niveau hebben en betrokken ouders, maar dat heeft het gros dus niet.
EN dan zou de school tekort schieten en verantwoordelijkheid dragen?
Ze moeten noodgedwongen roeien met de riemen die ze heeft en ze roeien zich te pletter, maar de politiek laat die leraren al jarenlang flink in de kou staan, neemt ze niet serieus, want ach het valt allemaal reuze mee, toch?
Als je zegt, dit is incidenteel, dan moet je daar maar eens gaan kijken, de UITKOMST is incidenteel, er is nu een leraar vermoord, maar het gedrag van die jongelui is allesbehalve incidenteel, er lopen vele Murats rond en de school heeft eenvoudigweg niet de draagkracht om al die jongens op te vangen, al was het maar omdat die jongens eenvoudigweg niet bereikbaar zijn, ze accepteren NIETS, en zo'n leraar kiest, logisch, eieren voor zijn geld, want degene die dat niet doet, eindigt zoals deze conrector misschien.
quote:Inderdaad!
Op donderdag 15 januari 2004 14:09 schreef Imbi het volgende:
Iemand vermoorden omdat diegene je "eer" heeft aangetast? Ik heb ook regelmatig ruzie met de (con)rector bij op school, maar het is nooit in mij opgekomen om ook maar een wapen naar school te nemen, en iemand te bedreigen, laat staan vermoorden.Dan ben je echt ziek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |