Humberto Tan
Humberto Tan is, na een afgeronde rechtenstudie aan de Universiteit van Amsterdam, in 1991 in dienst getreden bij de AVRO. Hij begon als redactielid en werd later presentator van het televisieprogramma 'Forza'. Om zijn ambities in de advocatuur te onderstrepen, werkte Humberto een jaar als juridisch medewerker bij een advocatenkantoor met een commerciële praktijk in Amsterdam. Maar de mediawereld bleef trekken. Hij kwam als freelancer bij de NOS en werd presentator en bureauredacteur van 'Studio Sport' en het 'NOS-Journaal'. De laatste functie heeft hij vervuld tot 1 januari 2000. Vandaag de dag kennen we Humberto Tan als één van de belangrijkste gezichten van 'Studio Sport'. Ook als auteur heeft Humberto zich gemanifesteerd. Begin 2000 heeft hij zijn eerste (voetbal)boek uitgebracht onder de naam 'Het Surinaamse Legioen'. Tan is een aantal malen per jaar te zien op informatieve bijeenkomsten in het land waar hij fungeert als presentator, interviewer, gastspreker of discussieleider. Humberto Tan is als dagvoorzitter enerzijds deskundig en inhoudelijk en anderzijds los en humoristisch.
Heb je een vraag voor Humberto Tan, stel deze in dit topic of mail deze naar angel@fok.nl De leukste vragen zullen wij aan Humberto stellen.
Edit> toevoeging:
En remember:
quote:Have fun.
Op donderdag 16 oktober 2003 00:36 schreef static het volgende:
[dienstmededeling]Puberale kutonzinposts die vanaf nu in de [betreffende] topics geplaatst worden worden onherroepelijk verwijdert.
Op recidivisme staat de bekende sanctie.
[/dienstmededeling]
[Dit bericht is gewijzigd door static op 07-01-2004 17:25]
Heb je wel eens een blunder begaan terwijl je live op TV was?
Zou je anchorman van Studio Sport willen zijn in plaats van Tom & Mart?
Maar Humberto is toch van Molukse afkomst of niet?
Zo ja, dan zou ik hem wel willen vragen in hoeverre hij zich bezighoud met/betrokken voelt bij het hele RMS gebeuren in Nederland?
[Dit bericht is gewijzigd door B.R.Oekhoest op 07-01-2004 13:25]
quote:Zouden jullie deze discussie elders willen gaan voeren? Dit is een "vragen voor Humberto-topic"
Op woensdag 7 januari 2004 13:21 schreef Rekkie het volgende:[..]
Zelfs al houd je niet van films, en je slaat zo nu en dan eens een krant open, kijkt eens naar een tv, dan weet je nog wat je te verwachten staat...
eikel!
quote:I will correct you: hij is van Surinaamse afkomst.
Op woensdag 7 januari 2004 13:15 schreef FrankyMcG het volgende:
Correct me if I am wrong:Maar Humberto is toch van Molukse afkomst of niet?
Zo ja, dan zou ik hem wel willen vragen in hoeverre hij zich bezighoud met/betrokken voelt bij het hele RMS gebeuren in Nederland?
quote:m'kay!
Op woensdag 7 januari 2004 13:26 schreef Tokay het volgende:I will correct you: hij is van Surinaamse afkomst.
Dan vervalt mijn vraag ook!
Bewaar ik 'm wel voor een interview met Giovanni van Bronckhorst
quote:ik hou me mond verder.
Op woensdag 7 januari 2004 13:24 schreef Angelic1 het volgende:[..]
Zouden jullie deze discussie elders willen gaan voeren? Dit is een "vragen voor Humberto-topic"
Ikzelf ben gek van sport maar dan wel van vele sporten, ik heb de laatste jaren het idee dat Studio Sport (en sportjournaals) voornamelijk gevuld zijn met voetbal. En als er nog zendtijd over is of er is geen voetbalnieuws dan zenden ze ook nog wel eens iets anders uit.
Ik moet wel toegeven dat de verslaggevers het meeste van voetbal afweten, bij andere sporten kunnen die (voetbal)verslaggevers beter hun mond houden ,bv bij het schaatsen en gemotoriseerde sporten.
Voor de rest vind ik Humberto Tan prima overkomen, dus ga zo door.
[Dit bericht is gewijzigd door Aeroxie op 07-01-2004 13:37]
quote:Yep, of voor Marlayne Sahupala (Hart van Nederland).
Op woensdag 7 januari 2004 13:28 schreef FrankyMcG het volgende:[..]
m'kay!
Dan vervalt mijn vraag ook!
Bewaar ik 'm wel voor een interview met Giovanni van Bronckhorst
Edit: offtopic gebral weggehaald.
[Dit bericht is gewijzigd door static op 07-01-2004 17:29]
wat een kledingsstuk
Denk je dat Mabel de waarheid spreekt of Charlie da Silva ?
Gaan ze Osama ook nog vinden in 2004 ?
Boerenkool met worst of Roti Kip ?
Wat wil je worden als je later groot bent ?
Onder welke username post jij op het forum van Fok! ?
Welke avatar/signature/ondertitel zou jij kiezen ?
[Dit bericht is gewijzigd door Tim_Sessiw_Le_Bam op 07-01-2004 15:48]
Liggen die binnen de journalistiek, of misschien toch nog binnen de advocatuur?
Wie vind je de meest aansprekende Nederlandse sporter van het afgelopen jaar en waarom?
Wat vind je de meest aansprekende Nederlandse sportprestatie van het afgelopen jaar en waarom?
Vorige twee vragen ook voor internationaal.
Hoe kom je bij studio sport terecht?
Voel je jezelf bevoorrecht om het vak te mogen uitoefenen waar miljoenen mensen (mannen??) alleen maar van kunnen dromen?
Wat is je favoriete internetsite en waarom?
Hoe vaardig ben je met de computer? Gebruik je het ding veel? Waarvoor?
Zou je ooit, zoals Edward van Cuilenborg, puur voor het geld naar een commerciële zender overstappen? Zo nee, waarom niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |