abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16065836
ik heb 3 maanden terug ofzo een Moederbord + CPu voor een laptop vcerkocht aan een man uit het noorden des landes, toen heeft deze dat mobo + CPU afgehaald bij mij thuis,

nu, 3 maanden later, wil hij mkij het moederbord + CPU terugsturen, en wil het bedrag van 70 euro terug ontvangen.

Ik heb gezegd dat ik max 20 euro terug wil geven, en dat ik dat al vrij rieel vind, aangezien hij het 3 maandne in gebruik heeft gehad

volgende mail krijg ik terug:

Hallo met ** ik hoop voor jou dat je een typefout hebt gemaakt want ik
krijg echt 70 euro van je terug en als je dat niet van plan bent dan stuur
ik hem nog even niet op maar dan kom ik hem wel even brengen.
De brandstof kosten ga je dan ook betalen dat garandeer ik je.
Ik verwacht een mail terug.

hou ik echt niet van

[Dit bericht is gewijzigd door ID-Tweak op 08-01-2004 13:34]

pi_16065863
rustig maar, ik maakte maar een grapje hoor!
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_16065874
Waarom wil ie het terugsturen? Is het kapot ofzo? Of zomaar?
For great justice!
pi_16065876
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 13:30 schreef vosss het volgende:
rustig maar, ik maakte maar een grapje hoor!
die gast maakt geen grapje militair enzo
pi_16065900
Eens gekocht,blijft gekocht, toch ?
Na 3 maanden weer inruilen is er dan toch niet bij,mijns inziens
Beter 10 Adjuh's in de lucht,dan 1 Adjuh op de grond
pi_16065901
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 13:30 schreef QyRoZ het volgende:
Waarom wil ie het terugsturen? Is het kapot ofzo? Of zomaar?
hij beweert nu dat het altijd kapot is geweest, terwijl ik het plankje heb getest, en het werkte goed toen ik het verkocht!
  donderdag 8 januari 2004 @ 13:31:28 #7
44649 beelz
Maar dat is het punt niet
pi_16065912
gisteren nog wat over gezien op tv bij dr phil
je moet gewoon naar de directeur van zijn school gaan dan houdt hij wel op
Besef Regulier!
Trouble spelling diarrhoea? There's always the Ronseal standby of 'dire-rear'.
pi_16065945
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 13:30 schreef ID-Tweak het volgende:

[..]

die gast maakt geen grapje militair enzo

Zouden ze daarboven in het land net zo'n gekke militairen hebben als in kerkrade?

Ik hoop het niet voor je, want die legde er zo 3 om

vosss is de naam,
  donderdag 8 januari 2004 @ 13:34:06 #9
76300 ill_Bill
I need fresh blood.
pi_16065986
Laat em lekker dreigen, maar zeg em dat het officieel niet verplicht is om na 3 maand je geld bij een particuliere verkoop terug te krijgen en dat ie die mobo voor zijn part in zijn aars kan steken!
I got a problem solver, and his name is Revolver.
pi_16066005
Betaal die 70 euries nou maar, je weet niet met wat voor gek je te maken hebt. Zie het maar als 1 van de risico's van via het net handelen. Jammer, volgende keer tref je hopelijk wel een normaal mens. Heeft niks met laf of heldhaftig te maken. Weeg het verlies, risico en gevolgen af.
"er zijn er met talent, maar de meeste doen het zonder"
  donderdag 8 januari 2004 @ 13:34:32 #12
12348 _Flash_
Heeft altijd blackjack
pi_16066007
Daarom.... altijd een garantietermijn afspreken!!!

(En eventueel een foto van maken voordat je hem verkoopt, ivm eventuele fysieke schade aan het product.)

Devil, just come on back if you ever wanna try again, because I told you once you son of a bitch, I'm the best there's ever been!
  donderdag 8 januari 2004 @ 13:35:59 #13
33294 Qlimax
- original -
pi_16066060
ik zou met dat zwaard zijn kop eraf rossen
- 010 -
pi_16066077
Ik zou hem niet terug nemen. In de winkel mag je ook maar binnen een x aantaldagen ruilen. Hij koopt het toch tweedehands laat hem maar stikken als hij zulke mails stuurt. Je hoeft het niet terug te nemen hoor!
  donderdag 8 januari 2004 @ 13:36:34 #15
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_16066083
Bij bedreiging kan je simpelweg aangifte doen.
Heb jij zijn adres ook? Laat-ie lekker gaar koken!

Je bent tot NIETS verplicht. Hij kan net zo goed een willekeurig persoon bedreigen dat-ie 70 euro wil...

[Dit bericht is gewijzigd door RemcoDelft op 08-01-2004 13:43]

censuur :O
pi_16066092
Ik ken iemand die mocht willen dattie 3 maanden geleden niet zo'n krent geweest was en gewoon die paar euro's extra betaald had om eea op te sturen naar het noorden van het land!
vosss is de naam,
  donderdag 8 januari 2004 @ 13:37:19 #17
76300 ill_Bill
I need fresh blood.
pi_16066104
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 13:34 schreef bellingerII het volgende:
Betaal die 70 euries nou maar, je weet niet met wat voor gek je te maken hebt. Zie het maar als 1 van de risico's van via het net handelen. Jammer, volgende keer tref je hopelijk wel een normaal mens. Heeft niks met laf of heldhaftig te maken. Weeg het verlies, risico en gevolgen af.
Degene die iets koopt op het net moet de risico's accepteren, of van te voren een juiste koopovereenkomst sluiten, niet na 3 maand gaan emmeren dat ie kapot is.
I got a problem solver, and his name is Revolver.
pi_16066129
Je verwacht te veel hersencellen bij deze koper ben ik bang van
"er zijn er met talent, maar de meeste doen het zonder"
pi_16066151
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 13:37 schreef ill_Bill het volgende:

[..]

Degene die iets koopt op het net moet de risico's accepteren, of van te voren een juiste koopovereenkomst sluiten, niet na 3 maand gaan emmeren dat ie kapot is.

ja dat vind ik dus ook en ik weet dat het prosuct goed werkte wat ik aan heb geboden.... maar.... hij heeft mijn tel nummer, en mijn adres...
  donderdag 8 januari 2004 @ 13:38:47 #20
24924 HeavyD
They all do that ??
pi_16066153
Gewoon een mail terug sturen en zegguh dat het jammer maar hellaas is. Hij heeft hem toch drie maanden al gebruikt, als hij nu gelijk de volgende dag had gereageerd om te zeggen dat het kapot was wat hij van jou had gekocht was het een hele andere zaak geweest. Nu probeer hij jou gewoon te naaien ?? Als hij blijf dreigen gewoon de politie erbij halen is het probleem zo opgelost, want het is gewoon strafbaar waar hij mee bezig is.
I will wear black untill they invent something darker ! & Heavy metal is best played with a Rapid fireing heavy machinegun.
  donderdag 8 januari 2004 @ 13:39:25 #21
16563 Cesarino
Wendy`s kut court. AZ
pi_16066175
zet ff zijn email, zal ik hem wel ff een mailtje sturen. Of nog beter 500 Fokkers die mailen, we hebben je adres, nog zo een mail en er wordt een stille tocht voor je georganiseerd.

Of ben ik nu wat te grof

Woord van 2006. Zidaantje
Zi~daantje - Een kopstoot tegen de borst
~Iemand een Zidaantje geven ~ Kappen nu of je krijgt een Zidaantje.
  donderdag 8 januari 2004 @ 13:39:51 #22
53835 Razzmatazz
I fell asleep on your sofa..
pi_16066181
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 13:31 schreef beelz het volgende:
gisteren nog wat over gezien op tv bij dr phil
je moet gewoon naar de directeur van zijn school gaan dan houdt hij wel op
Ja en dan zal dr. Phil's zoon de kenissen van de boosdoener wel eens een formulier laten ondertekenen dat ze medeplichtig zijn

Maar goed, niet op reageren, je weet dat het goed was toen je het verkocht hebt. Ik zou niet meer reageren na deze reactie.

'Cos aren't you the one with your Razzmatazz and the nights on the town?
pi_16066190
Stuur geen reactie waaruit onzekerheid of angst op te maken valt.
Zeg gewoon iets officieels over garantie bij particuliere verkoop en dat als hij daar niet tevreden over is hij de stappen maar moet ondernemen die hem het beste lijken.

Als hij concreter dreigt zeg je dat je er niet van gediend bent en je bij verdere dreigementen contact opneemt met de politie.

[Dit bericht is gewijzigd door 3FM op 08-01-2004 13:46]

donderdag 8 januari 2004 @ 13:40:16 #24
38758 SwOoSh
Bert en Bin laden
pi_16066191
ff politie bellen

heb zelfde situatie meegemaakt met scooter. Had hem verkocht en tijdje daarna belde die gozer dat hij geld terug wou en zelfs de scooter wou houden omdat die vond dat die gestolen was. Want hij was aangehouden door politie en moest mee naar het bureau. Ik heb tegen hem gezegt dat die niks kreeg en dat die maar gezellig langs moest komen als die daar zin in had. Toen die had opgehangen toch maar ff het bureau gebeld waar die toen gezeten heeft.

Ik alles uitgelegd en toen zeiden ze van ja we bellen hem wel ff.

daarna heb ik nooit meer wat van hem gehoord

♠ ▪ ♣ ▪ ♥ ▪ ♦ ™
pi_16066192
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 13:29 schreef ID-Tweak het volgende:
ik heb 3 maanden terug ofzo een Moederbord + CPu voor een laptop vcerkocht aan een man uit het noorden des landes, toen heeft deze dat mobo + CPU afgehaald bij mij thuis,

nu, 3 maanden later, wil hij mkij het moederbord + CPU terugsturen, en wil het bedrag van 70 euro terug ontvangen.

Ik heb gezegd dat ik max 20 euro terug wil geven, en dat ik dat al vrij rieel vind, aangezien hij het 3 maandne in gebruik heeft gehad

volgende mail krijg ik terug:

Hallo met ** ik hoop voor jou dat je een typefout hebt gemaakt want ik
krijg echt 70 euro van je terug en als je dat niet van plan bent dan stuur
ik hem nog even niet op maar dan kom ik hem wel even brengen.
De brandstof kosten ga je dan ook betalen dat garandeer ik je.
Ik verwacht een mail terug.

hou ik echt niet van

gewoon zeggen dat ie je rug op ken en dat ie dan maar eerder had moeten zijn als ie niet goed was
MICROSOFT: Most Intelligent Customers Realize Our Software is Only for Fools and Teenagers.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')