abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16028227
Oke, omdat ik oud en slecht ter been word heb ik me voorgenomen om niet meer aan meetings deel te nemen. Maar ik heb vanavond met Berserker en I.R.Baboon besloten dat het nog maar een keertje moet gebeuren. Om een tijdperk uit te luiden.

De locatie wordt Utrecht, omdat we dat gewend zijn.

De datum wordt 7 februari. Niet te ver weg, maar vooral ook niet te dichtbij.

En als je afzegt, denk dan aan de plunk-nacht, aan Harry Mulisch, aan het belang van luiheid en aan HighLander, #filosoof tegen wil en dank. Denk aan risk one, aan Hagelslag en Meneer_Aart en aan al die vergane glorie. Denk aan zodiakk en hoe hij van een argeloze techno-liefhebber uitgroeide tot een genie dat drommende mensenmassa's in zijn ban houdt met zinnen die je als vloedgolven overspoelen! Denk aan mij, denk aan RaisinGirl, denk aan MeneerTim! Denk voor mijn part - aan puntloos.

Hij gaat er komen. Met z'n drieën of met z'n dertigen. Maar hij gaat er komen. Als een orkaan, die aanzwelt en huizen als veertjes van de grond plukt. Dus wees er.

Aanwezig:

Berserker
Gellius (ijs en weder dienende)
HippieNL
I.R.Baboon
Koekepan
speknek
thabit (vlak deze gevaarlijke outsider niet uit)
thaleia?
Uncle_Sam (de ex-kapitalist)
Vlens_de_Vos
zodiakk
Gellius
Sports-Illustrated
beeer
Batuwu
Dalai_lama
sweek (?)
Paradox
Mariel (?)
dwerg (?)
Mike (?)
Herostratos(?)
RedGuy
Vork
k_i_m
Arma_Angelus
JAM (in de rol van puber)

[Dit bericht is gewijzigd door I.R.Baboon op 09-01-2004 01:23]

Wittgenstein
  woensdag 7 januari 2004 @ 03:23:59 #2
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_16028236
Ik ga er wezen.

U toch ook?

Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_16028264
Als er nog één ding is om te doen voordat je als avondsnack dient voor een geile Duitser, vriendschap sluit met highlander, van het Hilton springt of erop vertrouwt dat Miendobbelsteen je géén SOA geeft na een avondje in de Baja, laat het dan deze meeting wezen.

KOM!

During the first half of the 20th century, Duke Paoa Kahinu Mokoe Hulikohola Kahanamoku emerged as the world's consummate waterman, its fastest swimmer and foremost surfer, the first truly famous beach boy
pi_16028268
Neem een voorbeeld aan Berserker en zeg:

Then I was inspired --

and then I will be inspired.

Wittgenstein
  woensdag 7 januari 2004 @ 03:41:49 #5
11923 I.R.Baboon
pi_16028303
Kom ik om dan kom ik om.

Ik kom.

pi_16031326
Pssst... Is dit nu filosofie, het verzinnen van zinnen, die waarschijnlijk toch al verzonnen waren door mensen die veel beter in het verzinnen zijn van rare zinnen, dan dat ons zou zinnen?

euh... ik bedoel dus: waar wordt zoals over gepraat?

For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
pi_16031387
ik heb dan een toneelstuk
MAAR kan uiteraard wel daarna de laatste trein pakken richting Utrecht, om daar broodnuchter aan te komen temidden van een stel dronkaards die ik dan weer om de twintig meter van de straat op mag rapen. Kortom: het wordt weer als vanouds!
  woensdag 7 januari 2004 @ 10:46:08 #8
8369 speknek
Another day another slay
pi_16031469
Als thaleia komt, dan kom ik ook. Maar niet noodzakelijkerwijs tegelijkertijd. Waarschijnlijker ben ik tegen de tijd dat zij eindelijk komt al in slaap gevallen.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  woensdag 7 januari 2004 @ 11:50:29 #9
11923 I.R.Baboon
pi_16033149
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 10:42 schreef thaleia het volgende:
ik heb dan een toneelstuk
MAAR kan uiteraard wel daarna de laatste trein pakken richting Utrecht, om daar broodnuchter aan te komen temidden van een stel dronkaards die ik dan weer om de twintig meter van de straat op mag rapen. Kortom: het wordt weer als vanouds!
Je vergeet het onzedelijk betasten.
pi_16035328
Ja, laten we het nog eenmaal doen. Nog één keer voor die verdammte goede oude tijd jezelf bezatten en, compleet ondergedompeld in illusoire amnesie, naar de betekenis van elkaars nick vragen. Argeloos bij risk one informeren wat hij nou van het categorisch imperatief vindt terwijl, juist op datzelfde moment, Koekepan zich compleet thuisvoelt met goldstrike en kots tussen de tafelpoten. Goh, ik denk ineens aan Meneer_Aart, aan Ringo en aan vergeten pinpassen. Ik denk aan meiden met een verveelde uitstraling waar ik een jaar later mee zou gaan rollebollen, aan GHaven, Bixister en pannenkoeken, aan Seborik en die ene jongen die maar blééf kleppen. Ik denk aan ál die geweldige meetingtopics, de plunk-nacht, kamelen, kanker, stoffige beertjes, vruchteloze discussies over God, ellenlange lappen tekst, VVD, Bolkestein, Wittgenstein, Heidegger, koekepan, Lamon, Leffe, Vonhoff, Die Welt ist Alles, Drs P, Berserker hangend aan mijn schouders, genadeloos ochtendlicht, klotekroegen, vermoeidheid, voldaanheid, verliefdheid, vruchtbaarheid, borsten, piemels, kutjes, neuken... shit, het was écht niet de bedoeling om het hier te laten eindigen. Maar laat ik Mr. Talk-Fast-And-Look-Good-Doing-It, speknek, niet vergeten, .

[Dit bericht is gewijzigd door zodiakk op 07-01-2004 13:20]

pi_16037049
Ik kom ook wel!
pi_16038617
En ik kan ook niet ontbreken, who brings the goldstrike...

Het is onze taak om in zo'n stimulerende omgeving de nieuwe jeugd te begeleiden op het gladde pad van de sexualiteit. Ons eerste project is al een daverend succes geworden Berserker, wie wordt de volgende?

I'll only go to heaven, if I get to board on the clouds
pi_16042088
Daarom zijt gij niet te verontschuldigen, o mens, wie gij zijt, die anderen oordeelt; want waarin gij een ander oordeelt, veroordeelt gij uzelven; want gij, die anderen oordeelt, doet dezelfde dingen.

Waarmee ik maar wil zeggen: dit wordt echt een coole meeting.

Wittgenstein
pi_16042582
De ex-kapitalist zal ook verschijnen.
Is it washable?
pi_16042621
!!

Ik voel hem al aankomen. Dit wordt weer als vanouds.

[Dit bericht is gewijzigd door Koekepan op 07-01-2004 17:24]

Wittgenstein
pi_16043258
O ja, de slogan van de meeting is zojuist ook bepaald:

You're either with us, or against us.

.

[Dit bericht is gewijzigd door Koekepan op 07-01-2004 17:46]

Wittgenstein
pi_16043604
Ah, ik hou wel van de filosofie der simpele keuzes. IJs en weder dienende zal ik erbij zijn.
pi_16044072
Ik kom uiteraard ook.
"I only sign for beautiful girls" Marat Safin
  woensdag 7 januari 2004 @ 18:13:00 #19
11923 I.R.Baboon
pi_16044223
Heeft er nog iemand een afdruk/plaatje van de enige echte #filosofie-bonuskaart?
pi_16044317
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 18:07 schreef Vlens_de_Vos het volgende:
Ik kom uiteraard ook.
Onwillekeurig moet ik denken aan de woorden van John Maynard Keynes:

"Well, God has arrived. I met him on the 5.15 train."

(Onder verwijzing naar Wittgenstein, uiteraard.)

Wittgenstein
pi_16046426
Hallo. Elke gemeenschap heeft andrapoda nodig. Mag ik ook komen ?
Far better is it to dare mighty things, to win glorious triumphs, even though checkered by failure, than to take rank with those poor spirits who neither enjoy much nor suffer much.
pi_16046624
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 19:34 schreef SportsIllustrated het volgende:
Hallo. Elke gemeenschap heeft andrapoda nodig. Mag ik ook komen ?
Een echte Pruis vraagt niet, die komt gewoon.
pi_16046781
Ik kom, godverdomme.
pi_16046964
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 19:41 schreef Gellius het volgende:

[..]

Een echte Pruis vraagt niet, die komt gewoon.

quote:
Op woensdag 7 januari 2004 19:46 schreef beeer het volgende:
Ik kom, godverdomme.
Is Pruisen weer salonfahig ? Beeer, waar haal jij het recht vandaan om met laarsopdenekethos naar Utrecht te fahren ? Ik heb het tenminste netjes gevraagd.

[Dit bericht is gewijzigd door SportsIllustrated op 07-01-2004 19:59]

Far better is it to dare mighty things, to win glorious triumphs, even though checkered by failure, than to take rank with those poor spirits who neither enjoy much nor suffer much.
pi_16049457
Correctie: ik kom alleen als de meeting eerder gehouden wordt. En Batuwu moet ook komen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')