abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_1187170
quote:
Op woensdag 11 juli 2001 10:29 schreef starbuck het volgende:
Huur een limo, wij hadden een 10 pers. grand stretch limo voor $ 60, voor anderhalf uur.

je geeft de "driver" vantevoren $ 20 en je krijgt een super rondrit naar plekjes waar je normaal niet zo gauw terecht komt.Hij stopt ook overal waar jij wilt. lekker decadent voor een "seven eleven" stoppen om een pakje marlboro te kopen.

vanaf half november is trouwens new york super kerst-style versierd, je kijkt dan nog meer je ogen uit.

Het stikt alleen wel van de limo's in New York. Het is dus minder decadent dan dat je dat in Nederland zou doen. Verwacht dus niet dat iedereen gaat omkijken naar je.
pi_1190875
The Cloisters al gezien ? En Museum of Natural History ? Of dat Vliegdekschip dat er als museum ligt? Of neem gewoon de pont naar Staten Island, ook leuk om te doen. Op zondag ochtend hebben ze in Borders in het WTC een soort van literaire club waar beginnende schrijvers uit hun eigen werk lezen en elkaar becommentarieren. Je kunt er gewoon bij gaan zitten en als je wat te melden hebt willen ze dat ook graag horen. Pik een locaal uitgaansblaadje op en ga naar de kleinere geadverteerde evenementen. Zo ben ik in het 'KGB theater op W11 terecht gekomen, vet lachen want daar kwam ik acteur Stephen Fry (van Fry and Laury tegen).
pi_1191641
Ik ontdekte vandaag dat er een leuk gratis festival is op de laatste dag dat ik er ben. Het Siren Festival op Coney Island (wat op zich al leuk is)

De laatste paar acts kan ik helaas niet meer zien, want dan mis ik het vliegtuig. Ik mis Guided by Voices en the Jon Spencer Blues Explosion. Maar ik kan waarscchijnlijk wel net nog het optreden van Man... or Astroman? meepikken. Yeah! Die zijn live erg goed.

*helemaal blij is met deze ontdekking

pi_1194023
quote:
Op maandag 02 juli 2001 07:58 schreef Kimmie het volgende:
Als ik naar New York zou gaan, dan zou ik denk ik gaan eten in dat (hippe ) Nederlandse restaurant dat je daar hebt, hoe het heet weet ik niet meer, iets van NL ofzow
Wel eens wat over gelezen nl.
Ik zou dus nooit op vakantie in een nederlands of Belgish restaurant eten. Je bent eens enkele dagen op een jaar weg en nog moet je dan zelfde kost eten? Probeer die streek restaurantjes maar en geniet ervan ipv altijd hetzelfde.
  donderdag 12 juli 2001 @ 10:28:00 #30
930 Kimmie
mikro-zacht
pi_1194041
quote:
Op donderdag 12 juli 2001 10:20 schreef The_Guy het volgende:

Ik zou dus nooit op vakantie in een nederlands of Belgish restaurant eten. Je bent eens enkele dagen op een jaar weg en nog moet je dan zelfde kost eten? Probeer die streek restaurantjes maar en geniet ervan ipv altijd hetzelfde.

Je mist het point Guy.

fake a dream
  donderdag 12 juli 2001 @ 10:32:49 #31
12525 X4x4
 ouwe duimelaar
pi_1194064
quote:
Op zondag 01 juli 2001 16:41 schreef k_man het volgende:
* k_man zou graag originele tips horen voor zijn bezoek aan New York over ongeveer twee weken.

Ik ben al eens een week daar geweest, dus de meeste standaarddingen heb ik wel gedaan.

Dus originele ideeën zijn bijzonder welkom.

Woody Allen blijkt er iedere woensdag in een Jazzcafe te musiceren.
Kweenie waar maar daar kom je vast wel achter....

enne laat mij dat dan ff weten , ik ben van plan in oktober te gaan

pi_5645695
Er zijn meerdere New York topics.
Het meest recente New York topic blijft open:
Ik ga binnenkort naar New York.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')