quote:idd, tja als je geld teveel hebt dan zeg je zulke dingen, of je bent gewoon simpel...
Op vrijdag 9 januari 2004 17:40 schreef dufi het volgende:
" Ik reed altijd al te hard zonder detector , detectoren zijn voor mietjes die niet op kunnen letten."Jaja... jij ziet een camera/flitpaal wel staan als je 140+ rijdt.
Duh......
quote:produceert BMW tegenwoordig V6 motoren?? goh dat wist ik niet...
Op vrijdag 9 januari 2004 17:50 schreef swenshady het volgende:
Hoezo boven de 200 kan in nederland niet???
Met een vriend van mij vaak zat occasions afgeracht volkswagen corrado VR6 235km/h op de nederlandse snelweg toyota celica 210km/h in NL BMW V6 210km/h in NL allemaal doordeweeks en overdag.
Gaat ecth wel makkelijk.
quote:Detectoren zijn voor mensen die liever op het verkeer om zich heen letten dan op de berm .....
Op vrijdag 9 januari 2004 17:37 schreef K3 het volgende:
Ik reed altijd al te hard zonder detector, detectoren zijn voor mietjes die niet op kunnen letten.
quote:Als jij niet eens weet dat er ook BMW's met V6 motoren zijn moet je toch maar een beter zoeken.
Op vrijdag 9 januari 2004 17:51 schreef Youp het volgende:[..]
produceert BMW tegenwoordig V6 motoren?? goh dat wist ik niet...
quote:Stoer... wel eens gehoord van de open circuit dagen in Assen die missen wij nooit en daar gaan we helemaal tot de max meej de Porsche... ik hoef die kick niet te hebben op de snelweg want ik kan niet overweg met een auto die harder dan 200 rijdt tussen allemaal verkeer.... Ik krijg een grotere kick van mensen helemaal stront trekken en driften in de bochten dan veel te hard rijden op de snelweg... no tx
Op vrijdag 9 januari 2004 17:50 schreef swenshady het volgende:
Hoezo boven de 200 kan in nederland niet???
Met een vriend van mij vaak zat occasions afgeracht volkswagen corrado VR6 235km/h op de nederlandse snelweg toyota celica 210km/h in NL BMW V6 210km/h in NL allemaal doordeweeks en overdag.
Gaat ecth wel makkelijk.
quote:pssssssst L6
Op vrijdag 9 januari 2004 17:54 schreef swenshady het volgende:[..]
Als jij niet eens weet dat er ook BMW's met V6 motoren zijn moet je toch maar een beter zoeken.
160, 170... ook waar 100 is toegestaan. Harder gaat m'n auto niet...
De combinatie GPS en radar pakt echt alles, mobiel, vast en trajectcontrole
quote:Cool lijkt me ook wel stoer ja op zo'n circuit kan je je helemaal laten gaan en keihard rijden.
Op vrijdag 9 januari 2004 17:55 schreef schrama het volgende:[..]
Stoer... wel eens gehoord van de open circuit dagen in Assen die missen wij nooit en daar gaan we helemaal tot de max meej de Porsche... ik hoef die kick niet te hebben op de snelweg want ik kan niet overweg met een auto die harder dan 200 rijdt tussen allemaal verkeer.... Ik krijg een grotere kick van mensen helemaal stront trekken en driften in de bochten dan veel te hard rijden op de snelweg... no tx
quote:leuke reclame is dat he
Op vrijdag 9 januari 2004 17:58 schreef Virus.NL het volgende:
Ik rijd alleen topsnelheid (200 red ie geeneens) als ik net mijn auto heb gewassen, want dan moet ik hem even droogrijden
quote:Ja maar wel 6 cillinder
Op vrijdag 9 januari 2004 17:56 schreef Youp het volgende:[..]
pssssssst L6
quote:Ik zal het eens posten als er weer 1 aankomt maar dat is meestal net VOOR en en net NA het raceseizoen... als je op sites van zandvoort en assen kijkt zal je denk ik nou wel eens iets vinden...
Op vrijdag 9 januari 2004 17:58 schreef swenshady het volgende:[..]
Cool lijkt me ook wel stoer ja op zo'n circuit kan je je helemaal laten gaan en keihard rijden.
Is zeker wel de moeite waard???
Wanneer is dat?
Maar als het nadert maak ik er een topic van!
quote:Ok cool.
Op vrijdag 9 januari 2004 18:00 schreef schrama het volgende:[..]
Ik zal het eens posten als er weer 1 aankomt maar dat is meestal net VOOR en en net NA het raceseizoen... als je op sites van zandvoort en assen kijkt zal je denk ik nou wel eens iets vinden...
Maar als het nadert maak ik er een topic van!
Volgende keer druk ik jou de weg af !!!
Lekker bijdehand hoor 180 op de snelweg !!!
quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 17:35 schreef KonnieKipke het volgende:
Hmm, ik trek me weinig aan van het feit dat ik nu mn radardetector niet meer achter het raam mag hangen. Vanmiddag heerlijk met 180 km/u over de A6 en A7 geblazen. Dan realiseer je je weer waar je auto voor bedoeld is.. om snel van A naar B te komen.
quote:? reclame? heb ik zeker iets gemist
Op vrijdag 9 januari 2004 17:59 schreef Youp het volgende:[..]
leuke reclame is dat he
quote:Zelfs met een motor maak je geen kans. Zij hebben namelijk nog collega's op de weg, dus vroeg of laat pakken ze je toch wel. Meestal werkt de confrontatie met de videobeelden erg verhelderend.
Op vrijdag 9 januari 2004 17:46 schreef Youp het volgende:
dan blaas je die toch ff gezellig wegmoet je wel een snelle bak hebben
of een motor natuurlijk... enige nadeel dat ze je nummerplaat hebben...
quote:stakker...
Op vrijdag 9 januari 2004 18:03 schreef skizmo het volgende:[..]
Edit: post verwijderd
[Dit bericht is gewijzigd door MutZ op 09-01-2004 21:17]
quote:Doe eens normaal man!
Op vrijdag 9 januari 2004 18:03 schreef skizmo het volgende:[..]
Edit: post verwijderd
[Dit bericht is gewijzigd door MutZ op 09-01-2004 21:17]
Edit :
In het geval van TS , je bent lekker dom bezig met 180. Als je nu gepakt wordt is het bye bye rijbewijs. Blijf gewoon onder de '50 te hard' limiet en het is een stuk gemakelijker als het een x misgaat
[Dit bericht is gewijzigd door renkie op 09-01-2004 18:33]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |