Een 1-jaar oude 100% operationele Sony Clié PEG-SJ30 handheld (nieuwprijs toendertijd 379 EUR), inclusief Innopocket Hardcase (twv 30 EUR), Boxwave Screenprotector (twv 12 EUR), en alles wat er ook in de originele doos zat. Originele doos ook bijgeleverd. De frontcover van de Clié heeft een beschadiging: er zit een klein scheurtje aan de bovenkant, welke netjes gelijmd is. De plastic klemmetjes van de hardcase zijn defect, maar de Clié wordt net als andere cases stevig op zijn plaats gehouden door het neopreen van de case. Ben je op zoek naar een Palm m515, m505 of m130? Kijk dan niet verder: de Clié SJ30 heeft de bovenhand in prijs/prestatie verhoudingen met o.a. zijn hoge resolutie 320x320 scherm.
Links:
Palmclub.nl review
Officiele SJ30 product pagina
Innopocket Deluxe Metal Hardcase review
Wat kan ik ermee?
Je leven organiseren. Naadloze Outlook synchronisatie, of anders met de bijgeleverde Palm Desktop. Nooit meer een afspraak vergeten. Neem je mailbox mee, neem je office documenten mee en bewerk ze in de trein met stylus en touchscreen. Internetten + chatten via een GSM met ingebouwde modem en IR poort mogelijk! Games spelen! Offline webpagina's meenemen die je elke ochtend automatisch synchroniseert via AvantGo. Lees eBooks, bekijk foto's op het haarscherpe 320x320 transflectieve scherm. MP3 mogelijk met de PEGA-SA10 Audio Adapter (niet bijgeleverd).
Specs:
Get all the basics with an entertainment touch. Organize your life on this compactly designed CLIÉ PEG-SJ30 with its high-resolution, 320 x 320 pixel reflective TFT colour screen.
Operating System: Palm OS® version 4.1
CPU: Dragonball VZ (33Mhz)
Memory: 16 MB (DRAM) / 8 MB (flash memory)
Interfaces:
- Memory Stick slot
- InfraRed port (IrDA 1.2)
- Jog Dial
- BACK button
- USB
Display:
- Backlit TFT colour display 320 x 320 pixels
- 65,536 colours
Dimensions (w/h/d): 71.8 x 104 x 16.8 mm
Weight: Approx. 139g (including the supplied stylus)
Lithium Ion Battery: Up to 12 days (at average of 30 min use per day backlight off) sharing a holiday video clip with your friends, the 320 x 320 pixels backlit TFT colour display will bring an added dimension to your experience.
Software bijgeleverd:
- Alle standaard software op de Palm
- Palm Desktop
- Intellisync Lite (naadloze synchronisatie met Outlook)
- Documents to Go (Office bestanden meenemen en bewerken op je Palm)
- AvantGo (off en online webbrowsing)
- Picture Gear Pocket
- GMovie
- etc. etc. (bij interesse kan ik nog een CD met héél veel bonus software erbij doen gratis)
Plaatjes:
Prijs:
Slechts 149 EUR incl. aangetekende verzending. Ophalen in Eindhoven mag ook. Allerhande vragen kun je mailen naar toafc *at* yahoo.com, altijd antwoord.
[Dit bericht is gewijzigd door Stereotomy op 06-01-2004 22:05]
De eerste die 140 biedt, excl. verzendkosten, krijgt hem!!
(ophalen mag uiteraard ook, kan ik gelijk een demonstratie geven)
[Dit bericht is gewijzigd door Stereotomy op 07-01-2004 22:47]
Aangetekende verzending is dus 5,75 EUR. Wat ik bedoelde is de eerste die 140 EUR biedt, dat ik de 5,75 EUR verzendkosten voor mijn rekening neem. Inclusief dus. Iets voor jou?
Sorry voor de verwarring, maar prijsverlaging is natuurlijk prijsverlaging!
[Dit bericht is gewijzigd door Stereotomy op 07-01-2004 23:18]
quote:Prima, ik hou je bod in de gaten. Ik vind 120 EUR excl. verzending een randgeval op mijn pijngrens, omdat ik nu twijfel of ik de SJ30 niet als backup PDA wil houden.
Op zaterdag 10 januari 2004 11:29 schreef funnyfox het volgende:
Humm echt veel reacties zijn er niet, mijn bod is er nog...120,00 en dan wil ik het nog wel over de verzendkosten hebben (lees betaal ik)..
Ik stel het volgende voor, we splitten de verzendkosten, en voor 130 EUR voor PDA, Case en Screenprotector + 2,50 EUR aangetekende verzendkosten regel ik alles en krijg jij of iemand anders die dit ook biedt hem nu meteen mee, en anders wil ik nog graag wachten tot volgende week donderdag 23:59 uur op een beter bod dan de jouwe.
Goed, funnyfox?
--edit-- ik zag dat mijn Digital Express Leather Case hier ook nog lag. Die doe ik er ook bij, GRATIS. De case is echt in zeer goede staat: ik heb de connectoropening alleen wat wijder gevijlt omdat anders de connector er niet goed inpastte.
[Dit bericht is gewijzigd door Stereotomy op 10-01-2004 16:20]
quote:
Op zaterdag 10 januari 2004 18:24 schreef funnyfox het volgende:
Doe eens gek....ik betaal je 130,00 euro en jij zorgt voor verzending. Ik kan het geld direct via internetbankieren overboeken. Jij krijgt ff een screenshot daarvan.
Laat me het ff weten liefst vanavond nog !
Okee, maar dan hou ik de leather case zelf zodat ik die los voor ca. 10 EUR kan verkopen. Ik verstuur de Clié met case met alle accessoires in de originele doos a.s. maandag, aangetekend vanaf het postkantoor.
Voor verdere vragen of foto's, mail al je requests naar
code:. Als jij even een OK geeft, dan kan dit topic dicht en is de Clié voor jou.toafc@yahoo.com
quote:Ga je gang hoor, dan blijft dit topic gewoon wat langer open voor andere mensen ook.
Op zondag 11 januari 2004 03:25 schreef funnyfox het volgende:
Hehehehe het blijft handel, ik wil die leather case er ook bij. Kom anders met een tegenbod en we doen vandaag ( lees zondag, ik kom net uit de kroeg ) zaken.
Funnyfox bood: 130 EUR incl. verzenden en de digital express leather case.
Wie biedt meer voor dit prachtige apparaat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |