quote:je was uitgenodigd hoor
Op woensdag 7 januari 2004 15:17 schreef onetouch het volgende:
gewoon gaan vanavond! it's you party! tis dat ik moet leren anders was ik (zonder uitnodiging) ook nog ff gekomen...
quote:Ach... het is ook gevaarlijk voor de ondernemer zelf. Het mag alleen bij een diefstal op heterdaad. Als ie niet zorgvuldig is, kan ie erg nat gaan.
Op woensdag 7 januari 2004 15:11 schreef onetouch het volgende:[..]
alleen de idioten die het voorstellen al
die moeten ze een dag in zo\'n kooi zetten
Ik werd vroeger een keer \"aangehouden\" op Hoog Catherijne door een bewaker die niet helemaal zeker wist of ik iets meegenomen had. Mijnheer deed moeilijk, ik ook. Mijnheer belde de politie die vaststelde dat ik niets gedaan had. Ik vroeg vervolgens aan de agent om een PV op te maken wegens wederrechtelijke vrijheidsberoving. De bedrijfsleiding schrok zich rot... en bood aan om het financieel te compenseren. Dat heb ik maar aangenomen
quote:Die moet ik onthouden!
Op woensdag 7 januari 2004 15:19 schreef fulco- het volgende:[..]
Ach... het is ook gevaarlijk voor de ondernemer zelf. Het mag alleen bij een diefstal op heterdaad. Als ie niet zorgvuldig is, kan ie erg nat gaan.
Ik werd vroeger een keer "aangehouden" op Hoog Catherijne door een bewaker die niet helemaal zeker wist of ik iets meegenomen had. Mijnheer deed moeilijk, ik ook. Mijnheer belde de politie die vaststelde dat ik niets gedaan had. Ik vroeg vervolgens aan de agent om een PV op te maken wegens wederrechtelijke vrijheidsberoving. De bedrijfsleiding schrok zich rot... en bood aan om het financieel te compenseren. Dat heb ik maar aangenomen
quote:*verder ga*
Op woensdag 7 januari 2004 15:45 schreef Twoflower het volgende:
Zo, heeft iedereen zijn tvp weer geplaatst? Dan kunnen we nu weer verder...
@ Marc_mga:
quote:*onthoudt
Op woensdag 7 januari 2004 15:41 schreef Twoflower het volgende:[..]
Die moet ik onthouden!
Bel ik mammie om te zeggen dat ik op wintersport ga, en ipv:
,,Goh, leuk joh Waxxer dat jij gaat skien, echt leuk dat je er even tussenuit gaat!!! Gaaf hey joh!!!!"
is het:
,,Waar ga je dat van betalen??? Je krijgt van mij geen cent."
Naja, twee dingen: ik ga dus failliet en ik ga lekker weg en mamma is boos dat die maatschappij niet betrouwbaar is, omdat het zo goedkoop is en dat we dan een ravijn instorten
*zucht*
Maar ik ga lekker toch.
quote:ik wilde het net zeggen..
Op woensdag 7 januari 2004 15:45 schreef Twoflower het volgende:
Zo, heeft iedereen zijn tvp weer geplaatst? Dan kunnen we nu weer verder...
quote:en jou ga ik vervloeken sunjammert!
Op woensdag 7 januari 2004 15:48 schreef Sunjammer het volgende:[..]
*verder ga*
@ Marc_mga:
quote:Wrom Jerruhbabe?
Op woensdag 7 januari 2004 15:53 schreef Jerruh het volgende:[..]
en jou ga ik vervloeken sunjammert!
.
.
quote:Gewoon je niets van aantrekken maar ook niet raar opkijken als je failliet gaat!
Op woensdag 7 januari 2004 15:50 schreef Waxxer het volgende:
Naja, twee dingen: ik ga dus failliet en ik ga lekker wegen mamma is boos dat die maatschappij niet betrouwbaar is, omdat het zo goedkoop is en dat we dan een ravijn instorten
*zucht*
Maar ik ga lekker toch.
quote:Dear Enemy, I curse you and hope that something slightly unpleasant happens to you like an onion falling on your head.
Op woensdag 7 januari 2004 15:53 schreef Jerruh het volgende:en jou ga ik vervloeken sunjammert!
.
.
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |