quote:Voor de duidelijkheid: dit plan is serieus!
Stel, je loopt door een onbekende straat en iedereen die je tegenkomt, jong en oud, blank en zwart, man en vrouw zegt "hallo", "goedemorgen", zwaait naar je
en laat je zijn of haar cavia zien!Te mooi om waar te zijn?
Het is de moeite waard om het eens te proberen door zelf je cavia te laten zien! GroenLinks wil daarbij een handje helpen.
bron:www.caviazone.nl
Laat ik het bescheiden houden en zeggen dat dit plan werkelijk te debiel voor woorden is.
De meeste burgers zijn geen infantiele geestelijk gehandicapten die je kunt dwingen om elkaar je cavia te laten zien
quote:Krijg je er ook gelijk een recpt bij voor gegrilde Cavia met een lekker pittig sausje?
Op zondag 11 januari 2004 16:53 schreef robh het volgende:
Tof!
quote:Ja, het is hard lachen met jou man!
Op zondag 11 januari 2004 16:46 schreef detulp050 het volgende:[..]
Voor de duidelijkheid: dit plan is serieus!
Laat ik het bescheiden houden en zeggen dat dit plan werkelijk te debiel voor woorden is.
De meeste burgers zijn geen infantiele geestelijk gehandicapten die je kunt dwingen om elkaar je cavia te laten zien
Als dit echt waar is, dan zijn de mensen bij GL echt kneuzen. Dan mogen ze ook wel een verbod voor de kamer hebben.
ik vind dit belachelijk en zal juridische stappen gaan ondernemen
quote:wat moet je anders op een grijze regenachtige zondagmiddag
Op zondag 11 januari 2004 17:01 schreef ODF het volgende:
Volgens mij zijn er een paar infantiele mods bezig met een cavia running-gag voor Fok!., goh wat een humor![]()
![]()
quote:GL bashen is toch altijd leuk?
Op zondag 11 januari 2004 17:01 schreef ODF het volgende:
Volgens mij zijn er een paar infantiele mods bezig met een cavia running-gag voor Fok!., goh wat een humor![]()
![]()
quote:Nâh, alleen als ze het zèlf hebben verdiend.
Op zondag 11 januari 2004 17:06 schreef UnderWorld_ het volgende:[..]
GL bashen is toch altijd leuk?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |