Nog meer mensen die hun opleiding zo simpel vinden?
-edit-
Let wel, ik ben er in principe altijd en hou tijdens de les alles perfect bij, thuis doe ik eigenlijk niets.
[Dit bericht is gewijzigd door Roellio op 08-01-2004 13:18]
Ik doe nu Culturele en Maatschappelijk Vorming en dat is ook ongeveer 1 weekje per semester hard werken dan haal ik het gewoon netjes
* Monk denk er aan om eeuwig student te blijven, zo'n relaxt leven
Best kut eigenlijk, zo saai
mijn opleiding stelt echt helemaal niks voor. Eerste 5 weken doe ik niks en dan laatste week ff leren en dan weer alle puntjes binnen voor de periode ..
doe trouwens hbo small business & retail management
quote:hoe doen jullie dat toch? Ik leer voor 1 vak 3 dagen (!), en haal een 4.0, andere vakken ook zowiets, had zelfs een vak, 4 bonustoetsen gemaakt, 3 gehaald, 2 dagen geleerd voor eindtentamen, en heb dus een 2.8 gehaald
Op donderdag 8 januari 2004 13:18 schreef kwib het volgende:
tentamens leerde ik eigenlijk niet. Alles was tussen de 5.0 en de 7.0
is het dan gewoon niet voor mij weggelegd?
quote:Het zal ongetwijfeld enorm verschillen per opleiding.
Op donderdag 8 januari 2004 13:22 schreef TimmyAsd het volgende:[..]
hoe doen jullie dat toch? Ik leer voor 1 vak 3 dagen (!), en haal een 4.0, andere vakken ook zowiets, had zelfs een vak, 4 bonustoetsen gemaakt, 3 gehaald, 2 dagen geleerd voor eindtentamen, en heb dus een 2.8 gehaald
is het dan gewoon niet voor mij weggelegd?
quote:hbo commerciele economie... een van de makkelijkste opleidingen op economisch gebied zegt men in het algemeen..
Op donderdag 8 januari 2004 13:25 schreef Roellio het volgende:[..]
Het zal ongetwijfeld enorm verschillen per opleiding.
quote:Aan de HES, wibautstraat?
Op donderdag 8 januari 2004 13:28 schreef TimmyAsd het volgende:[..]
hbo commerciele economie... een van de makkelijkste opleidingen op economisch gebied zegt men in het algemeen..
quote:voor in 't archief
Op donderdag 8 januari 2004 14:09 schreef dax het volgende:
Ik ook, rechten is een veredelde LOI-cursus.
quote:wacht maar tot je in 6v komt......:7 (dan heb je dus gewoon helemaal geen studielast meer)
Op donderdag 8 januari 2004 17:07 schreef Par4n0id het volgende:
5 VWO, wat een grap. En om dan voor te stellen dat ze een paar jaren geleden gingen protesteren dat het te veel werk was
Ik leer meestal 1/2 dagen van tevoren voor een tentamen, ligt er aan hoeveel het is qua stof. Meestal lees ik het 1 keer door. Af en toe belangrijke stof nog een keertje. Ik ben zelfs een keer met een tentamen begonnen op de ochtend van het tentamen (dat was om 13:15). Was best veel, dus snel gelezen, nog een deel overgeslagen. Was een van de weinige die een voldoende had .
Ik ga dus ook nog zeker doorstuderen hierna.
[Dit bericht is gewijzigd door mamamiep op 08-01-2004 17:42]
makkelijk is nog licht omschreven..
Heb al 1,5jaar thuis nix aan school hoeven doen..en ook opschool zelf alleen maar ouwehoeren, en af en toe een verslagje inleveren.
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 13:12 schreef Roellio het volgende:
Ik heb echt het idee dat als ik elk semester 2 dagen heel hard werk dat ik, qua resultaten, als redelijk gemiddelde student door het leven ga.
Presentaties waar 3 ects (120 uur) voor staan pruts ik in 20 min. in elkaar, paar keer doorlezen, een 7 etc.
quote:Ja, ok...
Studierichting:Engels
quote:Sorry, maar daar ben ik het dus echt niet mee eens. Toevallig doet Roellio dan niets
Op donderdag 8 januari 2004 20:40 schreef Maethor het volgende:[..]
[..]Ja, ok...
Vat het nu volgende aub niet verkeerd op:
Ik studeer Natuurkunde, en daar is het meestal zo dat in het eerste jaar de helft van de studenten ermee kapt. Toen zeiden we vaak tegen elkaar "als dit niet lukt, ga ik Engels doen"
Als ik mensen hoor zeggen: Pabo of SPH doen we dan maar, dat kan ik me voorstellen, want ik ken echt maar weinig mensen van die opleidingen die er echt moeite voor doen, maar voor Engels toch wel meer.
Ik vind het altijd best dat alpha/beta mensen elkaar afzeiken, maar dit vond ik echt nergens op slaan . Zo, gezegd
!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |