quote:beetje eensch
Op vrijdag 9 januari 2004 23:43 schreef gelly het volgende:
Iedereen heeft z'n prijs.
Persoonlijk zou ik (mocht er ooit een dame 1mln bieden) het wel doen, mits de dame in kwestie geen super lelijke heks is
quote:als je het geld nodig zou hebben, dan is het geld ZEKER belangrijker dan houden van iemand (iemand die minimaal verdient, uitkering trekt)
Op vrijdag 9 januari 2004 23:42 schreef mookdeliefste het volgende:
Ik had vanochtend een discussie in de sportschool en daar zij een man dat als hij met een bak geld zou komen (1 mln) dat hij daar zo een vrouw mee zou krijgen ookal had zij een vriend ik zei toen nee houden van is veel meer waard. Wie denkt daar anders over? En wat maakt iemand eigenlijk zo bijzonder?
maar goed andersom werkt het net zo. een man zou ook te koop zijn voor een miljoen als hij die aan zou bieden. ook een heteroman zou een nacht wel overwegen voor een miljoen. zoeveel geld geeft toch stof tot nadenken
Dat is ook zo, maar wanneer je zoveel geld hebt, hoef je je daar niet druk over te maken.
quote:mijn idee, wat heb je aan geld als je dan ongelukkig bent maar dat begreep hij niet
Op vrijdag 9 januari 2004 23:48 schreef miss_dynastie het volgende:
Voor een miljoen laat ik mijn mannie echt niet in de steek. Ik verdien het zelf wel, moet er niet aan denken afhankelijk te zijn van een ander
Er zijn mensen die dat doen, maar die zijn net als de persoon die dmv van geld spammen indruk probeerd te maken
quote:Veel mensen zien geld als geluk.
Op vrijdag 9 januari 2004 23:50 schreef mookdeliefste het volgende:[..]
mijn idee, wat heb je aan geld als je dan ongelukkig bent maar dat begreep hij niet
quote:You go girl!!
Op vrijdag 9 januari 2004 23:42 schreef mookdeliefste het volgende:
Ik had vanochtend een discussie in de sportschool en daar zij een man dat als hij met een bak geld zou komen (1 mln) dat hij daar zo een vrouw mee zou krijgen ookal had zij een vriend ik zei toen nee houden van is veel meer waard. Wie denkt daar anders over? En wat maakt iemand eigenlijk zo bijzonder?
quote:En wat heb je aan een partner met geld als je afhankelijk bent. Mijn onafhankelijkheid is heel belangrijk. Mijn vriend en ik houden heel veel van elkaar, en hoewel het moeilijk zou zijn, zou ik financieel voor mezelf kunnen zorgen. We gooien echter alles op één hoop, maar volledig afhankelijk ben ik niet. Van een man met een miljoen zou ik dat wel zijn, zeker als dat de reden van onze relatie is!
Op vrijdag 9 januari 2004 23:50 schreef mookdeliefste het volgende:[..]
mijn idee, wat heb je aan geld als je dan ongelukkig bent maar dat begreep hij niet
quote:laat iemand lekker in zijn waarde
Op vrijdag 9 januari 2004 23:51 schreef Napalmmm het volgende:
ooit wel eens van punten ( . ) gehoord?
quote:ja communiceren is een vak je kunt ook overal tegenaan schoppen he
Op vrijdag 9 januari 2004 23:56 schreef TheGoldenGirl het volgende:
Jaa waar er al niet over wordt gediscussieerd in de sportschool....
[Offtopic] welke sportschool was dit? (ozzy woont ook in rotterdam)
quote:echt raar als ineens topic andere naam heeft maar ok
Op zaterdag 10 januari 2004 00:15 schreef ElisaB het volgende:
Ik heb alle offtopic geneuzel over spelling en grammatica verwijderd en bezin me nu nog op een duidelijke topictitel...
quote:En vrouwen zijn een stuk goedkoper dan mannen.
Op vrijdag 9 januari 2004 23:43 schreef gelly het volgende:
Iedereen heeft z'n prijs.
Persoonlijk vind ik dat er andere/betere rijkdommen bestaan dan geld, namelijk de factor geluk die zoveel meer waard is dan factor inkomsten.
Dat laatste is namelijk makkelijker te realiseren dan de eerste..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |