quote:Net zoals de gemiddelde Sjonnie zich in z'n eer aangetast voelt wanneer je hem vraagt op te zouten met z'n herrieschoppende Opel?
Op dinsdag 13 januari 2004 20:05 schreef Hayek het volgende:[..]
aanverwant lijkt me wel voor de hand liggend.. waarschijnlijk voelde die leerling zich in z'n eer aangetast door die schorsing
quote:Kleuter?????
Op dinsdag 13 januari 2004 20:07 schreef Tikorev het volgende:[..]
Stel je eens niet zo aan kleuter, wat moet hij anders zeggen...
Hij zou es een keer wat gespierdere taal mogen gebruiken. Dit is toch weer van een zacht-eitje nivo?!
quote:Dat lijkt mij eerlijk gezegd wel duidelijk.
Op dinsdag 13 januari 2004 20:03 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:[..]
Wie zegt dat het hier om eerwraak gaat?
quote:Hij kan 's ook anders overkomen dan een verwijfde nerdige loser. Een beetje daadkrachtig optreden van je MP mag je wel verwachten.
Op dinsdag 13 januari 2004 20:07 schreef Tikorev het volgende:[..]
Stel je eens niet zo aan kleuter, wat moet hij anders zeggen...
quote:En als ik achter de toonbank sta en twee allochtonen beginnen onderling tegen elkaar Turks oid te spreken (wat voor iemand die de taal niet spreekt gelijk staat aan fluisteren, wat heel erg onbeleefd is).
Op dinsdag 13 januari 2004 20:01 schreef Gia het volgende:[..]
Omdat ze twee nationaliteiten hebben en thuis ook hun 'eigen' taal spreken. Ze gaan meestal ook een week of 8 op vakantie naar het 'thuisland'.
quote:Beste Kermit,
Op dinsdag 13 januari 2004 19:58 schreef Kermit_Q het volgende:[..]
Er zijn ook zat (misschien wel meer?) autochtone Nederlanders die zich niet kunnen gedragen in deze maatschappij.
Gelukkig hoeven we daar niet over te zeuren, ze zijn namelijk één van 'ons'.
Kermit Q.
Zeg ik dat wij als Nederlanders allemaal zo perfect zijn? Nee! een Nederlander die iets fouts doet, is net zo fout als een Marokkaan die iets fouts doet. Alleen jij doet net alsof ik alle Marokkanen aanval en jij acht ze nodig om ze te beschermen. Ik ben gewoon van mening dat een grote groep Marokkanen voor onrust zorgt in de maatschappij en dat is gewoon de realiteit. Maar als jij die uit de weg wilt gaan, wat jij wil....
quote:Voelt dat nou goed, zo lekker generaliserend bezig zijn?
Op dinsdag 13 januari 2004 20:07 schreef Robbe het volgende:[..]
Wie heeft het nou over eerder geneigd zijn? er zijn keiharde feiten dat ze crimineler zijn.
Het feit dat ze er een relatie is tussen allochtonen en de lagere sociale klasse komt door het fenomeen bijstand, waar deze persoontjes in grote mate gebruik van maken en zien als extra inkomsten naast hun handeltje in "van de vrachtwaag gevallun"en de shoarma zaak.
overigens: Deze "reeks" gaat gewoon dicht na dit deel. Het gaat inmiddels nergens anders meer over dan een rondje allochtonen-bashen. En daar zitten we niet op te wachten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |