kwam die vent ons even vrolijk vertellen dat het afgeschaft was omdat de samenwerking met de ns is opgezegd!
dat was gewoon de meest ideale regeling die er bestond!
nog meer mensen die hier last van hebben/krijgen ??
quote:daar is helaas niet iedereen mee gezegend
Op dinsdag 6 januari 2004 12:31 schreef timmeeeh het volgende:
Ik heb gewoon zelf een OV kaart.
quote:40 %
Op dinsdag 6 januari 2004 12:32 schreef littledrummergirl het volgende:
als ze het iets duurder hadden gemaakt .. ok valt mee te leven maar ineens twee keer zoveel moeten betalen is wel erg overdreven...
maar waarom zou je eigenlijk recht hebben op die korting? als je zelf geen OV hebt, hoor je ook niet daarvan gebruik te maken dmv korting
quote:om mensen zover te zetten toch met de NS (of dergelijken) te reizen.
Op dinsdag 6 januari 2004 12:38 schreef WeirdMicky het volgende:[..]
40 %
maar waarom zou je eigenlijk recht hebben op die korting? als je zelf geen OV hebt, hoor je ook niet daarvan gebruik te maken dmv korting
quote:En als je dan oplette bij Wiskunde, wist je dat je dan nog altijd niet op hetzelfde bedrag uit komt... 40% korting op prijs A geeft nog altijd andere korting dan op prijs B...
Op dinsdag 6 januari 2004 12:38 schreef WeirdMicky het volgende:[..]
40 %
40% van 100 = 40
40% van 140 = 56
Ziet u?
En als iemand voor je of achter je een OV heeft.. Dan vraag je toch of je DMV zijn of haar OV voor de korting kan gaan? Is een kleine moeite en je doet de ander er een groot plezier mee
[Dit bericht is gewijzigd door Bob_de_Bouwer op 06-01-2004 12:53]
quote:als jij dan op zou gaan letten bij Nederlands met 'begrijpend lezen' dan komt het wel in orde
Op dinsdag 6 januari 2004 12:47 schreef Bob_de_Bouwer het volgende:[..]
En als je dan oplette bij Wiskunde, wist je dat je dan nog altijd niet op hetzelfde bedrag uit komt... 40% korting op prijs A geeft nog altijd andere korting dan op prijs B...
40% van 100 = 40
40% van 140 = 56Ziet u?
ik zeg namelijk 40%, en dat is nooit de helft v/h bedrag slimmerd
quote:ja, nee
Op dinsdag 6 januari 2004 13:09 schreef David Letterman het volgende:
kan het nog wel bij de NS??? of is dat ook al afgelopen???
Wat een pokke streek! Stelletje grrr...
Zucht!
quote:das nou juist et probleem
Op dinsdag 6 januari 2004 12:47 schreef Bob_de_Bouwer het volgende:[..]
En als iemand voor je of achter je een OV heeft.. Dan vraag je toch of je DMV zijn of haar OV voor de korting kan gaan? Is een kleine moeite en je doet de ander er een groot plezier mee
de korting is vervallen
quote:we moeten nog ff klacht indienen bij de BBA omdat het niet in het boekje met tarief wijzigingen staat....
Op dinsdag 6 januari 2004 14:49 schreef littledrummergirl het volgende:[..]
das nou juist et probleem
de korting is vervallen
Dat met dat interliner gedoe is best vervelend ja, maar ik zou ook niet graag met de NS geassocieerd willen worden
quote:'k ook
Op dinsdag 6 januari 2004 12:48 schreef Tiemie het volgende:
ik heb zelf een ov.
quote:het was andersom; ns wilde niet meer met de interliners samenwerken (volgens de buschaufeur omdat de bus geen vierkante wielen heeft)
Op dinsdag 6 januari 2004 14:53 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Zolang het in de trein maar blijft.Dat met dat interliner gedoe is best vervelend ja, maar ik zou ook niet graag met de NS geassocieerd willen worden
quote:Hm, das vaag dan.
Op dinsdag 6 januari 2004 15:28 schreef LeeHarveyOswald het volgende:[..]
het was andersom; ns wilde niet meer met de interliners samenwerken (volgens de buschaufeur omdat de bus geen vierkante wielen heeft)
quote:Treinen zijn toch geel?
Op dinsdag 6 januari 2004 16:19 schreef Marruk het volgende:
Het is allemaal de schuld van paars
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |