abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16068336
Ik heb nu onze kat op schoot (en arm.. ) en vore me af of iemand no g leuke screensavers weet voor katten om naar te kijken. Op de standaard die bij windows zitten na.
Liefst iets met een simpel lijntje ala Snake
  donderdag 8 januari 2004 @ 14:47:03 #2
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_16068651
Linux heeft er standaard een stuk of 100 die leuk zijn (voor katten)...

Onze kitten vindt de muis-cursor al haast te spannend om *niet* aan te zitten

[Dit bericht is gewijzigd door RemcoDelft op 08-01-2004 14:52]

censuur :O
pi_16068897
doe dit vooral NIET bij een TFT scherm namelijk plasma scherm denk als ze de nagels erin zetten dat je dan pretty fucked up beeld hebt
  donderdag 8 januari 2004 @ 16:10:14 #4
51568 briana_muirinn
Cottontail en Terra
pi_16071940
Een van de katten van mijn ouders was compleet weg van de screensaver 'Mopy fish'. (denk dat het zo heet)
Zie je dus een flinke goudvis over het scherm 'zwemmen', die je dus kunt voeren enzo. Kat gebiologeerd naar de nepvis kijken, ding zwom naar onderaan het scherm, kat onder het scherm kijken waar de vis was gebleven...
Vis zwemt terug, kat kijkt er weer naar en begint voorzichtig aan de vis op het scherm te ruiken. Kat snapt er geen barst van dat ie niks vissigs ruikt want vroeger keek hij graag mee naar de vissen in mijn echte aquarium en die hadden wel een echt luchtje. (Kat is dus ook stapeldol op visvoer, vissen zelf lust ie niet)
De muisaanwijzer wordt ook nog even besnuffeld en toch maar nog een keer aan de vis ruiken. Daarna heel voorzichtig een pootje tegen de vis op het scherm leggen, weer een poosje kijken, en nog een keer een pootje tegen de vis aan. Intussen lagen we al klem van het lachen, die arme kat snapte er helemaal geen barst van.
Daarna heeft ie nog zeker 5 minuten zitten kijken naar het beeldscherm.
pi_16081982
Niemand verder?
pi_16087472
Ik denk dat je een heleboel screensavers uit zal moeten proberen, net zo lang tot je kat er op reageert zoals jij hoopt dat hij of zij dat doet. Niet iedere kat reageert hetzelfde op bewegingen, of heeft ook maar enige affiniteit met screensavers, welke je ook op het scherm hebt. In ieder geval veel succes en plezier.
Work mode_ [ ] on
__________ [x] off
relax mode_ [x] on
__________ [ ] off
pi_16092831
Ow, leuk topique!

Bestaan er ook screensavers voor Valkparkieten? Stuiterende eieren ofzo?

En weer een stukje onzinnige proza.
pi_16098993
quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 09:01 schreef Mobious het volgende:
Ow, leuk topique!

Bestaan er ook screensavers voor Valkparkieten? Stuiterende eieren ofzo?

Is net als bij katten, je zal uit moeten proberen wat het beestje leuk vindt. Maar zoals eerder RemcoDelft al zei, bij de meeste Linux-distributies zitten een heleboel screensavers en is het heel makkelijk uitproberen waar wel of niet op gereageerd wordt.
Work mode_ [ ] on
__________ [x] off
relax mode_ [x] on
__________ [ ] off
pi_16099059
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 14:53 schreef Sp4wN het volgende:
doe dit vooral NIET bij een TFT scherm namelijk plasma scherm denk als ze de nagels erin zetten dat je dan pretty fucked up beeld hebt
Dat probleem heb ik dus !
Want ze willen hele tijd aan het scherm zitten ofja, grijpen:{
Cerror O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')