Goede maar vooral ook slechte ervaringen !
Alvast bedankt !
Het zijn wel aanraders voor mensen die goed willen studeren
quote:de helft is even duur als de LOI.
Op woensdag 7 januari 2004 13:49 schreef Kimmster het volgende:
Ja ik ben er eigenlijk al een tijdje mee bezig om het te gaan aanvragen maar ik vond het ook vrij duur.
Maar bij het NTI zijn nu alle cursussen voor de helft van de prijs zeg maar.
En dat sprak me wel aan, maar wil wel graag de opgedane ervaringen van andere mensen horen.
Wat belangrijk is: is de opleiding erkent!!!! Dit was namelijk voor de opleiding die ik nu doe bij de NTI niet zo, en bij de LOI wel.
Het is inderdaad duur. Je krijgt de boeken en voor het internetgebeuren hoef je het inderdaad niet te doen.
Maar of het erkent is heb ik eigenlijk niet zo opgelet ( bedankt voor de tip) waar kan ik dat vinden ?
Overigens krijgt een onderwijsinstelling deze aanwijzingen niet zomaar. Om bijvoorbeeld als Hogeschool HBO-diplomas te mogen uitreiken dient een onderwijsinstelling te voldoen aan strenge kwaliteitseisen die door het ministerie van onderwijs op gezette tijden worden gecontroleerd. Bovendien is het NTI de eerste schriftelijk onderwijsinstelling met de ISO-9001 Kwaliteitscertificering.
U kunt de meeste NTI-opleidingen afsluiten met een officieel erkend diploma. Als er geen landelijk examen voor een bepaalde opleiding bestaat, neemt het NTI bij sommige opleidingen het examen zelf af. Als u dit examen met succes heeft afgelegd, ontvangt u een instituutsdiploma van het NTI. Als u geen examen wilt of kunt doen, heeft u na het doorlopen van de opleidingen bij alle NTI-opleidingen de mogelijkheid een verklaring aan te vragen.
Voor de meeste MBO- en HBO-opleidingen neemt het Examenburo van het NTI de examens zelf af. Dit heeft als extra voordeel dat de examens goed aansluiten bij de bestudeerde lesstof, waardoor er door onze studenten hoog gescoord wordt.
[Dit bericht is gewijzigd door Kimmster op 07-01-2004 14:16]
geen assistente toch?
quote:Oh foutje, nee ben dus 100% vrouw !!!
Op woensdag 7 januari 2004 14:11 schreef ozzyat105 het volgende:
Volgens mij kan jij alleen dierenarts-assistent worden als ik je profiel lees.geen assistente toch?
-edit- Is bijgewerkt !
Bedankt !!!!
[Dit bericht is gewijzigd door Kimmster op 07-01-2004 14:22]
quote:Jawel.
Op donderdag 8 januari 2004 22:18 schreef Kimmster het volgende:
Geen reacties meer ??????
Dus als ik jou was, zou ik een avondschool gaan doen, en niet LOI oid
Ik heb nu maar besloten om het volgende onderdeel bij de LOI te volgen. Daar heb ik wel betere ervaringen mee. Maar dat is natuurlijk al wel heel lang geleden en ik weet niet of het nu nog net zo goed is.
Ik heb trouwens niet veel aan de 'meerwaarde' van het LOI gehad, want het enige wat het toevoegd is huiswerk laten nakijken (ik stuur niks op) en evt. discussieren met mede-cursisten en MCSE'ers (doe ik niet). Examens moet ik zelf regelen en betalen, 160 euro per stuk.
De rest van m'n MCSE doe ik dus lekker op eigen houtje via de Microsoft self-paced training kits...
quote:Inderdaad. De LOI-stof is op zich prima, maar op sommige punten had ik net even wat meer achtergrond info nodig om de kern te begrijpen.
Op zaterdag 10 januari 2004 15:15 schreef ABBAfan het volgende:
Ik heb me in jaren 90 bij het LOI voorbereid op het Middenstandsexamen. Doordat ik het hele lespakket in één keer toegestuurd kreeg kon ik hetzelfde jaar in juni al examen doen.
Het leek me een paar maanden voor het examen heel verstandig om boeken van de bibliotheek te raadplegen omdat de LOI lessen mij te summier leken. Inderdaad bleek de examenstof niet geheel met de LOI lessen overeen te komen.
Als je je goed wilt voortbereiden op een staatsexamen in een bepaald vak, kan ik iedereen aanraden om naast de lesstof ook andere naslagwerken te gebruiken.
Ik ben over het algemeen wel tevreden, maar ze overdrijven het contact met de docent. Ik had eigenlijk amper het idee dat er uberhaupt docenten waren daar!
quote:precies, dat had ik dus ook
Op maandag 12 januari 2004 13:46 schreef Kontiki het volgende:[..]
Inderdaad. De LOI-stof is op zich prima, maar op sommige punten had ik net even wat meer achtergrond info nodig om de kern te begrijpen.
Ik deed overigens AOV (Algemene Ondernemingsvaardigheden), wat geloof ik hernoemd is.Ik ben over het algemeen wel tevreden, maar ze overdrijven het contact met de docent. Ik had eigenlijk amper het idee dat er uberhaupt docenten waren daar!
quote:Volgens mij nemen zijn die docenten part-time medewerkers die 1 dag in de week komen nakijken en vragen beantwoorden. Die mensen doen dat als 2e baan.
Op maandag 12 januari 2004 14:20 schreef Viking84 het volgende:[..]
precies, dat had ik dus ook
Je kon nooit eens gemakkelijk iets vragen...
Dat is op zich helemaal geen ramp, want in het HBO is het niet anders
Ik denk alleen niet meer dat ik nu nog recht heb op docent begeleiding
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |