Het is overigens wel een aardige CD * heeft nu Ive Fallen In Love With You aan staan *. Lekker voor in de trein.
Victim Of A Foolish Heart heeft zelfs enige hitpotentie...goed nummer
[Dit bericht is gewijzigd door VoodooChild op 07-01-2004 08:38]
quote:Outkast, beluister het eens goed voordat je 't gaat beoordelen. Er is juist een bedoeling dat dit coveralbum uitgebracht is & if ya hear it maybe ya get it
Op woensdag 7 januari 2004 09:39 schreef OutKast het volgende:
Oh joepie nog een kindersterretje/quasi lekker wijf dat enorm goed andere liedjes na kan zingen!!!
[Dit bericht is gewijzigd door MoezziqqTrip op 07-01-2004 10:05]
quote:Sorry, maar zomaar een kindersterretje
Op woensdag 7 januari 2004 09:39 schreef OutKast het volgende:
Oh joepie nog een kindersterretje/quasi lekker wijf dat enorm goed andere liedjes na kan zingen!!!
quote:Ga ff lekker zelf luisteren flapdrol
Op woensdag 7 januari 2004 11:57 schreef ChiPMaN het volgende:
F*ck der stem, hoe is de rest. Hoe is de muziek, omschrijf dat liever.
quote:Heb ik ook al geprobeerd via Kazaa, ik krijg alleen maar lege mp3's. En ik ga natuurlijk geen cd kopen van iets wat ik niet ken en al helemaal niet als het soul is, want daar houdt ik niet zo van.
Op woensdag 7 januari 2004 12:20 schreef VoodooChild het volgende:[..]
Ga ff lekker zelf luisteren flapdrol
Ik hoop (serieus) dat ze goed is. Maar ik persoonlijk kan niet luisteren naar kinderen van 17 die over emotie's zingen die ze de eerste 10 jaar nog niet mee zullen maken. Maar goed dat is smaakgebonden.
Maar zoals ik al zei, ik hoop serieus dat ze goed is want dat zou een welkome afwisseling zijn tussen al het andere gepuber van de hedendaagse "pop-sterren".....
quote:Kazaa, hm...probeer eDonkey2000...daar kun je zeker wel...eh, info vinden zeg maar
Op woensdag 7 januari 2004 12:34 schreef OutKast het volgende:[..]
Heb ik ook al geprobeerd via Kazaa, ik krijg alleen maar lege mp3's. En ik ga natuurlijk geen cd kopen van iets wat ik niet ken en al helemaal niet als het soul is, want daar houdt ik niet zo van.
Ik hoop (serieus) dat ze goed is. Maar ik persoonlijk kan niet luisteren naar kinderen van 17 die over emotie's zingen die ze de eerste 10 jaar nog niet mee zullen maken. Maar goed dat is smaakgebonden.
Maar zoals ik al zei, ik hoop serieus dat ze goed is want dat zou een welkome afwisseling zijn tussen al het andere gepuber van de hedendaagse "pop-sterren".....
Outkast, is die avatar van "Appetite for Destruction"? Gewoon even een vraag, niets bijzonders...
[Dit bericht is gewijzigd door VoodooChild op 07-01-2004 13:05]
quote:Ja idd....al heb ik het id dat je dat niet zomaar vraagt. Dus brandt maar los
Op woensdag 7 januari 2004 13:00 schreef VoodooChild het volgende:
Offtopic:Outkast, is die avatar van "Appetite for Destruction"? Gewoon even een vraag, niets bijzonders...
Zal eens ff wat proberen op KaZaa te vinden en dan kijken wat ik er aan vind. Gevaar is wel dat als ze als 'aankomend talent voor 2004' wordt gebombardeerd de verwachtingen weleens te hoog kunnen zijn ...
quote:Nee, maar het viel me op...het kwam me vaag bekend voor...jeugd sentiment zeg maar
Op woensdag 7 januari 2004 13:28 schreef OutKast het volgende:[..]
Ja idd....al heb ik het id dat je dat niet zomaar vraagt. Dus brandt maar los
[Dit bericht is gewijzigd door VoodooChild op 07-01-2004 16:15]
De clip is in ieder geval bij lange na niet zo briljant als die van The White Stripes. Het nummer is best okay, opzich.
Ik ben benieuwd naar het album
Het is niet mijn smaak, en ik vond het ook niet verpletterend. Dus ik vraag me af of het ooit "huge" wordt....
Heerlijk .. als je gewoon even wat wil luisteren etc: www.jossstone.com
soms is het zo simpel
quote:Ik geloof dat ik te vroeg een conclusie heb getrokken, ik heb haar cd gekocht en ik vind hem super.....ik ben erg benieuwd naar haar album die dit jaar uit komt!!
Op dinsdag 27 januari 2004 21:52 schreef beautiful_world het volgende:
Nou ik heb het ook gehoord, en gezien........enne ik vind het erg saai en niks bijzonders.
Vraag me af of dit meisje het ver gaat schoppen. Ik denk 't wel...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |