ongeveer de meest walgelijke reclames die ik ooit gezien heb..
die stem er doorheen met "voedingscentrumvoedingscentrumvoedingscentrum" en die smerige vreetgeluiden...
niet schokkend, niet dat je met je neus op de feiten gedrukt word, niet dat je de site wil bezoeken, het is gewoon een walgelijke reclame..
quote:He-le-maal mee eens, ik wilde er ook al een topic over starten.
Op dinsdag 13 januari 2004 20:19 schreef extreme het volgende:
ongeveer de meest walgelijke reclames die ik ooit gezien heb..die stem er doorheen met "voedingscentrumvoedingscentrumvoedingscentrum" en die smerige vreetgeluiden...
quote:Hahahahahahaha je haalt me de woorden uit de mond.
Op dinsdag 13 januari 2004 20:19 schreef extreme het volgende:![]()
![]()
die stem er doorheen met "voedingscentrumvoedingscentrumvoedingscentrum" en die smerige vreetgeluiden...
niet schokkend, niet dat je met je neus op de feiten gedrukt word, niet dat je de site wil bezoeken, het is gewoon een walgelijke reclame..
quote:ik ben ook benieuwd hoe zo'n reclame overkomt op mensen die een eetprobleem hebben...
Op dinsdag 13 januari 2004 20:22 schreef paniekzaaier het volgende:
Quasi-artistieke krengen zijn 't, daar bij 't voedingscentrum!
quote:wel een zwoele stem
Op dinsdag 13 januari 2004 20:22 schreef Duna het volgende:die stem er doorheen met "voedingscentrumvoedingscentrumvoedingscentrum" en die smerige vreetgeluiden...
Hahahahahahaha je haalt me de woorden uit de mond.
quote:1 woord :Walgelijk
Op dinsdag 13 januari 2004 20:24 schreef extreme het volgende:[..]
ik ben ook benieuwd hoe zo'n reclame overkomt op mensen die een eetprobleem hebben...
Niemand snapt mijn irritaties. Echt een reclame van een stagiare.
Ranzige geluiden. Verschrikkelijk vormgegeven en slechte animatie.
Moet ik nog doorgaan?
quote:
Op dinsdag 13 januari 2004 20:19 schreef extreme het volgende:![]()
![]()
Hou oud bent u?
Hoe zwaar bent u?
Dan bent u over 10 jaar 10 kilo zwaarder...
That's it! Da's toch geen test...
Prutsers
quote:idd, niet te geloven dat dat op tv komt
Op dinsdag 13 januari 2004 20:29 schreef eetomit het volgende:Niemand snapt mijn irritaties. Echt een reclame van een stagiare.
Ranzige geluiden. Verschrikkelijk vormgegeven en slechte animatie.Moet ik nog doorgaan?
quote:
Op dinsdag 13 januari 2004 20:32 schreef Frogstomp het volgende:
nu ga ik me al irriteren aan de reclame zonder hem te zien
quote:in een reclame gaat het toch voornamelijk om de boodschap? als hun doel is om een hoop mensen misselijk te maken is het aardig geslaagd, verder is de enige emotie die die reclames oproepen een onbedwingbare behoefte om te zappen...
Op dinsdag 13 januari 2004 20:30 schreef Linz het volgende:
de makers van zo een commercial moeten toch begrijpen dat het een averechts effect heeft??
quote:Dat kan mij nou vrij weinig interesseren..
Op dinsdag 13 januari 2004 20:24 schreef extreme het volgende:[..]
ik ben ook benieuwd hoe zo'n reclame overkomt op mensen die een eetprobleem hebben...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |