Wat is het ?
Een begin - starters disc van OCN ( Open Computer Network ) voor ADSL in Japan, deze "aansluiting" disc werd destijds aangeboden aan mensen met een leuke xra wetend : FinalFantasy Movie + ( 5 ) Wallpapers.
Het is dus nooit te koop geweest en uniek in Nederland
Wat bied je nu precies aan ?
Het geheel bestaat uit een kartonnen cover, met daarin glossy -veel gekleurd - papier, met een aantal foto's voor de hoe en wat voor de ADSL aansluiting en foto's aangaande FF the Movie. Aan de binnen zijde van de cover is een ruimte voor de disc. Deze disc heb ik zelf al die tijd bewaard in een dvdhoes met voor in het "boekje" sequ houder !
Om het wat duidelijker over te laten komen heb ik een aantal foto's gemaakt, kijkt wat makkelijker.
Eerste ,het pakketje;
Tweede binnen cover;
Derde binnenzijde boekje;
Vierde screenshot van het programma ( keuzescherm ) wat je kan draaien op je pc;
Vijfde screenshot,vervolg scherm van de 4e foto;
Ikzelf ben altijd erg zuinig op me spullen en ben zelf ook een verzamelaar van leuke dingen die met movie's / game's en dergelijke te maken hebben.
Ben beniewd ...
[Dit bericht is gewijzigd door PeanutDaan op 12-01-2004 20:54]
quote:Het bevat inderdaad een filmpje van de DVD;The Spirit Within.Het is dus NIET de gehele film.
Op maandag 12 januari 2004 20:16 schreef twi het volgende:
Final Fantasy Movie zeg je. Is dat gewoon een custom FF filmpje door Square gemaakt, of is dat Final Fantasy: The Spirit Within? VCD of DVD?
[Dit bericht is gewijzigd door PeanutDaan op 12-01-2004 20:20]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |