Al meer dan 2 jaar in ONM en nu pas de topic titel. Never a dull moment with Claire: of het nu Victor, Hugo, Sid of Niels is, Claire lust er wel pap van. En als het haar carriere goed doet is Claire tot alles in staat. Zelfs de lesbische Frida moet het ontgelden als Claire iets wil. Binnenkort vertrekt ze met Niels naar India en haar huwelijk met Hugo wankelt ook door zijn liefde voor Kyra. Hoe lang zal dat nog goed gaan??
[Dit bericht is gewijzigd door Markie-Mark op 06-01-2004 23:11]
Ik dacht dat ik er nu een mocht openen
Ze loopt niet voor niks al maanden voor jan lul in dat ziekenhuis lijkt me.
quote:Ja, ik zei: "Markie-Mark, open jij het nieuwe topic maar."
Op dinsdag 6 januari 2004 22:58 schreef Markie-Mark het volgende:
Ik heb dat ding toch niet voor jan lul zitten maken heIk dacht dat ik er nu een mocht openen
Maar ten 1e, dat maak ik natuurlijk niet uit en ten tweede heeft weet_ik_veel daar schijt aan. Maar ik stem voor deze, want deze heeft tenminste een leuke openingspost
quote:In dat geval heb ik ook schijt aan jou!
Op dinsdag 6 januari 2004 23:01 schreef Svensational het volgende:[..]
Ja, ik zei: "Markie-Mark, open jij het nieuwe topic maar."
Maar ten 1e, dat maak ik natuurlijk niet uit en ten tweede heeft weet_ik_veel daar schijt aan. Maar ik stem voor deze, want deze heeft tenminste een leuke openingspost
quote:ja dat zei ik ook al, ze loopt daar maar de deur plat in het Beatrix en ze doet geen moer.
Op dinsdag 6 januari 2004 23:01 schreef Markie-Mark het volgende:
Ik denk trouwens wel dat die Frida een blijvertje is.Ze loopt niet voor niks al maanden voor jan lul in dat ziekenhuis lijkt me.
[Dit bericht is gewijzigd door Wup op 06-01-2004 23:11]
quote:Misschien loopt ze er wel voor miep kut?
Op dinsdag 6 januari 2004 23:01 schreef Markie-Mark het volgende:
Ze loopt niet voor niks al maanden voor jan lul in dat ziekenhuis lijkt me.
(Nee, ik ben niet bezopen).
quote:Ik krijg nog steeds die flauwekul van de betaalsite op het scherm.
Op dinsdag 6 januari 2004 23:08 schreef Markie-Mark het volgende:
Zo nu genoeg Kim Pieters plaatjes voor de liefhebbers( en die zijn er ongetwijfeld)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |