abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16077831
Ik heb al in de hoofdtopics gekeken, maar zover ik kon vinden(ook met de zoek-functie) kon ik geen oplossing hiervoor vinden.
Ik heb vanmiddag C&C Generals DeLuxe Editie gekocht. Tijdens het spelen geeft hij de grond niet zn originele kleur, maar is alles zwart. Bij flitsen laat hij soms het goede beeld zien. In het zwart zijn veel belangrijke details niet zichtbaar zoals hoogteverschillen. Ik heb de grafische opties allemaal al geminimaliseerd, maar niks helpt.
Ook heb ik de drivers al gedeinstalleerd en opnieuw geinstalleerd.

Het is wel zo dat de minimumeisen omschrijven dat je minimaal een 800 mhz moet hebben en ik heb een 700mhz, maar ik kan me niet voorstellen dat zo'n soort fout hier mee te maken kan hebben. Kan iemand me helpen??

De zwarte vlakken horen hier dus ook zandgekleurd te zijn, hetzelfde probleem heb ik in het spel zelf. Soms flits hij even naar de goede kleur.

Mijn videokaart is een
NVIDIA GeForce2 MX/ MX 400

www.kampenx.com
pi_16077933
Je hebt wel hele minimale systeemeisen voor dit spel hoor!
Maar waarschijnlijk moet je toch andere video drivers proberen. Oudere ofzo. De nieuwste drivers zijn niet altijd de beste.
Bud, where is Bud?
pi_16077972
betere videokaart kopen...
pi_16077973
Ik weet niet waar dit aan ligt maar ik zou C&C Generals niet spelen op een 700 Mhz
pi_16078014
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 19:12 schreef TheEagle het volgende:
betere videokaart kopen...
I intend to live forever.. So far, so good..
Xbox 360 Live: EN4 360
  donderdag 8 januari 2004 @ 20:11:32 #6
36760 fastar
het is mij om het even
pi_16079812
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 19:12 schreef babba het volgende:
Ik weet niet waar dit aan ligt maar ik zou C&C Generals niet spelen op een 700 Mhz
Ik draaide hem op een P3 500!

Wel alles minimaal qua settings enzo, maar spelen kon ik hem mooi wel!

Als je een keus moet maken en je doet het niet, is dat op zich een keus.
pi_16080132
Terence Hill: Ik heb ook al oudere drivers geprobeerd nu maar het lukt niet.

Fastar: Volgens mij moet het wel lukken op edn 700 mhz systeem.

Morgen ga ik denk ik maar eens kijken om een nieuwe grafische kaart.

[Dit bericht is gewijzigd door bit_Lama op 08-01-2004 20:27]

www.kampenx.com
pi_16080887
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 20:20 schreef bit_Lama het volgende:

Morgen ga ik denk ik maar eens kijken om een nieuwe grafische kaart.

Zou ik zeker doen, want die mx 400 is natuurlijk voor spelletjes 3x niks.
Bud, where is Bud?
pi_16173313
Ik heb inmiddels een nieuwe videokaart btw, en het werkt nu idd naar behoren.
www.kampenx.com
pi_16173341
quote:
Op maandag 12 januari 2004 00:59 schreef bit_Lama het volgende:
Ik heb inmiddels een nieuwe videokaart btw, en het werkt nu idd naar behoren.
Welke videokaart heb je nu en hoe vlot draait het nu, gezien het feit dat je nog steeds een 700MHz computer hebt?
Ars longa, vita brevis
pi_16218935
Ik heb nu een Asus V9520 Magic GeForce 5200 128 MB

Het draait nu aardig, alleen vliegt het spel er soms met een foutmelding uit na ongeveer een uurtje. Deze foutmelding verwijst naar oververhitting. Als het weer gebeurt dan maak ik wel even een screenshot van de foutmelding.

BTW Ik ben nu al aan het sparen voor een nieuwe processor + moederbord(en ik zal er ook wel ander geheugen bij moeten kopen).
Ik verwacht dat ik over 4 weken genoeg gespaard heb hiervoor. Tot die tijd moet ik maar gewoon veel saven..

www.kampenx.com
  zaterdag 17 januari 2004 @ 11:30:58 #12
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_16337136
als dit een uitbreiding is, welke heb ik dan eerst nodig
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_16337195
De originele Generals natuurlijk....
pi_16337238
quote:
Op zaterdag 17 januari 2004 11:30 schreef MisterJ.Lo het volgende:
als dit een uitbreiding is, welke heb ik dan eerst nodig
In het deluxe pakket zit generals als spel zijnde en de uitbereiding zero hour. Dus 2 voor de prijs van 1

En zelfs dus 4 cds, ik snap niet waarom ze die zooi nog niet op een dvd zetten.

pi_16361611
quote:
Op zaterdag 17 januari 2004 11:38 schreef Basp1 het volgende:

[..]

In het deluxe pakket zit generals als spel zijnde en de uitbereiding zero hour. Dus 2 voor de prijs van 1

En zelfs dus 4 cds, ik snap niet waarom ze die zooi nog niet op een dvd zetten.

Met het deluxe pakket waren er problemen met de serials die je niet kon invoeren. Ik weet niet of dit al opgelost is, maar als je online wilt gaan spelen kun je misschien overwegen om de pakketten los te kopen.
Of uitzoeken of het probleem al opgelost is .
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd.
pi_16363903
quote:
Op zondag 18 januari 2004 11:21 schreef Nietmachine het volgende:

[..]

Met het deluxe pakket waren er problemen met de serials die je niet kon invoeren. Ik weet niet of dit al opgelost is, maar als je online wilt gaan spelen kun je misschien overwegen om de pakketten los te kopen.

Bijna goed, bij de deluxe editie is het niet mogelijk om de serial vermeld in het boekje voor "Generals" in te voeren in het installatiescherm omdat deze gewoon geen letters accepteerd.

Een work around is een "minder legale" key gebruiken voor het installeren en daarna de key aan te passen in het register met de juiste key.

Daarna werkt alles goed.

pi_16368744
Kan dit niet in dit topic C&C Generals,Zero Hour deel 6 ?
pi_16393131
quote:
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Op zondag 18 januari 2004 11:21 schreef Nietmachine het volgende:
[..]

--------------------------------------------------------------------------------

Bijna goed, bij de deluxe editie is het niet mogelijk om de serial vermeld in het boekje voor "Generals" in te voeren in het installatiescherm omdat deze gewoon geen letters accepteerd.
Een work around is een "minder legale" key gebruiken voor het installeren en daarna de key aan te passen in het register met de juiste key.

Daarna werkt alles goed.

Ehm ik had het deluxe pakket dus ook gekocht, er was al een nieuwe streepjescode(zonder letters) over heen geplakt. Nu bleken deze nieuwe codes nog niet actief gemaakt op de server, dus hij gaf eerst aan dat de serial verkeerd was toen ik online wou. Sinds zaterdag doet hij het echter.
www.kampenx.com
pi_16962682
Wij hebben de zelfde klacht. De grond is zwart in plaats van zandkleurig.
We gebruiken ook dezelfde grafische kaart. Echter het spel heeft altijd goed gefunctioneerd totdat we aanbevolen (door windows) updates geinstalleerd hebben. Ik heb daarna de nieuwste driver bij nvidia op gehaald echter geen resultaat. Moeten wij het zoeken in de veranderde direct X versie. Er stond denk ik versie 8 en nu versie 9. Als ik het daarin moet zoeken hoe haal ik versie 9 eraf en 8 erop.

Alvast dank

pi_17014875
Vanwege weinig ervaring met dit medium had ik een nieuw topic geopend. Dit is echter niet de bedoeling begrijp ik. Vandaar dat ik hier verder ga.
Zoals al eerder geschreven geeft het spel de grond niet de originele kleur, maar is alles zwart. Bij flitsen, tijdens het opstarten en demo's, laat hij soms het goede beeld zien.
Het spel heeft altijd goed gefunctioneerd totdat we, door Windows aanbevolen, updates geinstalleerd hebben.
Wij hebben de NVIDIA Geforce2 MX/MX 400 grafische kaart. Het spel speelde echter prima met deze kaart. Ons systeem is een P IV 1,8 Ghz met 256 mb ram geheugen. Het is een Dell systeem met een plug en play monitor.
Ik heb de nieuwste driver bij nvidia opgehaald, echter zonder resultaat. Moeten wij het misschien zoeken in de veranderde direct X versie. Ik denk dat er, voor de updates, versie 8 op stond. Nu staat er versie 9 op. Als ik het daar moet zoeken, hoe verwijder ik versie 9 en hoe zet ik versie 8 terug.

Alvast dank

pi_17039636
quote:
Op zondag 8 februari 2004 22:59 schreef Hiep het volgende:
Vanwege weinig ervaring met dit medium had ik een nieuw topic geopend. Dit is echter niet de bedoeling begrijp ik. Vandaar dat ik hier verder ga.
Zoals al eerder geschreven geeft het spel de grond niet de originele kleur, maar is alles zwart. Bij flitsen, tijdens het opstarten en demo's, laat hij soms het goede beeld zien.
Het spel heeft altijd goed gefunctioneerd totdat we, door Windows aanbevolen, updates geinstalleerd hebben.
Wij hebben de NVIDIA Geforce2 MX/MX 400 grafische kaart. Het spel speelde echter prima met deze kaart. Ons systeem is een P IV 1,8 Ghz met 256 mb ram geheugen. Het is een Dell systeem met een plug en play monitor.
Ik heb de nieuwste driver bij nvidia opgehaald, echter zonder resultaat. Moeten wij het misschien zoeken in de veranderde direct X versie. Ik denk dat er, voor de updates, versie 8 op stond. Nu staat er versie 9 op. Als ik het daar moet zoeken, hoe verwijder ik versie 9 en hoe zet ik versie 8 terug.

Alvast dank

Naast de nieuwste DirectX en de nieuwste drivers voor je videokaart moet je ook opletten dat je de nieuweste updates voor het spel zelf downloadt en installeert. De auto-updater werkt overigens zover ik weet alleen correct als je een legale versie hebt.
Ars longa, vita brevis
pi_17060940
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 19:07 schreef bit_Lama het volgende:
Ik heb al in de hoofdtopics gekeken, maar zover ik kon vinden(ook met de zoek-functie) kon ik geen oplossing hiervoor vinden.
Ik heb vanmiddag C&C Generals DeLuxe Editie gekocht. Tijdens het spelen geeft hij de grond niet zn originele kleur, maar is alles zwart. Bij flitsen laat hij soms het goede beeld zien. In het zwart zijn veel belangrijke details niet zichtbaar zoals hoogteverschillen. Ik heb de grafische opties allemaal al geminimaliseerd, maar niks helpt.
Ook heb ik de drivers al gedeinstalleerd en opnieuw geinstalleerd.

Het is wel zo dat de minimumeisen omschrijven dat je minimaal een 800 mhz moet hebben en ik heb een 700mhz, maar ik kan me niet voorstellen dat zo'n soort fout hier mee te maken kan hebben. Kan iemand me helpen??

[afbeelding]

De zwarte vlakken horen hier dus ook zandgekleurd te zijn, hetzelfde probleem heb ik in het spel zelf. Soms flits hij even naar de goede kleur.

Mijn videokaart is een
NVIDIA GeForce2 MX/ MX 400

ik heb dezelfde videokaart en het zelfde probleem gehad, ik had nieuwe updates voor me videokaart binnengehaald en geïnstalleerd en toen kreeg ik ook zo'n lelijke omgeving, ik heb de updates geuninstald en hij deed het gewwon weer goed
pi_17138645
Ik heb een vroegere driver (vers. 45.33) opgehaald bij nvidia en nu speelt het spel weer prima.
Dank voor de ondersteuning.
  vrijdag 13 februari 2004 @ 11:17:42 #24
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_17140707
quote:
Op zondag 18 januari 2004 16:14 schreef Seal_force het volgende:
Kan dit niet in dit topic C&C Generals Zero Hour deel 6 ?
Yup.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')