Volgende week ben ik hopelijk in het bezit van een HPI Sprint GTi
met de volgende onderdelen:
Team Trinity Speedgems 16x2 motor
Novak Hyperfet 610 HRV regelaar
volledig gekogellagerd
2x 2400mAH en 1x 1700mAH accu
Met wat voor R/C auto rijd jij rond (specs en foto toevoegen)?
Aub geen Nikko modellen vermelden alleen profesioneel spul.
quote:what's ur point
Op vrijdag 9 januari 2004 19:20 schreef Ultimora het volgende:
hey er is een search toch?
quote:dat je die even gebruikt om de andere R/C fanaten topics op te zoeken en daar verder te posten. Tis moeilijk, ik weet het.
Op vrijdag 9 januari 2004 19:34 schreef pwnd het volgende:[..]
what's ur point
quote:En wat word ik daar wijzer van? Je kan beter gaan zeiken in een ander topic daar ik het nut niet inzie van je gebrabbel. Ik zie veel ergere topics en daar word ook niks vermeld over een "search" dus
Op vrijdag 9 januari 2004 19:36 schreef slashme het volgende:[..]
dat je die even gebruikt om de andere R/C fanaten topics op te zoeken en daar verder te posten. Tis moeilijk, ik weet het.
Als het onderwerp je niet bevalt geef dat dan gewoon op als geldige regel en ga niet ouwehoeren over een "search"
quote:Meer spul te koop ?
Op vrijdag 9 januari 2004 19:19 schreef Youp het volgende:
ik heb zo nog wat spul te koop staan...-edit-
wel met brandstofmotor
*is nog opzoek naar startbox*
quote:doe eens pix maken/neerzetten van je rctje
Op vrijdag 9 januari 2004 20:40 schreef I_PANDA_I het volgende:[..]
Meer spul te koop ?
quote:nop..
Op vrijdag 9 januari 2004 20:40 schreef I_PANDA_I het volgende:[..]
Meer spul te koop ?
om precies te zijn.. heb ik een 2cc 1:10 stadium truck (chevrolet) hij ligt uit elkaar en van de ophanging moet een deeltje nieuw gehaald worden, de ontvanger en de servo's moeten nieuw gehaald worden, en hij ligt half uit elkaar... ik heb er een aantal jaar al niks meer mee gedaan alles bij elkaar heeft me toendertijd rond de 700-800 gulden gekost... als iemand iets goeds bied kan ie t zo op komen halen.... (dus autotje, zender, multilader, voorgloeidinges en nog iets van 2 liter nitromethanol... het dingetje heeft in totaal ongeveer 3 liter verstookt... (dus net niks)
het hoeft niet veel te kosten, het ligt toch maar in de weg en als ik er iemand blij mee kan maken, graag....
Kep er een paar dingetjes aan verandert:
Velgjes blauw geverfd
20-Tands Motortandwiel
RS-540 Sport-Tuned motor
Electronic Speedcontrol
[Dit bericht is gewijzigd door Stakkertje op 09-01-2004 20:59]
quote:Lol mark,.. k zal wel ff kijken waar k ze heb staan
Op vrijdag 9 januari 2004 20:41 schreef Kwarkie het volgende:[..]
doe eens pix maken/neerzetten van je rctje
Oh specs:
http://www.clawhammer.nl/pricelist.htm
Ben 1 jaar geleden gestopt met tellen en bijhouden.
[Dit bericht is gewijzigd door Fury_of_Elves op 09-01-2004 20:55]
quote:DAT noem ik nou een decent ophangingssysteem
Op vrijdag 9 januari 2004 20:49 schreef Fury_of_Elves het volgende:
Ik ben op dit moment de volgende 4 stages voor m'n Monstertruck(je) aan het uitstippelen.....De fotos van hieronder zijn hoe die er op dit moment uitziet:
quote:Is geen 4WD of wel?
Op vrijdag 9 januari 2004 20:49 schreef Fury_of_Elves het volgende:
Ik ben op dit moment de volgende 4 stages voor m'n Monstertruck(je) aan het uitstippelen.....De fotos van hieronder zijn hoe die er op dit moment uitziet:Oh specs:
http://www.clawhammer.nl/pricelist.htm
Ben 1 jaar geleden gestopt met tellen en bijhouden.
60 euro en de set is voor jou. Regelaar kost nieuw bij een online shop rond de 60 euro en de motor bij een winkel in Amsterdam (MUCO) 70 euro. Dus trek je conclusie
[Dit bericht is gewijzigd door pwnd op 09-01-2004 21:04]
quote:Relaxed
Op vrijdag 9 januari 2004 20:58 schreef Fury_of_Elves het volgende:
Is 4wd en 4wsmet locked diffs.
Alhoewel als ik dit zie $1.939,90
quote:Stage 4: 2x Hacker Brushless C50. (einddoel) (als ik het kwijt kan op 28 cellen.) Wil zeggen dat ik dan het rotsklimmen niet meer doe, of 1 motor uitzet.
Op vrijdag 9 januari 2004 21:01 schreef pwnd het volgende:
Wow Fury_of_Elves dat is een sicke Monster Truck. Upgraden naar Traxxas 550 Titan motoren misschien?
Alhoewel als ik dit zie $1.939,90
quote:Nee helemaal niet! (jammerlijk.) Ik rij op 12T's, de snelheid is dan ver te zoeken, ook is het "rij"gedrag van de machine in deze staat zeer triest. (Ik heb de draaicirkel van een bus ongeveer
Op vrijdag 9 januari 2004 21:10 schreef pwnd het volgende:
Fury_of_Elves ik neem aan dat je regelmatig deelneemt aan de rcrallycup met je beest?
Klimgedrag is veel beter Maar ben dus van plan om een beetje klimvermogen in te leveren, om hem meer allround te maken. En dan doe ik misschien wel een keer mee.
quote:beter.
Op vrijdag 9 januari 2004 21:15 schreef Fury_of_Elves het volgende:[..]
Nee helemaal niet! (jammerlijk.) Ik rij op 12T's, de snelheid is dan ver te zoeken, ook is het "rij"gedrag van de machine in deze staat zeer triest. (Ik heb de draaicirkel van een bus ongeveer
)
Klimgedrag is veel beter
Maar ben dus van plan om een beetje klimvermogen in te leveren, om hem meer allround te maken. En dan doe ik misschien wel een keer mee.
Ik wil ook nog een keer meedoen aan rallycup met die Sprint GTi eens kijken of ik de grote jongens kan bijhouden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |