quote:het origineel was erg licht, vandaar de bewerking
Op maandag 12 januari 2004 19:15 schreef jessie het volgende:
Luckepuck heb je die foto ook onbewerkt. Want het lijkt me een hele lieve foto je dochter zo naar jouw kijkend.
quote:Woah. Dat haalt die beer nooit meer in.
Op maandag 12 januari 2004 21:18 schreef bixister het volgende:
een paar piet-foto's van vandaag:
[afbeelding]de beer definitief voorbij gegroeid:
[afbeelding]zelf de fles vasthouden:
[afbeelding]lezen:
[afbeelding]
. Piet.
.
Hier Janneke vanmorgen bij mij onder de douche. Ze kijkt helemaal verschrikt naar het fototoestel
Tandjes in zicht!!
Moeten wij hier misschien ook maar eens uitproberen....... Douche foto's....
Ik was vorige week ook al eens aan het experimenteren geslagen, om Wilyan's tandjes ook eindelijk eens op de foto te krijgen. Tot nu toe lukte dat op een of andere manier niet
Maar dit is het resultaat...... (door de flits kneep hij steeds zijn oogjes dicht...)
Piet heeft geen tekst nodig bij de plaatjes want hij bedenkt de grappen zelf wel.
. Piet.
.
Dat boekje van Piet ligt hier ook, Chiara wordt er altijd heel wild van, omdat ze er naar mij idee niet lekker op kan bijten.
Wisten jullie trouwens dat noodles eten héél slaapverwekkend is?
Zo trof ik hem aan nadat ik hem een bakje noodles had gegeven, gelukkig hoorde ik hem snurken want in de eerste oogopslag leek het niet echt een gezonde houding zo tijdens het eten zeg maar...
Ik ben net zo'n klusjesman als Kay:
Draaien:
In bad (emmer):
Wat is Iris vlot met draaien joh Lois. En wat lijkt ze op Eva zeg!!! Vinden jullie dat zelf ook?
dan zie je zo'n kind echt groeien en veranderen!
quote:ja vind ik dus ook
Op woensdag 14 januari 2004 23:05 schreef daniman het volgende:
leuk, zo'n serie met per maand een foto!dan zie je zo'n kind echt groeien en veranderen!
ik zat ze van de week te kijken en toen kwamen de foto's van Christan voorbij. En ik had nog niet gemerkt dat mn vriend stiekum mee aan het kijken was.
En bij die eerste foto van Christan zei ie opeens: aahhh wat lief
vond het zo'n leuke opmerking uit de mond van een jongen die kleine kinderen wel leuk vind, maar er absoluut nog geen aandacht aan wil besteden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |