Houd Uw post a.u.b. clean.
Post in het Nederlands a.u.b. als het gaat om een discussie rond een taal en post je in het Sarnami, Hindi of andere verwante taal dan een vertaling a.u.b..
[Dit bericht is gewijzigd door SKMbeat op 10-01-2004 18:46]
quote:
Op zaterdag 10 januari 2004 01:37 schreef thaWarhead het volgende:
Groeten terug.
quote:Familielid die gaat trouwen?
Op zaterdag 10 januari 2004 16:14 schreef KNAK het volgende:
* KNAK vertrekt vanavond naar Bharat
Och,.. het is wel lekker weer
quote:He man, ik versta het Sarnami (?), Hindi (?) niet zo goed, zou je het kunnen vertellen (ben een nep-hindoestaan
Op zaterdag 10 januari 2004 16:28 schreef KNAK het volgende:
Nah,
Ik woon daar nu zo'n 2.5 jaar
Ben zelf een firangi daar, mein yahan Holland mein chhutiyon par thha
Ow, wacht even ik zit enorm te blunderen. Jij gaat naar de stad Bharat?
[Dit bericht is gewijzigd door SKMbeat op 10-01-2004 16:39]
quote:Bharat, Hindustan, Bharatvarsh, Aryavarta en India slaan op hetzelfde.
Op zaterdag 10 januari 2004 16:32 schreef SKMbeat het volgende:[..]
He man, ik versta het Sarnami (?), Hindi (?) niet zo goed, zou je het kunnen vertellen (ben een nep-hindoestaan
?
Bharat had toch iets met een huwelijk te maken?Ow, wacht even ik zit enorm te blunderen. Jij gaat naar de stad Bharat?
KNAK is geen hindoestaan. Hij is een autochtone Nederlander die in India verblijft vanwege z'n studie.
Ik weet zelf ook niet wat 'chhutiyon' betekent. "Firangi" is de Indiase (Hinglish?) manier om "foreigner" te zeggen, "videshi" in het Hindi.
quote:Ja, ik herinnerde hem ineens van vorige posts, ik dacht echt "waar heeft ie het ook alweer over"?. Leuk dat ie vanuit India naar dit topic post.
Op zaterdag 10 januari 2004 18:11 schreef VAK het volgende:[..]
KNAK is geen hindoestaan. Hij is een autochtone Nederlander die in India verblijft vanwege z'n studie.
quote:Hij gaat vanavond pas. =)
Op zaterdag 10 januari 2004 18:16 schreef SKMbeat het volgende:[..]
Ja, ik herinnerde hem ineens van vorige posts, ik dacht echt "waar heeft ie het ook alweer over"?. Leuk dat ie vanuit India naar dit topic post.
quote:Wat een enge OP
Op zaterdag 10 januari 2004 01:28 schreef SKMbeat het volgende:
Ik hoop dat de general chat van Hindoestanen aller Lande, Verenig U! hier doorgezet kan worden.
Heb je zin om hier te praten over de Hindoestaanse cultuur in Nederland of de invloeden van de Hindoestaanse cultuur overal ter wereld met Hindoestanen en niet-Hindoestanen, dan ben je hier op de op de juiste plek.
Ook de posters van Hollanders uit Nederland, Verenigt U kunnen hier hun hart luchten en volgens oerhollands gebruik gezellig meeouwehoeren !Houd Uw post a.u.b. clean.
Post in het Nederlands a.u.b., als het gaat om een discussie rond een taal en je post in het Sarnami, Hindi of andere verwante taal dan een vertaling a.u.b..
Prem Radhakishun
Anil Ramdas
Do-Re-Mi-Meisje van Idols
Rudeboy Remmington/Patrick Tilon (Surinaamse creool/Indïer)
Tara Singh Varma
[Dit bericht is gewijzigd door SKMbeat op 11-01-2004 00:48]
quote:Verklaar eens?
Op zaterdag 10 januari 2004 18:21 schreef JimmyJames het volgende:[..]
Wat een enge OP
quote:'Chhutiyon' betekent vakantie en 'Firangi' komt uit het urdu en van origine is het perzisch.
Op zaterdag 10 januari 2004 18:11 schreef VAK het volgende:[..]
Ik weet zelf ook niet wat 'chhutiyon' betekent. "Firangi" is de Indiase (Hinglish?) manier om "foreigner" te zeggen, "videshi" in het Hindi.
Niet verwarren met de Ferengi
quote:Tot welke Indiase bevolkingsgroep horen zij?
Op zaterdag 10 januari 2004 18:41 schreef Lone_Gunman het volgende:[..]
quote:4:30am opstaan
Op zaterdag 10 januari 2004 18:17 schreef U.F.O het volgende:[..]
Hij gaat vanavond pas. =)
quote:Zeg, veel plezier daar.Laat eens weten wat je daar meemaakt!
Op zaterdag 10 januari 2004 21:53 schreef KNAK het volgende:[..]
4:30am opstaan
Ik blijf maar wakker
Geen spruiten meer, geen shoarma, geen drop, geen vla,...etc etc
Ik blijf wel hier
quote:Wat zijn de dingen die je wel interessant vindt? Eten, geloof, film,muziek,etc ?
Op zaterdag 10 januari 2004 21:57 schreef Chirma het volgende:
ik ben teget het hokjes-duwen, maar ik ben toch wel geïntresseerd in jullie cultuur.
quote:ik zit er al vanaf 2001, ik ga niet echt op avontuur ofzo
Op zaterdag 10 januari 2004 21:55 schreef SKMbeat het volgende:[..]
Zeg, veel plezier daar.Laat eens weten wat je daar meemaakt!
quote:Wat ik al in het eerste deel schreef, ik ben nog niet in India geweest. Ik ben me beetje bij beetje aan het voorbereiden. Ik denk dat ik in de zomer van 2005 ga.
Op zaterdag 10 januari 2004 22:09 schreef KNAK het volgende:[..]
Voor mij is het allemaal niet echt zo heel bijzonder meer
(op een paar dingen na natuurlijk, de warmte, het eten enzo)
quote:Al die
Op zaterdag 10 januari 2004 18:34 schreef SKMbeat het volgende:[..]
Verklaar eens?
quote:Tja, in de topictitel staat groeten dus dat wilde ik overdrijven, maar om het nou eng te noemen. Komt er trouwens weer eentje, niet bang worden ....:
Op zaterdag 10 januari 2004 22:26 schreef JimmyJames het volgende:[..]
Al die
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:voornamelijk geloof en levensvisie, ik ken wel een paar moeders van hindoestaanse vriendinnen die heel lekker kunnen koken
Op zaterdag 10 januari 2004 22:00 schreef SKMbeat het volgende:[..]
Wat zijn de dingen die je wel interessant vindt? Eten, geloof, film,muziek,etc ?
Verder, ben zelf geen hindoestaan, maar ben wel eens op een milan/milen geweest, is wel lachen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |