abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16023603
Wie heeft er al wat gehoord van deze new uprising 17jarig talent uit Engeland? Ze heeft op het moment een cover album uit genaamd "The Soul Sessions". En ik vind het echt een zeer relaxte cd.
Ze heeft een dijk van een stem en eerlijk gezegd verwacht je niet de face achter deze stem. "The Soul Sessions" is trouwens een intro. Dit jaar komt een eigen album van Joss Stone uit.
Ik ben benieuwd of iemand al iets van haar heeft beluisterd&wat je er van vindt
In ieder geval een aanrader voor iedereen die de oude soultijd in het kort even wil herleven!
~Never judge a book by its cover~
pi_16024978
Wow, speciaal hiervoor aangemeld om dit te kunnen plaatsen

Het is overigens wel een aardige CD * heeft nu Ive Fallen In Love With You aan staan *. Lekker voor in de trein.

Victim Of A Foolish Heart heeft zelfs enige hitpotentie...goed nummer

[Dit bericht is gewijzigd door VoodooChild op 07-01-2004 08:38]

pi_16029238
Nog even wat foto's dan om duidelijk te maken over wie we het hebben

pi_16030183
Oh joepie nog een kindersterretje/quasi lekker wijf dat enorm goed andere liedjes na kan zingen!!!
pi_16030426
Eigenlijk meer dan een halfjaar geleden al geregistreerd.
En nu dan eindelijk m'n eerste post, misschien heb ik wel een record gehaald ofzo
Leuk om te zien dat tenminste iemand op FOK al bekend is met haar. Mijn favo nummer van de cd is toch wel "Super Duper Love"
pi_16030510
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 09:39 schreef OutKast het volgende:
Oh joepie nog een kindersterretje/quasi lekker wijf dat enorm goed andere liedjes na kan zingen!!!
Outkast, beluister het eens goed voordat je 't gaat beoordelen. Er is juist een bedoeling dat dit coveralbum uitgebracht is & if ya hear it maybe ya get it

[Dit bericht is gewijzigd door MoezziqqTrip op 07-01-2004 10:05]

pi_16032755
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 09:39 schreef OutKast het volgende:
Sorry, maar zomaar een kindersterretje . Ik ken weinig 16-jarige zangeressen die zich qua stemgeluid kunnen meten met Betty Wright of Angie Stone. Neem eens de moeite om naar een nummer van het album te luisteren...en dan bedoel ik echt luisteren...dus zonder al die stereotype vooroordelen in je achterhoofd.
pi_16033352
F*ck der stem, hoe is de rest. Hoe is de muziek, omschrijf dat liever.
'Who needs Information, just give me confirmation'. RadioParadise | http://www.radioparadise.com/
pi_16033883
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 11:57 schreef ChiPMaN het volgende:
F*ck der stem, hoe is de rest. Hoe is de muziek, omschrijf dat liever.
Ga ff lekker zelf luisteren flapdrol
pi_16034145
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 12:20 schreef VoodooChild het volgende:

[..]

Ga ff lekker zelf luisteren flapdrol

Heb ik ook al geprobeerd via Kazaa, ik krijg alleen maar lege mp3's. En ik ga natuurlijk geen cd kopen van iets wat ik niet ken en al helemaal niet als het soul is, want daar houdt ik niet zo van.

Ik hoop (serieus) dat ze goed is. Maar ik persoonlijk kan niet luisteren naar kinderen van 17 die over emotie's zingen die ze de eerste 10 jaar nog niet mee zullen maken. Maar goed dat is smaakgebonden.

Maar zoals ik al zei, ik hoop serieus dat ze goed is want dat zou een welkome afwisseling zijn tussen al het andere gepuber van de hedendaagse "pop-sterren".....

pi_16034291
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 12:34 schreef OutKast het volgende:

[..]

Heb ik ook al geprobeerd via Kazaa, ik krijg alleen maar lege mp3's. En ik ga natuurlijk geen cd kopen van iets wat ik niet ken en al helemaal niet als het soul is, want daar houdt ik niet zo van.

Ik hoop (serieus) dat ze goed is. Maar ik persoonlijk kan niet luisteren naar kinderen van 17 die over emotie's zingen die ze de eerste 10 jaar nog niet mee zullen maken. Maar goed dat is smaakgebonden.

Maar zoals ik al zei, ik hoop serieus dat ze goed is want dat zou een welkome afwisseling zijn tussen al het andere gepuber van de hedendaagse "pop-sterren".....

Kazaa, hm...probeer eDonkey2000...daar kun je zeker wel...eh, info vinden zeg maar
pi_16034896
Offtopic:

Outkast, is die avatar van "Appetite for Destruction"? Gewoon even een vraag, niets bijzonders...

[Dit bericht is gewijzigd door VoodooChild op 07-01-2004 13:05]

pi_16035893
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 13:00 schreef VoodooChild het volgende:
Offtopic:

Outkast, is die avatar van "Appetite for Destruction"? Gewoon even een vraag, niets bijzonders...

Ja idd....al heb ik het id dat je dat niet zomaar vraagt. Dus brandt maar los
  woensdag 7 januari 2004 @ 13:42:12 #14
61799 BAO
Your Little Yellow Friend
pi_16036354
Ze staat al op AllMusic

Zal eens ff wat proberen op KaZaa te vinden en dan kijken wat ik er aan vind. Gevaar is wel dat als ze als 'aankomend talent voor 2004' wordt gebombardeerd de verwachtingen weleens te hoog kunnen zijn ...

Think Local, Act Global
pi_16040521
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 13:28 schreef OutKast het volgende:

[..]

Ja idd....al heb ik het id dat je dat niet zomaar vraagt. Dus brandt maar los

Nee, maar het viel me op...het kwam me vaag bekend voor...jeugd sentiment zeg maar En aangezien ze die CD inlet afbeelding toen gecensureerd hebben, vond ik het wel grappig dat nog iemand die had. Helaas heb ik alle Guns 'n Roses CD's aan mijn broer gegeven...zonde zonde zonde...

[Dit bericht is gewijzigd door VoodooChild op 07-01-2004 16:15]

pi_16040663
Lekker koppie
pi_16597490
Haar cover van Fell In Love With A Girl van The White Stripes . Wat een aparte versie . Het gaat hier dus om haar single Fell In Love With A Boy.
Helemaal anders dan het origineel. En ook een stukje langer.

De clip is in ieder geval bij lange na niet zo briljant als die van The White Stripes. Het nummer is best okay, opzich.

pi_16608771
Ik heb haar cd besteld vandaag. Ik zag de clip op MTV zaterdag en ik was meteen weg van haar stem...

Ik ben benieuwd naar het album

pi_16618955
Ik heb de clip inmiddels gezien op MTV Base.

Het is niet mijn smaak, en ik vond het ook niet verpletterend. Dus ik vraag me af of het ooit "huge" wordt....

dinsdag 27 januari 2004 @ 10:08:28 #20
22497 Bioslock
we hope that you choke
pi_16619018
Ik vind het niet echt bijzonder. .
pi_16639901
Nou ik heb het ook gehoord, en gezien........enne ik vind het erg saai en niks bijzonders.
~if they only knew love, true love, to love, like this before~
pi_16699410
heb het album gekocht en ik ben verkocht!

Heerlijk .. als je gewoon even wat wil luisteren etc: www.jossstone.com
soms is het zo simpel

pi_16859840
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 21:52 schreef beautiful_world het volgende:
Nou ik heb het ook gehoord, en gezien........enne ik vind het erg saai en niks bijzonders.
Ik geloof dat ik te vroeg een conclusie heb getrokken, ik heb haar cd gekocht en ik vind hem super.....ik ben erg benieuwd naar haar album die dit jaar uit komt!!
~if they only knew love, true love, to love, like this before~
pi_16884688
Joss is the best!!!

Geweldige stem en er nog lekker uit zien
O+O+
pi_16901313
CD is inderdaad erg leuk. Vooral als je bedenkt wie er daar zo mooi staat te zingen

Vraag me af of dit meisje het ver gaat schoppen. Ik denk 't wel...

Trois Pistoles
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')