5E (incl verzenden)
quote:haha niet 1, maar vond het wel 's leuk om je topic te kicken voor je ... courtesy of a fellow movie-lover zullen we maar zeggen
Op woensdag 14 januari 2004 18:37 schreef Mikkie het volgende:[..]
Owh jij bent ook blij dat je een dvd hebt gekocht?
psssst... welke dan?
quote:Buiten het feit dat ik hem gezien heb en hem niet half zo goed vond als bv. Abre los Ojos ben ik niete cht op zoek naar dat soort films :n maarehh mocht je nog andere dvd's hebben en die willen verkopen, dan hou ik me aanbevolen
Op woensdag 14 januari 2004 19:09 schreef Mikkie het volgende:[..]
Dat was nogal een kick ja, Peligro had 1 minuut voor je nog gepost
Maar goed, als filmliefhebber moet je toch weten dat Los Sin Nombre een goede film is, maar die heb je vast nog niet gezien of wel
hint, hint
quote:ken je vanilla sky??? die is gebaseerd op Abre los ojos
Op donderdag 15 januari 2004 14:36 schreef Mikkie het volgende:[..]
Abre los Ojos
Nog nooit van gehoord
Zo'n filmfreak ben ik nou ook weer niet... deze heb ik puur gekocht op aanraden van iemand anders
Op dit moment heb ik weinig in de aanbieding, maar als dat veranderd zie je vanzelf wel weer een topic van me staan
Ennuh succes met de verkoop!
Ik heb wel belang bij Gone in 60 seconds.
[Dit bericht is gewijzigd door Eibert_Tigchelaar op 15-01-2004 20:05]
quote:
Op dinsdag 13 januari 2004 18:28 schreef Mikkie het volgende:[..]
Deal. Mail me op mikejuh [at] hotmail.com, dan handelen we het meteen af.
quote:dat is waar...abre is/was gewoon beter, maar neemt niet weg dat vanilla sky toch tot 1 van mn favo films hoort ... mede gevoed door het feit dat weinig mensen hem ook snappen
Op vrijdag 16 januari 2004 19:37 schreef Mikkie het volgende:[..]
Nu je het zegt begint er een lichtje te branden
Heb er inderdaad weleens iets over gehoord. Maar het scheen (van horen zeggen?) dat Vanilla Sky het lang niet haalde bij het origineel... toch jammer voor onze Tom
quote:ach de bnn IQ test was te simpel
Op vrijdag 16 januari 2004 21:13 schreef Mikkie het volgende:[..]
Owh dus je beschouwt jezelf als intellectueel?
Jij denkt dat je slimmer bent dan de rest
haha nee, ik beschouw mezelf niet als een intellectueel, ik beschouw heel veel andere mensen als minder intellectueel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |