dus vraagje ik wil gewoon iets waar ik HTML bestandjes op kan flikkeren moet ik dan nog iets speciaals hebben of niet ??
quote:Wat hij zegt
Op dinsdag 13 januari 2004 14:43 schreef Slarioux het volgende:
Apache is zat. Of de webspace van je provider.
quote:is voor een bedrijf maareh kan ik daar dan gewoon een HTML site opflikkeren of moet ik nog allerlei kunstgrepen uithalen ?
Op dinsdag 13 januari 2004 14:43 schreef Slarioux het volgende:
Apache is zat. Of de webspace van je provider.
quote:kijk ik kan gewoon op de webspace van mn server wel genoeg maken maar dit is voor een bedrijf en die hebben dus een eigen server-service oid en die vroegen dit
Op dinsdag 13 januari 2004 14:45 schreef star_gazer het volgende:
Voor gewoon HTML heb je geen mySQL, PHP, CGI-bin en dat soort $#!t nodig. gewoon een kale apache-install of inderdaad, de webspace van je ISP.
quote:Een bedrijf vraagt aan een n00b om een website te bouwen?
Op dinsdag 13 januari 2004 14:47 schreef Bosbeetle het volgende:[..]
kijk ik kan gewoon op de webspace van mn server wel genoeg maken maar dit is voor een bedrijf en die hebben dus een eigen server-service oid en die vroegen dit
quote:jah
Op dinsdag 13 januari 2004 14:50 schreef rishi120 het volgende:[..]
Een bedrijf vraagt aan een n00b om een website te bouwen?
quote:En het onderhoud is veel en veel meer werk dan het installeren ...
Op dinsdag 13 januari 2004 14:48 schreef Lucille het volgende:
Inclusief het nodige onderhoud.
quote:nou ik krijg dit
Op dinsdag 13 januari 2004 14:48 schreef Lucille het volgende:
Als je n00b bent denk ik dat je beter af bent bij de webspace van een provider, want anders moet je ook nog een keer een webserver installeren waar je geen verstand van hebt. Inclusief het nodige onderhoud.
quote:dus ik neem aan dat wij een stuk webpace van een provider kunnen gebruiken... ik denk niet dat men daar van plan is om een server aan te schaffen
Ik heb een formulier om een
webruimte te reseveren ik moet even het volgende van je weten:
Welk platform gebruik je:
quote:ik heb een HTML website verkocht en dat kan ik wel maken ... er is mij niks gezegd over dit soort dingen. Maar daar kan altijd nog wel een non-n00b bijgehaald worden
Op dinsdag 13 januari 2004 14:52 schreef star_gazer het volgende:
Lol, volgens mij heeft TS iets verkocht wat 'ie niet in huis heeft? Uitbesteden met lichte winst zou ik zeggen
Je maakt gewoon de site (met relatieve links, geen absolute!) en je uploadt die naar de server van het bedrijf, in de directory die bedoeld is voor de webserver. Done.
quote:ok kijk hier kraakt hem de schoen ik weet zeker dat het bedrijf waarvoor ik het maak geen server heeft
Op dinsdag 13 januari 2004 15:04 schreef F.U.B.A.R het volgende:
de server van het bedrijf
* extreme rilt
quote:Dan moet je er een regelen. Op gratis webspace mag je namelijk geen pagina's van commerciële aard zetten.
Op dinsdag 13 januari 2004 15:10 schreef Bosbeetle het volgende:[..]
ok kijk hier kraakt hem de schoen ik weet zeker dat het bedrijf waarvoor ik het maak geen server heeft
quote:
Op dinsdag 13 januari 2004 15:10 schreef Bosbeetle het volgende:[..]
ok kijk hier kraakt hem de schoen ik weet zeker dat het bedrijf waarvoor ik het maak geen server heeft
quote:ze hebben een server en ik heb genoeg aan apache dus dan lukt het wel
Op dinsdag 13 januari 2004 15:14 schreef F.U.B.A.R het volgende:[..]
Dan moet je er een regelen. Op gratis webspace mag je namelijk geen pagina's van commerciële aard zetten.
quote:mijn fout ze hebben gewoon een server
Op dinsdag 13 januari 2004 15:16 schreef NiteSpeed het volgende:[..]
.
Lekker te hosten zonder server.
dus het komt goed
gewoon een apache webspace huren en de mensen die de server onderhouden vragen of ze de website erop willen flikkeren
[Dit bericht is gewijzigd door Bosbeetle op 13-01-2004 15:21]
quote:
Op dinsdag 13 januari 2004 15:10 schreef Bosbeetle het volgende:
quote:Wtf man, blijf eens consistent in je replies!
Op dinsdag 13 januari 2004 15:17 schreef Bosbeetle het volgende:
ze hebben een server en ik heb genoeg aan apache dus dan lukt het wel
Heb je een server? -> httpd op installeren (bijv Apache) -> site op de server zetten
Heb je geen server? -> webhosting bedrijf contacteren en contract afsluiten -> site op de server zetten.
Wat is nu concreet het probleem?!
quote:Ok het concrete probleem ik werd gevraagd om een HTML pagina in elkaar te klooien. Ok dat kan ik en wil ik best doen. Toen kwam de vraag welke omgeving wil ik gebruiken. Nou daar is het antwoord apache op.
Op dinsdag 13 januari 2004 15:21 schreef F.U.B.A.R het volgende:[..]
[..]Wtf man, blijf eens consistent in je replies!
Heb je een server? -> httpd op installeren (bijv Apache) -> site op de server zetten
Heb je geen server? -> webhosting bedrijf contacteren en contract afsluiten -> site op de server zetten.Wat is nu concreet het probleem?!
Dank U allen
Als de site eenmaal klaar is moet er dan maar gekeken worden hoe en wie hem op hun webspace flikkert.
quote:maak jij idd nu maar gewoon je site af..
Op dinsdag 13 januari 2004 15:24 schreef Bosbeetle het volgende:[..]
Ok het concrete probleem ik werd gevraagd om een HTML pagina in elkaar te klooien. Ok dat kan ik en wil ik best doen. Toen kwam de vraag welke omgeving wil ik gebruiken. Nou daar is het antwoord apache op.
Dank U allen
Als de site eenmaal klaar is moet er dan maar gekeken worden hoe en wie hem op hun webspace flikkert.
quote:Als je gewoon HTML pagina's maakt zonder dat je server-side features nodig hebt, is je omgeving niet relevant. Welke reply heeft je nu doen besluiten om voor Apache te kiezen?
Op dinsdag 13 januari 2004 15:24 schreef Bosbeetle het volgende:
Ok het concrete probleem ik werd gevraagd om een HTML pagina in elkaar te klooien. Ok dat kan ik en wil ik best doen. Toen kwam de vraag welke omgeving wil ik gebruiken. Nou daar is het antwoord apache op.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |